Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Så ni råder från att absolut inte ta något mer eller kombinera med vallar eller flunisar. Just nu efter 2mg imorse off 3mg för 1-2 timmar sen så "känner jag ingenting" alls.
Jag menar om jag skiter i att peta mig något mer men bara tar någon bärs om någon timme? Och hur menar ni med spåra? Är det direkt "livsfarligt"?
Det luriga med benso är att om man inte vet vad man ska känna efter så kommer det ofta som en käftsmäll på en gång istället då man knaprat i sig några "för att det inte händer någonting", vilket i många fall slutar med att man vaknar upp dagen(dagar eller veckor om man gått hårt på dem) efter
och undrar vad fan som hänt egentligen.
Nej, det är inte livsfarligt vid rimmliga doser av båda preparaten men vid överkonsumtion så kan det leda till döden. Med att "spåra" så är det så att alkohol förstärker effekten av benso och tvärt om, så om du tar en stav(2mg) och dricker någon starköl så är det som du druckit betydligt mer alkohol eller tagit en hel del mer benso. 1+1=3 typ.
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaare
Kan man efter ett par bärs och såklart inga fler xanor efter matchen på vägen hem landa på 3-4 zolpidem/stilnoct.
Xanor+alkohol+z-analoger = trolig backout(om man inte är van), du behöver inte "däcka" utan kan göra en massa skumma grejer utan att vara medveten om det eller komma ihåg det dagen efter.
Avstå.