2011-04-20, 22:50
Medlem
Ralfffs avatar
Polaren har en karta 0.5 depot och undrar hur många han ska ta för att känna "the getaway feeling" med och utan alkohol?

(Han har bara tagit det 1 gång innan, dock väldigt få.)
Citera
2011-04-20, 22:51
Medlem
Tuggete några inte gav så mkt har 4 upjohn till imorgon. Hur göra för bäst resultat? Grapefruktjuice och svälja direkt alla 4 direkt? Mee tips!
Senast redigerad av Pojken1987 2011-04-20 kl. 23:06.
Citera
2011-04-20, 22:56
Bannlyst
Jag gillar xanor. Men som någon här på FB sade, xanor är stalkern du aldrig blir av med.... Tyvärr tycker jag man blir lite för trött vid höga doser. Har börjat knapra ikto istället den märks mindre men ger bra effekt.

Ja spelar väl nästan ingen roll egentligen. Det är bara att anpassa dosen efter tabletten. sen är det inte så stor skillnad hur det upplevs.
Citera
2011-04-20, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Tuggete ygged inte gav aå mjt, har 4 upjohn till imorgon. Hur göra för bäst resultat? Grapefruktjuicr fölrsr aen svälja alla 4 direkt? Mee tips!

Skulle nog svälja 2-3 krossade med vatten eller juice. Sen när du börjar känna ruset snortar du resten. Xanor funkar jäkligt bra nasalt tycker jag. Brukar snorta lite om jag itne kan somna. Effekten kommer nästan driekt.
Citera
2011-04-20, 23:08
Medlem
Så krossa alla 4 i juice? Nice ;D
Citera
2011-04-21, 09:14
Medlem
Haha kom inte riktigt ihåg mitt förra inlägg, men har 4st 1mg upjohn, ska jag krossa alla dom o lägga i juice? Gärna äta en grapefrukt innan? Så krossa 2 och lägga i juice och sen direkt efter snorta 2? Och äta grapefrukt innan, myt eller?
Senast redigerad av Pojken1987 2011-04-21 kl. 09:16.
Citera
2011-04-21, 09:31
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Haha kom inte riktigt ihåg mitt förra inlägg, men har 4st 1mg upjohn, ska jag krossa alla dom o lägga i juice? Gärna äta en grapefrukt innan? Så krossa 2 och lägga i juice och sen direkt efter snorta 2? Och äta grapefrukt innan, myt eller?
Omeprazol funkar, enligt fass, fast där står det ju tvärtemot hur vi läser det, alltså, "bör undvikas i kombination med bensodiazepiner", emedan vi läser det som "tack för tipset".. Ibland brukar jag köra både grape och omeprazol till, då kan man bli rätt skev i hatten
Citera
2011-04-21, 10:01
Medlem
Krossa 4 och la i juice, ska ej va problem va?
Citera
2011-04-21, 14:22
Bannlyst
behöver råd med xanor

Har haft dicilplin sedan två måndaer att bara ta mina 1 mg xanor vid behov ..men från och med måndagen har jag fram till idag torsdag ätit dom varje dag 3 till 4 mg dag och några öl på det också ..av någon anleding kan jag inte sluta göra det ..är jag beronde ??mår ganska dåligt just nu också..så jag undrar om jag tar dom mängderna nu i en vecka säg fram till söndag kan jag åter gå till mina vanliga läkar doseringar 1mg om dagen vid behov alltså var 3de eller 4de dag utan att uppleva någon slags AT osv ..blir lite rädd att ha petat i mig 3 dubbla doser varje dag av vad läkaren skrivit
Citera
2011-04-22, 12:05
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Krossa 4 och la i juice, ska ej va problem va?

Tror jag inte, du kommer bli rätt påverkad dock

Är det 1mg'are?
Citera
2011-04-22, 13:44
Medlem
D.Winchesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesheater
Jag gillar xanor. Men som någon här på FB sade, xanor är stalkern du aldrig blir av med.... Tyvärr tycker jag man blir lite för trött vid höga doser. Har börjat knapra ikto istället den märks mindre men ger bra effekt.

Ja spelar väl nästan ingen roll egentligen. Det är bara att anpassa dosen efter tabletten. sen är det inte så stor skillnad hur det upplevs.

Det är lite märkligt tycker jag, har aldrig upplevet någon xanor-abstinens. Kan vara för att jag tog det utan att överdosera (alltför mycket åtminstone), och körde det aldrig dagligen under långa perioder.

Eller så har jag bara en stark vilja, hehe. Är förstås glad att jag sluppit bli torsk, verkar vara hemskt.
Citera
2011-04-22, 22:52
Medlem
patanps avatar
En vanlig underhålls dos hos en frisk människa med panik syndrom ligger på ca 6mg/dag och ges 3-4ggr per dag. mvh P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in