Handlade mycket av apotek4. och fick varje gång tills tod torskade.
Bad om ett sampel nu när dom e uppe igen och dom har skickat 50st som kommer i veckan hoppas jag då kan man köpa i 3-4 mån sen lär dom torska igen.
Varför är det så svårt att hålla fingrarna i styr när man käkar xanor. Man bestämmer sig att man ska bara ta 1mg , Men sen börjar man äta mer och mer. Egentligen skulle man haft ett kassaskåp som har timer på sig så man bara kan ta vid en viss tidpunkt.
För man blir ju egentligen inte mer "skön" ångest och sådant är ju redan borta.
1mg Xanor vs 2mg Ikto, vad skulle ni välja vid "akut" ångest-attack?
Xanor.
Citat:
Ursprungligen postat av view
Varför är det så svårt att hålla fingrarna i styr när man käkar xanor. Man bestämmer sig att man ska bara ta 1mg , Men sen börjar man äta mer och mer. Egentligen skulle man haft ett kassaskåp som har timer på sig så man bara kan ta vid en viss tidpunkt.
För man blir ju egentligen inte mer "skön" ångest och sådant är ju redan borta.
Jag har aldrig haft problem att hålla fingrarna borta ur syltburken, tycker det oftast är folk utan ångest som får för sig att käka en hundra-burk pix på 3-4 dagar.
Jag lider inte av ångest, men äter jag xanor eller annan benso har jag full respekt och äter aldrig stora mängder. Så det problemet har inte jag heller. Så det är högst individuellt skulle jag vilja säga
Varför äter jag benso om jag inte har ångest då? Jo, jag har mina skäl. Vissa dagar känner man för att slappna av mer, jobba lite lugnare då jag har ett sressigt jobb. Och ibland kan det även vara trevligt med 1-2mg till stranden i de fina vädret. Osv osv. listan kan göras lång märkte jag
Jag lider inte av ångest, men äter jag xanor eller annan benso har jag full respekt och äter aldrig stora mängder. Så det problemet har inte jag heller. Så det är högst individuellt skulle jag vilja säga
Varför äter jag benso om jag inte har ångest då? Jo, jag har mina skäl. Vissa dagar känner man för att slappna av mer, jobba lite lugnare då jag har ett sressigt jobb. Och ibland kan det även vara trevligt med 1-2mg till stranden i de fina vädret. Osv osv. listan kan göras lång märkte jag
Social-fobi är det ju bra till, fast visserligen utlöser sociala-fobin ångest för mig redan innan, så det sitter väl kanske ihop för alla.