Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
Jag har sedan ett år tillbaka provat mig genom ssri, så som citalopram mirtrazapin fluoxetin mm. utan hjälp. Vilket skit rent ut sagt.
I vissa fall har jag köpt xanor av polare, i syfte att må så bra som jag gjorde förrut. 1mg räcker för att få mig att må bra. Så nu efter långt tänkade har jag funderat på att beställa hem en omgång via apotek4u, eller likande. Dessa ska jag använda i medicinskt syfte för att ta mig egenom svåra, jobbiga dagar.
Är detta en god ide. som inte skapar något missbruk, beroende? I vanliga fall har jag jobbig ångest På söndagar och någon gång mitt i veckan. Så för att reda ut situationen med närstående samt sambo de dagar då jag mår skit vill jag använda dessa. Blir nämligen en riktig idiot när jag mår dåligt
Haft exakt samma problem som dig, under 7-8års tid.
Känner av daglig ångest, och endast fått massa SSRI som ej givit positiv förbättring. Går man sedan och "hintar" om benzo får man blankt nej och "det funkar inte så"
Självmedicinerar med Xanor + annan benzo nu vilket funkar bra på mig, räcker med 1mg så får jag perfekt, dock lite dåsig
Men kostar att må bra numera, iallfall när man måste köpa skiten svart.