2013-10-12, 01:31
Medlem
Någon som kan PMa kontaktuppgifter till Bambi?
Citera
2013-10-12, 16:33
Medlem
ultraprutts avatar
Jag är verkligen den som söker först och poppar sen men det var bråttom nu.

Jag är den som tar 1-2 mg ksalol vid när jag hamnar i mina loops of grubblighet som öka exponentiellt med tiden (har haft tillräckligt av dessa), en gång i veckan kanske.

Nu idag så avundades jag folk som lagligt kan komma hem, duscha och parfymera och sen dra till med världens brakfylla och ha skitkul. Kände att jag vill fan ha lite lajbans också men jag gillar inte alkohol och krogar, ALLS.

Det fick bli 5 st 1mg ksalol och en halv 5% procent öl. Börjar ju seriöst känna mig seg och slö, reaktionsförmågan börjar långsamt sjunka och det är snart mer ögonlock än ögon kvar. Är det så känsligt att det kan slå över ordentligt om jag häller i mig sista ölen här?

Folk säger att "har man inte ångest så hjälper inte benzo ett skit" och det ligger sanning i det hela, men tillräcklig dos och lite bärs, ja. Jag har var på gott humör innan de första små blå installerades i magen.
Citera
2013-10-13, 03:30
Medlem
ambigues avatar
herregud vad flöddrad jag är, 2st xanor 1mg och 1mg stess på helt tom mage
helt galet
kan knappt stava
Citera
2013-10-14, 01:14
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
herregud vad flöddrad jag är, 2st xanor 1mg och 10mg stess på helt tom mage
helt galet
kan knappt stava

Herregud jag kommer inte ihåg att jag skrev det här, det var definitivt mer än 2mg xanor och 10mg stesolid jag tagit.
Citera
2013-10-14, 03:40
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambigue
Herregud jag kommer inte ihåg att jag skrev det här, det var definitivt mer än 2mg xanor och 10mg stesolid jag tagit.

Haha! Jag tog 8 Upjohn och 5 st 10mg Diazepam och hade ätt bra koll.
Kunde stava och så iaf
Citera
2013-10-14, 04:00
Medlem
ambigues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Kunde stava och så iaf

Jag hade inte ätit på heeela dagen och jag är inte van vid xanor, jag blir helt knockad av dom
Citera
2013-10-14, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Kunde stava och så iaf

Upjohn verkar vara ett skitmärke
Citera
2013-10-14, 08:53
Medlem
Fan tog 6 stycken nu och får inte samma effekt som 1-2 mg av ksalol
Citera
2013-10-14, 10:18
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Upjohn (Pfizer) är toppkvalité. Du har väl tolerans sedan tidigare antar jag.
Citera
2013-10-14, 11:11
Medlem
PowerDaltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Försök hålla dig till en tillverkare.
Alla tillverkare använder sig av olika hjälpmedel "som skall påverka hur snabbt tabletten utsöndras/tas upp i kroppen" men mängden alprazolame är alltid densamma så länge det är org tabletter du skaffat.
Oavsett märke försök o ta lägre doser du gör dig bara tolerant och får peta i dig skadliga mängder för o få samma effekt som du borde få vid 1mg.
Proppar du i dig 6mg varje gång du äter det så borde du allvarligt ta dig en funderare om du inte skall avgifta kroppen 6-8 veckor innan du ger dig på det där igen
Citera
2013-10-14, 19:49
Medlem
Någon som känner skillnad på olika märken av alpraz. och vilket märke tycker ni i så fall är bäst?
Citera
2013-10-14, 20:50
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setfri
Någon som känner skillnad på olika märken av alpraz. och vilket märke tycker ni i så fall är bäst?

Jag tycker lila upjohn 90's funkar absolut bäst. Men jag tror verkligen att det är helt mentalt, att man känner igen den lila färgen så väl och på så sätt tror att det ger bättre effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in