2009-01-22, 16:57
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat, håll er till ämnet.

Mod.
Citera
2009-01-22, 17:00
Medlem
10mgs avatar
Hur står sig de olika batcherna mot varandra, vilken tycker ni är bäst av upjohn, ksalol & X2? Vet om att upjohn & ksalol innehåller 1mg och X2 2mg, men X2 verkar ju aldrig innehålla vad som sägs. Slår en X2 sämre/bättre än en 1mg?

Vilken tycker ni är bäst?
Citera
2009-01-22, 17:47
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Word! Och inte verkar PM-spammandet ha lugnat sig heller...

Just därför är det ganska onödigt att ens prata om dom, har oxo fått massa pm.
Citera
2009-01-22, 18:55
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Ditt sätt att reagera och svara bevisar verkligen att du är i behov av xanor, om inte starkare grejer..

För att jag ägde dig?
Ja, jag behöver äta xanor varje dag. Vore kul att ses nån gång.
Citera
2009-01-22, 21:02
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Hur står sig de olika batcherna mot varandra, vilken tycker ni är bäst av upjohn, ksalol & X2? Vet om att upjohn & ksalol innehåller 1mg och X2 2mg, men X2 verkar ju aldrig innehålla vad som sägs. Slår en X2 sämre/bättre än en 1mg?

Vilken tycker ni är bäst?

Om jag utgår från SE's varor så säger jag tveklöst att X2'or är bäst men Upjohn ligger inte långt efter. Ksalol kan jag inte yttra mig om.
Citera
2009-01-22, 21:11
Medlem
boxxs avatar
Har slutat gilla Xanor, ger mig inte mycket längre, diazepam är snäppet vassare, lungt en skönare benzo.
Citera
2009-01-22, 21:29
Medlem
rille6868s avatar
Fan.

Alltså, ny på forumet, men brukare sedan länge.

Mitt dilemma är att jag lider av panikångest/ångest och jag har sedan länge upptäckt att Xanor hjälper bäst för att dämpa den. Ruset har jag från alkoholen.

Mycket alkohol=ångest dagen efter=Xanor.

Är det någon som har erfarenhet av detta ? Ska jag istället för att dricka alkohol, förbereda med lite tabletter (typ 2-4mg), så kanske man inte petar i sig så mycket alkohol ?

Är det någon som vet om levern tar mer stryk av kombinationen ?

Sitter här och dricker några bärs, för att med all säkerhet dämpa ångesten imorgon

/Rille
Citera
2009-01-22, 22:30
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rille6868

Mitt dilemma är att jag lider av panikångest/ångest och jag har sedan länge upptäckt att Xanor hjälper bäst för att dämpa den. Ruset har jag från alkoholen.

Är det någon som har erfarenhet av detta ? Ska jag istället för att dricka alkohol, förbereda med lite tabletter (typ 2-4mg), så kanske man inte petar i sig så mycket alkohol ?

Sitter här och dricker några bärs, för att med all säkerhet dämpa ångesten imorgon

/Rille

Det här behöver du inte svara på om du inte vill, då de kanske är lite känsligt. Men jag undrar om du har alkoholproblem? För har du de, då tycker jag att du ska försöka bestämma dig för antingen Xanor eller alkohol. (Varför jag råder dig till detta förstår du säkert och att dra min långa ovesäntliga historia känns bara off-topic.) Eller kanske sluta med båda?
Citera
2009-01-22, 22:56
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rille6868

/Rille

Jag lider själv av extrem fylleångest dagen efter. Klart att den går att dämpa med xanor, men det känns inge vidare att ta en drog för att man har ångest för man tog för mycket av någon annan.. Tänk vilken oändlig spiral man kommer hamna i tillslut.
Citera
2009-01-22, 23:07
Medlem
rille6868s avatar
e
Citat:
Ursprungligen postat av trissel
Det här behöver du inte svara på om du inte vill, då de kanske är lite känsligt. Men jag undrar om du har alkoholproblem? För har du de, då tycker jag att du ska försöka bestämma dig för antingen Xanor eller alkohol. (Varför jag råder dig till detta förstår du säkert och att dra min långa ovesäntliga historia känns bara off-topic.) Eller kanske sluta med båda?

Alltså, kanske jag lider av alkoholproblem, jag tycker inte det, men andra kanske tycker det. Dricker till helgerna, kanske 6-8 öl Fre & Lör, men jobbar i veckorna, kanske några groggar samma dag mitt i veckan. Kan aldrig dricka en öl, ett glas vin osv. minst 2-3 glas innan jag stoppar. Om man inte sitter på en "fin" middag, då är det inga problem, fast jag känner nog lite av att det är lite klent med dricka, ska jag erkänna....

/Rille
Citera
2009-01-22, 23:11
Medlem
Va fan, hur snabbt ökar man toleransen på xanor egentligen?

Tryckte i mig 8-10mg igår och var tokflöddrad.

Ikväll är jag uppe på 8 och en god violshot men känner inte ens av det (4rektalt och 4 oralt samt 4 cl sprit alltså)..
Citera
2009-01-22, 23:12
Medlem
rille6868s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jag lider själv av extrem fylleångest dagen efter. Klart att den går att dämpa med xanor, men det känns inge vidare att ta en drog för att man har ångest för man tog för mycket av någon annan.. Tänk vilken oändlig spiral man kommer hamna i tillslut.

Alltså, jag tar endast Xanor när jag har t.ex. fylleångest, funkar bra. Det jag tänkte med inlägget var att om jag tar några tabletter innan, kanske jag softar med alkoholen=mår nice då, samt dagen efter. På så sätt är ju spiralen bruten ?

/Rille
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in