2012-03-29, 17:17
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Sköljde ner en krossad Xanor 1mg Depot nyss med coca cola, det är ingen fara att använda cola istället för vatten va med tanke på att cola fräter?

Skiten fastnade dock i glaset så fick ta en sked och äta upp pulvret/bitarna, smaken var faktiskt inte så farlig som många säger
Senast redigerad av BullzeyePrO 2012-03-29 kl. 17:23.
Citera
2012-03-29, 17:48
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Sköljde ner en krossad Xanor 1mg Depot nyss med coca cola, det är ingen fara att använda cola istället för vatten va med tanke på att cola fräter?

Skiten fastnade dock i glaset så fick ta en sked och äta upp pulvret/bitarna, smaken var faktiskt inte så farlig som många säger

Lägg den på tungan, låt den smälta och sen skölj ner med cola istället, så slipper du förlora halva tabletten i glaset

Och nej det är inte dåligt att dricka cola istället för vatten.
Citera
2012-03-29, 18:09
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Lägg den på tungan, låt den smälta och sen skölj ner med cola istället, så slipper du förlora halva tabletten i glaset

Och nej det är inte dåligt att dricka cola istället för vatten.
Haha, bra idé men måste ju använda min pillerkross jag inhandlat men eventuellt kan jag ju hälla i pulvret direkt ner i käften och sedan skölja ner snabbt som fan med cola... om man låter den smälta på tungan kan jag tänka mig att smaken blir stark som fan, btw menar du inte under tungan?
Citera
2012-03-29, 20:48
Medlem
chefsmajsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Allam och xanor är samma sak, det verksamma ämnet i båda två är alprazolam. Det är relativt enkelt att få tag på alprazolam i Sverige men det vanligaste på svarta marknaden är valium (diazepam). De fyller i princip samma funktion. Finns många olika bensodiazepiner, de flesta fungerar bra att sova på.

Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Kolla upp etizolam, laglig (än så länge) benso som fungerar perfekt till sömn, 2-3 mg sen somnar man perfekt, men akta dig för att börja äta under dagarna mot ångest och fobier och sånt, för toleransen skenar som ett lok med död chafför

Okej, tack för svaren! Synd att det inte är tillåtet att fråga efter shoppar som säljer, det hade ju varit så mycket enklare då Men jag får väl luska runt lite så brukar sånt där ordna sig

Edit: etizolam fanns ju t.o.m på annonssidan här till höger
Senast redigerad av chefsmajster 2012-03-29 kl. 20:56.
Citera
2012-03-30, 09:40
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Har precis tagit ett par öl 5.0or, ska smälta 4 mg xanor depot på tungan snart, undrar vart jag är imorgon...
Citera
2012-03-30, 10:53
Medlem
Over-And-Out91s avatar
fan xanor ska ta som de är eler smältas under tungan. enda undantaget är depot-tabletterna, de kan man krossa och strö i en kopp kaffe med socker i så det går ut i blodet snabbare. fan sluta att krångla till allt. Biotillgängligeten är ca 90% vid oralt intag, så det finns inte så mycket man kan göra med den för att öka biotillgängligheten. Tro mig jag har knaprat benz i minst 5 år. provat alla sätt som går att ta den på. Rökt,Snortat,IV/IM, oral och rektalt. inget ger en speciellt större värkan än oralt (möjligtvis intravenöst) men bara ett par gånger sen ger det ingen kick mer. Smält under tungan nu och sluta tramsa
Citera
2012-03-30, 10:56
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Citat:
Har precis tagit ett par öl 5.0or, ska smälta 4 mg xanor depot på tungan snart, undrar vart jag är imorgon...
4 mg ger väll fan ingenting. Släng i dig tio och sup, då blir de kalas
Citera
2012-03-30, 19:43
Medlem
foshobros avatar
hämtade utt ett hundrapack xanor 1mg idag. vilken jävla skillnad mot de 0,5mg depot jag hade innan. Drog 5mg direkt och vart flöddrad innan knappa timmen. Farliga tabletter dethär
Citera
2012-03-30, 22:16
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Fyfan, jag varnar er: försök inte smälta xanor depot på tungan. Skiten smälter ju hur långsamt som helst! Hade dem i säkert en timme i käften, trodde dem skulle lösas upp på några sekunder. Slutade med att jag tuggade dem och då fastnade ju hälften på tänderna. Nästa gång blir det att krossa dem och sen hälla i pulvret rakt ner i käftfan sen skölja ner, borde vara den enklaste metoden.

Edit: Smaken var dock faktiskt inte så illa som vissa säger.
Senast redigerad av BullzeyePrO 2012-03-30 kl. 22:21.
Citera
2012-03-31, 13:17
Medlem
Hej FBros!

Någon som har erfarenhet av Xanax "Xiamed" 1mg?

Mvh
Citera
2012-03-31, 21:41
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Uppdatering: Krossade 2 st xanor depot 1mg för 2 timmar sedan, hällde pulvret ner i käften och sköljde ner med en öl. Mycket enklare.
Citera
2012-03-31, 22:05
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Uppdatering: Krossade 2 st xanor depot 1mg för 2 timmar sedan, hällde pulvret ner i käften och sköljde ner med en öl. Mycket enklare.
Så gör alltid jag också. Brukar skrapa pulvret ner på ett papper jag böjer och häller allt in i munnen, och sen öl. cola eller kaffe med mycket socker. Thé funkar lika bra också. Mycket socker.

Måste inte en tablett vara sublingual eller vad det nu stavas, för att kunna tas upp under tungan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in