Citat:
Ursprungligen postat av Over-And-Out91
Asså fan vad mycket blåbär det är här inne på denna tråden. Benz är underbart [b]I BÖRJAN[b]. Kom och snacka om hur skönt det är med 2mg xanor när ni sitter och torsk på benz. Jag har varit beroende av benzo i många år och det är fan ingen dans på rosor när man inte kan ta mer än läkarjäveln förskrivit eftersom dom kräver pisseprov på analys när dom förskriver benz till en "pundare". Inte kul när man bara kan käka 3,5mg om dan, tar knappt bort abstinensen, men käkar jag mer och dom upptäcker det blir jag utan. Småbarn, lek med hasch lr någon annat bebisknark istället

Benzo är alltid underbart om man käkar det under korta perioder. Det som är farligt är att äta det konstant under lång tid eftersom att kroppen då utvecklar tolerans, speciellt om man tar dem mot ångest och inte för att fucka ur. Förklarade inte läkaren detta för dig? Har själv käkat mellan 1-5 mg Xanor under flera korta perioder och har inte upplevt någon absistens alls när jag har slutat med dem och samma dos har fungerat under nästa period.
Det är folk som dig som gör att läkare håller så hårt i benzo, folk som använder benzo som något slags substitut mot antidepressiva. Men du som skickar mig till sandlådan verkar ju ha en jävla bra koll på droger.