2012-03-31, 22:11
Medlem
Varför drar ni i er sådan skit ,,vet ni hur svårt det är att sluta med tex xanor,,jag har tuggat skiten i 30 år så jag vet
Citera
2012-03-31, 22:29
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sulan62
Varför drar ni i er sådan skit ,,vet ni hur svårt det är att sluta med tex xanor,,jag har tuggat skiten i 30 år så jag vet

Så sant det är ett riktigt helvete att sluta med. Har nu varit helt fri från skiten i snart 4 månader och det har varit dom 4 värsta månaderna i mitt liv men skönt att vara helt pillerfri
Citera
2012-04-01, 00:37
Medlem
alprazolam_s avatar
Har 2mg depot löpande dagligen. Det hjälper mig väldigt mycket. Ska iaf försöka få gå upp till 3mg iaf.
Citera
2012-04-01, 01:03
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_

Måste inte en tablett vara sublingual eller vad det nu stavas, för att kunna tas upp under tungan?
Jo, haha kom och tänka på det när jag hade dem i käften, dessa kanske inte ens ska gå att smälta under tungan? Borde ha kollat upp det innan.
Citera
2012-04-01, 01:28
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Jo, haha kom och tänka på det när jag hade dem i käften, dessa kanske inte ens ska gå att smälta under tungan? Borde ha kollat upp det innan.
Alltså jo det går med dessa.
Citera
2012-04-01, 06:34
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Alltså jo det går med dessa.
Går och går, det tar en jävla tid iallafall.
Citera
2012-04-01, 15:04
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Går och går, det tar en jävla tid iallafall.
Inte upjohn's i alla fall.
Citera
2012-04-01, 18:56
Medlem
Jag Joinar även in här på Xanor fanclub. Fick äntiligen tag i ett hyfsat gäng med Svenska 1mg Upjohn.
Så skönt med äkta bra Svensk benzo i stan igen och inte dom e312 för dom funka inte alls för mig.
Xanor Upjohn ska det vara.

MVH
Citera
2012-04-01, 18:59
Medlem
runds avatar
Om man äter 1mg om dagen i ca 10dagar när kan man tänkas vara ren då efter sista taben, i både urin och blod?

Välbyggd, fysiskt aktiv och ingen sliten bensotorsk.

Ha det gött.
Citera
2012-04-02, 07:58
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Inte upjohn's i alla fall.
haha

trycker inte ens upp tempen där om jag så har 40 graders feber aldrig att jag skulle ta dem rektalt
Citera
2012-04-02, 08:08
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Jävlar vilken baksmälla man har idag haha värsta jag vart med om har inget som helst minne av helgen, hällde i mig ett sexpack 5,0or i fredags runt lunchen tillsammans med 4mg xanor depot, vaknade 27 timmar senare energisk och utvilad rundade av helgen med 2mg till, gav bort 1mg vilket jag måste säga att jag ångrar. Är för givmild har dock 4 mg kvar som jag har jävligt lust att ta nu men då somnar jag bara, blir att spara till helgen

Edit: Tog ett par lergigan istället, den skitmedicinen är faktiskt något utröttande.
Senast redigerad av BullzeyePrO 2012-04-02 kl. 08:10.
Citera
2012-04-02, 13:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Jävlar vilken baksmälla man har idag haha värsta jag vart med om har inget som helst minne av helgen, hällde i mig ett sexpack 5,0or i fredags runt lunchen tillsammans med 4mg xanor depot, vaknade 27 timmar senare energisk och utvilad rundade av helgen med 2mg till, gav bort 1mg vilket jag måste säga att jag ångrar. Är för givmild har dock 4 mg kvar som jag har jävligt lust att ta nu men då somnar jag bara, blir att spara till helgen

Edit: Tog ett par lergigan istället, den skitmedicinen är faktiskt något utröttande.
Samma här, ikto, temesta, alkohol, ghb, metamfetamin, metylfenidat i en härlig blandning sen nån gång förra veckan... kör 3mg ikto och några supar jeltzin för att runda av och försöka ha en normal vecka, måste fan in på banken och sånt seriöst ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in