Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Lugn är ju en underdrift, det vet väll du nog bäst av alla mtp ditt namn

Tror ham/hon somnar om det är 6mg Xanor och tar det efter en centralstimulant. Jag däckade efter Butylon på 1mg med tolerans. Tog det, han känna att det slog på sen helt plötsligt vaknade jag (var hemma hos mamma dagen efter) 3 timmar senare av att mamma ruskar omkring mig och säger att maten är klar. Haha, det var skönt ändå, att lida ett tag för att sedan ta sina lugnande när man har kring 30 minuter kvaar hem till sin kära mor, min bror hann se mig sleten i 10 minuter tror jag (Sa att jag festat och inte sovit, vilket var sant) Men sen var det fan skönt.
Benso,z,och analoger. GABA-agonister i allmänhet är fan det bästa som finns. Förutom alkohol, aldrig gillat själva fyllan. Den är inte så speciell heller för den delen. Tar helre 2mg Xanor eller 1-2mg sub (helst båda 2 tillsammans) framför en film med min familj, alla dagar i veckan
Hur går det nuförtiden alpra? Har för mig du är nykter numera? Eller blandar jag ihop dig med någon.

Ja, men jag jämförde lite med hur mycket jag själv brukade ta förut när jag tände av på tjack. Då fick jag lov att ta kanske 10mg eller nåt sånt för att bli lugn. Iaf om pulvret inte gått ur helt, och då kunde det väl bli 10-15mg. Rätt dum jämförelse kanske iom att jag hade hög toleransnivå då, men jag var lite ironisk...
Jodå, det går väl rätt bra. Det enda jag tar för tillfället är de mediciner jag har utskrivet. Xanor, Lyrica och Imovane. Samt anti-depressiva, neuroleptika och lite andra grejer. Mår bra på mina mediciner även om jag skulle önska 3mg depot istället för 2mg som jag står på i dagsläget. Hade 3mg depot förut och mådde lite bättre på det, men så stor skillnad är det ju inte. Om man räknar 1mg utspritt över 24 timmar så är det ju endast 0,25mg per 6 timmar. Jag är glad att jag får Xanor överhuvudtaget faktiskt. Så, ja; jag tar det lugnt faktiskt och mår hyfsat bra!
Xanor är en väldigt bra medicin för vissa som verkligen behöver det, och jag anser väl att jag hör till en av dem. Synd bara att det är alldeles för svårt att få utskrivet.