2012-09-11, 20:28
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickblaster
tack för svaret, men det var egentligen "första" delen som var viktigast att få svar på
Jag tror att det ska räcka. Svårt att avgöra men det är ganska hyfsad dos ändå. Bara att testa dig fram.
Citera
2012-09-14, 11:53
Medlem
Jag har sedan ett år tillbaka provat mig genom ssri, så som citalopram mirtrazapin fluoxetin mm. utan hjälp. Vilket skit rent ut sagt.
I vissa fall har jag köpt xanor av polare, i syfte att må så bra som jag gjorde förrut. 1mg räcker för att få mig att må bra. Så nu efter långt tänkade har jag funderat på att beställa hem en omgång via apotek4u, eller likande. Dessa ska jag använda i medicinskt syfte för att ta mig egenom svåra, jobbiga dagar.
Är detta en god ide. som inte skapar något missbruk, beroende? I vanliga fall har jag jobbig ångest På söndagar och någon gång mitt i veckan. Så för att reda ut situationen med närstående samt sambo de dagar då jag mår skit vill jag använda dessa. Blir nämligen en riktig idiot när jag mår dåligt
Citera
2012-09-14, 15:52
Medlem
gugglianos avatar
"Råkade" konsumera 27mg mellan den 30/8-2/9, när är man ren?
Citera
2012-09-14, 15:59
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
Jag har sedan ett år tillbaka provat mig genom ssri, så som citalopram mirtrazapin fluoxetin mm. utan hjälp. Vilket skit rent ut sagt.
I vissa fall har jag köpt xanor av polare, i syfte att må så bra som jag gjorde förrut. 1mg räcker för att få mig att må bra. Så nu efter långt tänkade har jag funderat på att beställa hem en omgång via apotek4u, eller likande. Dessa ska jag använda i medicinskt syfte för att ta mig egenom svåra, jobbiga dagar.
Är detta en god ide. som inte skapar något missbruk, beroende? I vanliga fall har jag jobbig ångest På söndagar och någon gång mitt i veckan. Så för att reda ut situationen med närstående samt sambo de dagar då jag mår skit vill jag använda dessa. Blir nämligen en riktig idiot när jag mår dåligt

Du lär får ännu mer ångest när ditt paket inte kommer fram utan tullåklagaren skickar ett trevligt brev. Plus att dina stålar är kastade i sjön....Får du tag i xanor så skapar inte 1mg om dagen ett beroende på ett bra tag.
Citera
2012-09-17, 12:29
Medlem
masterior26s avatar
Nån annan här som har interdrugs 1.0 xanor och kan svara på hur bra dom är i jämförelse med svenska? eftersom jag har så hög tolerans så kan jag inte avgöra hur bra dom är men dom funkar iaf och dom har den xanor smaken när man suger på dom.
Citera
2012-09-17, 13:18
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Nån annan här som har interdrugs 1.0 xanor och kan svara på hur bra dom är i jämförelse med svenska? eftersom jag har så hög tolerans så kan jag inte avgöra hur bra dom är men dom funkar iaf och dom har den xanor smaken när man suger på dom.
Jag fått ett 10-tal interdrugs alprazolam för någon månad sen, märkte inte något direkt dåligt av dom vad jag kan minnas men som sagt gratis är ju alltid gott så jag kanske var partisk jag gav 1 av dom till en som äter benso ett par ggr per år då han var riktigt bakfull och man märkte då att han fick effekt utav den det måste ju vara ett bra betyg? jag har väl inte någon jättetolerans men jag har problem att bli flöddrig numera.
Citera
2012-09-17, 14:21
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Har aldrig prövat dem själv men läst åtskilliga positiva erfarenheter om dessa.
Citera
2012-09-17, 14:53
Medlem
Citat:

Haft exakt samma problem som dig, under 7-8års tid.

Känner av daglig ångest, och endast fått massa SSRI som ej givit positiv förbättring. Går man sedan och "hintar" om benzo får man blankt nej och "det funkar inte så"

Självmedicinerar med Xanor + annan benzo nu vilket funkar bra på mig, räcker med 1mg så får jag perfekt, dock lite dåsig

Men kostar att må bra numera, iallfall när man måste köpa skiten svart.
Citera
2012-09-18, 22:37
Medlem
Fått tid till psyktriatiker nu igen ska se vad dem säger, jag vågar inte ens beställa skiten. tänkte på föregånde citerare. om att åka fast............
Citera
2012-09-18, 22:45
Medlem
c0nfuseds avatar
Citat:

Bensodiazepiner botar bara symptomen och du kan inte använda piller resten av livet? Sök hjälp hos en terapeut för din ångest. Förslagsvis en KBT-terapeut, då detta är den bevisat effektivaste formen av terapi. Det kräver engagemang och vilja att bli bra igen, men det funkar.

Lycka till
Citera
2012-09-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av an0nymouz
Haft exakt samma problem som dig, under 7-8års tid.

Känner av daglig ångest, och endast fått massa SSRI som ej givit positiv förbättring. Går man sedan och "hintar" om benzo får man blankt nej och "det funkar inte så"

Självmedicinerar med Xanor + annan benzo nu vilket funkar bra på mig, räcker med 1mg så får jag perfekt, dock lite dåsig

Men kostar att må bra numera, iallfall när man måste köpa skiten svart.

Hur får du dem svart? Beställer du eller hänger utanför ngn klinik?
Citera
2012-09-19, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujnk
Hur får du dem svart? Beställer du eller hänger utanför ngn klinik?

Har lite olika personer på min ort som har dylika benz utskrivet.

Men nu på senare tid har jag funnit en duglig shop som säljer dem för ett "ok" pris.

Sen har jag en kontakt i Thailand som med jämna mellanrum skickar lite "medicin" åt mig.

Har för övrigt prövat KBT, och andra former inom terapin innan jag började själv medicinera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in