En annan sak jag undrar över och som ingen annan tagit upp här i fancluben är förhållandet med sex och Xanor (och det gäller alla andra droger också för den delen). Kanske finns det beskrivet på någon annan sida här på FB, men jag tycker det kan passa här också.
Jag tycker att sex är viktigare än droger, det är min utgångspunkt, så därför ser jag alltid till att drogerna på något vis måste boosta sexet om man säger så, annars får det vara med ruset.
En xanor till natten och man vaknar skön och sexig tycker jag. Antidepp är bara nedsättande, med ett undantag "Concordin" som tyvärr inte säljs i Sverige längre. Finns bara i USA under namnet Vivactil. Men här gäller lågdos, 10 mg, annars får det motsatt effekt. Tradolan blir man skön av i kroppen, men det är ju ett smärtstillande medel så känsligheten försvinner. Tycker orgamserna blir starkare på Anafranil (lågdos aldrig över 10 mg, tas till natten efter några drinkar).
Ja det var bara lite funderingar. Har ni några egna erfarenheter ni vill dela med er av så är ni välkomna med dom. Har inte så mycket erfarenhet av CS och andra tyngre droger, men det kanske nån annan här på forumet har, det verkar ju inte vara helt omöjligt..