2013-06-09, 22:56
Bannlyst
Hejsan

Handlade mycket av apotek4. och fick varje gång tills tod torskade.
Bad om ett sampel nu när dom e uppe igen och dom har skickat 50st som kommer i veckan hoppas jag då kan man köpa i 3-4 mån sen lär dom torska igen.

Återkommer om dom anländer.
Citera
2013-06-09, 22:57
Medlem
MindRewinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floppsen
Räddar varje kväll! Och situation man inte annars pallar med
Bra uppfinning, i klass med glödlampan!

Oh ja, har räddat mig många gånger kan jag lova!
Citera
2013-06-10, 15:03
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Jag får väl joina denna fanclub
Xanor är alltid bra att ha, det hjälper mig grymt i vissa lägen, när man ska träffa folk och så.

Tar de dock sällan, köper nån karta då och då.
Underbart att ta en spliff till xanor också.
Citera
2013-06-10, 15:52
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jag får väl joina denna fanclub
Xanor är alltid bra att ha, det hjälper mig grymt i vissa lägen, när man ska träffa folk och så.

Tar de dock sällan, köper nån karta då och då.
Underbart att ta en spliff till xanor också.
Håll det på de viset för att tända av från benso är ingen höjdare.
Citera
2013-06-11, 08:57
Medlem
Lukasohais avatar
1mg Xanor vs 2mg Ikto, vad skulle ni välja vid "akut" ångest-attack?
Citera
2013-06-11, 09:23
Medlem
Pixalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
xanor
Citera
2013-06-11, 14:47
Medlem
views avatar
Varför är det så svårt att hålla fingrarna i styr när man käkar xanor. Man bestämmer sig att man ska bara ta 1mg , Men sen börjar man äta mer och mer. Egentligen skulle man haft ett kassaskåp som har timer på sig så man bara kan ta vid en viss tidpunkt.

För man blir ju egentligen inte mer "skön" ångest och sådant är ju redan borta.
Citera
2013-06-11, 15:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Xanor.
Citat:
Ursprungligen postat av view
Varför är det så svårt att hålla fingrarna i styr när man käkar xanor. Man bestämmer sig att man ska bara ta 1mg , Men sen börjar man äta mer och mer. Egentligen skulle man haft ett kassaskåp som har timer på sig så man bara kan ta vid en viss tidpunkt.

För man blir ju egentligen inte mer "skön" ångest och sådant är ju redan borta.
Jag har aldrig haft problem att hålla fingrarna borta ur syltburken, tycker det oftast är folk utan ångest som får för sig att käka en hundra-burk pix på 3-4 dagar.
Citera
2013-06-11, 15:56
Medlem
Pixalots avatar
Jag lider inte av ångest, men äter jag xanor eller annan benso har jag full respekt och äter aldrig stora mängder. Så det problemet har inte jag heller. Så det är högst individuellt skulle jag vilja säga

Varför äter jag benso om jag inte har ångest då? Jo, jag har mina skäl. Vissa dagar känner man för att slappna av mer, jobba lite lugnare då jag har ett sressigt jobb. Och ibland kan det även vara trevligt med 1-2mg till stranden i de fina vädret. Osv osv. listan kan göras lång märkte jag
Citera
2013-06-11, 16:12
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Vid en akut ångestattack - Xanor, utan tvekan. Snabbt påslag och Xanor fungerar effektivt mot just ångestrelaterade problem.
Citera
2013-06-11, 16:17
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Vid en akut ångestattack - Xanor, utan tvekan. Snabbt påslag och Xanor fungerar effektivt mot just ångestrelaterade problem.
Citera
2013-06-11, 16:59
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixalot
Jag lider inte av ångest, men äter jag xanor eller annan benso har jag full respekt och äter aldrig stora mängder. Så det problemet har inte jag heller. Så det är högst individuellt skulle jag vilja säga

Varför äter jag benso om jag inte har ångest då? Jo, jag har mina skäl. Vissa dagar känner man för att slappna av mer, jobba lite lugnare då jag har ett sressigt jobb. Och ibland kan det även vara trevligt med 1-2mg till stranden i de fina vädret. Osv osv. listan kan göras lång märkte jag
Social-fobi är det ju bra till, fast visserligen utlöser sociala-fobin ångest för mig redan innan, så det sitter väl kanske ihop för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in