2012-08-08, 15:29
Medlem
Så ni råder från att absolut inte ta något mer eller kombinera med vallar eller flunisar. Just nu efter 2mg imorse off 3mg för 1-2 timmar sen så "känner jag ingenting" alls.

Jag menar om jag skiter i att peta mig något mer men bara tar någon bärs om någon timme? Och hur menar ni med spåra? Är det direkt "livsfarligt"?
Citera
2012-08-08, 15:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Så ni råder från att absolut inte ta något mer eller kombinera med vallar eller flunisar. Just nu efter 2mg imorse off 3mg för 1-2 timmar sen så "känner jag ingenting" alls.

Jag menar om jag skiter i att peta mig något mer men bara tar någon bärs om någon timme? Och hur menar ni med spåra? Är det direkt "livsfarligt"?
Har du tolerans? Nej det är inte livsfarligt, men du kan lätt "glömma bort" matchen.
Citera
2012-08-08, 16:20
Medlem
Kan man efter ett par bärs och såklart inga fler xanor efter matchen på vägen hem landa på 3-4 zolpidem/stilnoct.
Citera
2012-08-08, 16:53
Medlem
Behöver verkligen råd då jag får dubbla signaler. Kan jag efter att för cirka 9 tinnar sen tagit 2mg xanor och sen för cirka 3 timmar sen 3mg till dricka några börs utan fara? Och kan jah senare ikväll vid 11-12 tiden landa på 30-40 mg stilnoct.
Citera
2012-08-08, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Har du tolerans? Nej det är inte livsfarligt, men du kan lätt "glömma bort" matchen.

Vet inte riktigt vad menas med tolerans, har tidigare käkat tramadol i doser upp till 1500 mg på en gång. Käkat 15 stilnoct ett par gånger, ibland blandat 5-6 stillisar med alkohol. Senaste veckorna har jag käkat xanor (utan att känns rus, dock utan alkohol). Och då har doserna legat på 5-10mg åt gången.

Är det farligt att blanda stilnoct och xanor?
Citera
2012-08-08, 16:58
Medlem
Xalterads avatar
Citat:

Det luriga med benso är att om man inte vet vad man ska känna efter så kommer det ofta som en käftsmäll på en gång istället då man knaprat i sig några "för att det inte händer någonting", vilket i många fall slutar med att man vaknar upp dagen(dagar eller veckor om man gått hårt på dem) efter
och undrar vad fan som hänt egentligen.

Nej, det är inte livsfarligt vid rimmliga doser av båda preparaten men vid överkonsumtion så kan det leda till döden. Med att "spåra" så är det så att alkohol förstärker effekten av benso och tvärt om, så om du tar en stav(2mg) och dricker någon starköl så är det som du druckit betydligt mer alkohol eller tagit en hel del mer benso. 1+1=3 typ.

Citat:
Kan man efter ett par bärs och såklart inga fler xanor efter matchen på vägen hem landa på 3-4 zolpidem/stilnoct.

Xanor+alkohol+z-analoger = trolig backout(om man inte är van), du behöver inte "däcka" utan kan göra en massa skumma grejer utan att vara medveten om det eller komma ihåg det dagen efter.
Avstå.
Citera
2012-08-08, 17:07
Medlem
Okej så ska jag dricka bara någon bärs och se hur jag reagerar i lugnt tempo? Zolpidemet tänkte jag
Sova på bussresan hem.

Men till den absolut viktigaste frågan, OM jag inte stoppar i mig mer Benzo och bara dricker någon bärs så lär inte mitt liv vara i fara? Och samma sak gäller att somna på hemresan på
Stilnoct.
Citera
2012-08-08, 17:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Okej så ska jag dricka bara någon bärs och se hur jag reagerar i lugnt tempo? Zolpidemet tänkte jag
Sova på bussresan hem.

Men till den absolut viktigaste frågan, OM jag inte stoppar i mig mer Benzo och bara dricker någon bärs så lär inte mitt liv vara i fara? Och samma sak gäller att somna på hemresan på
Stilnoct.
alkohol och benso ihop är inte direkt farligt så du slutar andas eller något sånt hellre att du hamnar i en olycka då.
Citera
2012-08-08, 18:36
Medlem
Goatshags avatar
Jeg har ikke likt alprazolam før, men den siste tiden har jeg fått litt smaken på det. I små doser synes jeg det er ekstremt effektivt til å slappe av på. I tillegg er det meget bra når man skal passere grenseoverganger . Men, som sagt, små doser. Feilberegnet nok litt i begynnelsen og gjorde mye dumt.
Citera
2012-08-08, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldogswe
Hur e det med att ta en sömntabb ikväll vid läggsdags. Zopiklon 7,5 mg rör det sig om

Bumpar min fråga
Citera
2012-08-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldogswe
Bumpar min fråga

Vadå, om det är ok att ta en 7,5 mg zopiklon tillsammans med alpra? JA DET ÄR INGEN FARA
Citera
2012-08-08, 23:35
Medlem
TheTranceMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTress
Har hört att det är samma person som ligger bakom streetpharmacy.tk, och han är nu kraftigt rödad på drogforumet (dp.net) som han värvade sina mesta kunder på. Och han körde ju ett tag och samlade en massa gröningar för att sen höja minsta möjliga order till knappt en tusenlapp och sen scamma en masse. En väldigt otrevlig och aggressv blatte som sålde till fjortisar utan minsta skrupler. Sidans uppbyggnad och varuinnehåll påminner starkt om streetpharmacy.

Nej det är inte samma personer swedrugstore.com skickar sina paket från Gotland och dom säljer inte alls lika dana produkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in