2012-04-02, 16:06
Medlem
Over-And-Out91s avatar
Asså fan vad mycket blåbär det är här inne på denna tråden. Benz är underbart [b]I BÖRJAN[b]. Kom och snacka om hur skönt det är med 2mg xanor när ni sitter och torsk på benz. Jag har varit beroende av benzo i många år och det är fan ingen dans på rosor när man inte kan ta mer än läkarjäveln förskrivit eftersom dom kräver pisseprov på analys när dom förskriver benz till en "pundare". Inte kul när man bara kan käka 3,5mg om dan, tar knappt bort abstinensen, men käkar jag mer och dom upptäcker det blir jag utan. Småbarn, lek med hasch lr någon annat bebisknark istället
Citera
2012-04-02, 19:12
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
haha

trycker inte ens upp tempen där om jag så har 40 graders feber aldrig att jag skulle ta dem rektalt
Eh? Nu var det märket jag syftade på inte att du skulle köra "up" dom. (john?) förstår inte hur du fick ihop det.
Citera
2012-04-02, 19:25
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
förstår inte hur du fick ihop det.
Inte jag heller...
Citera
2012-04-02, 19:45
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Over-And-Out91
Asså fan vad mycket blåbär det är här inne på denna tråden. Benz är underbart [b]I BÖRJAN[b]. Kom och snacka om hur skönt det är med 2mg xanor när ni sitter och torsk på benz. Jag har varit beroende av benzo i många år och det är fan ingen dans på rosor när man inte kan ta mer än läkarjäveln förskrivit eftersom dom kräver pisseprov på analys när dom förskriver benz till en "pundare". Inte kul när man bara kan käka 3,5mg om dan, tar knappt bort abstinensen, men käkar jag mer och dom upptäcker det blir jag utan. Småbarn, lek med hasch lr någon annat bebisknark istället
Benzo är alltid underbart om man käkar det under korta perioder. Det som är farligt är att äta det konstant under lång tid eftersom att kroppen då utvecklar tolerans, speciellt om man tar dem mot ångest och inte för att fucka ur. Förklarade inte läkaren detta för dig? Har själv käkat mellan 1-5 mg Xanor under flera korta perioder och har inte upplevt någon absistens alls när jag har slutat med dem och samma dos har fungerat under nästa period.

Det är folk som dig som gör att läkare håller så hårt i benzo, folk som använder benzo som något slags substitut mot antidepressiva. Men du som skickar mig till sandlådan verkar ju ha en jävla bra koll på droger.
Senast redigerad av BullzeyePrO 2012-04-02 kl. 19:50.
Citera
2012-04-02, 20:44
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Benzo är alltid underbart om man käkar det under korta perioder. Det som är farligt är att äta det konstant under lång tid eftersom att kroppen då utvecklar tolerans, speciellt om man tar dem mot ångest och inte för att fucka ur. Förklarade inte läkaren detta för dig? Har själv käkat mellan 1-5 mg Xanor under flera korta perioder och har inte upplevt någon absistens alls när jag har slutat med dem och samma dos har fungerat under nästa period.

Det är folk som dig som gör att läkare håller så hårt i benzo, folk som använder benzo som något slags substitut mot antidepressiva. Men du som skickar mig till sandlådan verkar ju ha en jävla bra koll på droger.

Hårdare regler är på gång angående utskrivning av Benzo till patienter.Det kommer bli samma procedur du får gå igenom när du utreds för Adhd Vad jag har hört.Det är väl bra men kan tänka mig att alla piller torskar kommer gå i taket över detta
Citera
2012-04-02, 21:02
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Hårdare regler är på gång angående utskrivning av Benzo till patienter.Det kommer bli samma procedur du får gå igenom när du utreds för Adhd Vad jag har hört.Det är väl bra men kan tänka mig att alla piller torskar kommer gå i taket över detta
Var kan man läsa om detta?
Citera
2012-04-03, 10:38
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Det ända som kommer hända är att folk kommer köpa mer illegalt. För min del spelar det ingen roll, jag använder det inte mot ångest(längre) eftersom jag inte behöver det, så för mig gör dem bara fredag- och lördagkvällen något tråkigare ibland. Fan vad trött man är på det här skitlandet
Senast redigerad av BullzeyePrO 2012-04-03 kl. 10:42.
Citera
2012-04-03, 10:39
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Är det vanligt med sömnstörningar efter en helg med Xanor? Typ att man vaknar helt random flera gånger under en natt även fast man inte sovit på över 24 timmar. Kan iofs vara Cipralex oxå.
Citera
2012-04-03, 21:49
Medlem
ellocoglockos avatar
fick ett gäng xanor nu på 0,5 mg från pfizer, hur ska jag ta dessa för bästa effekt? tugga? tar det lång tid innan det verkar? depot är det
Citera
2012-04-03, 22:45
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellocoglocko
fick ett gäng xanor nu på 0,5 mg från pfizer, hur ska jag ta dessa för bästa effekt? tugga? tar det lång tid innan det verkar? depot är det
Krossa, ner i käften med pulvret och skölj ner med dryck tycker jag är enklast, tuggar du dem så fastnar det på tänderna bara.
Citera
2012-04-03, 22:47
Medlem
ellocoglockos avatar
tackar!!
Citera
2012-04-03, 22:49
Medlem
ellocoglockos avatar
Citat:
Krossa, ner i käften med pulvret och skölj ner med dryck tycker jag är enklast, tuggar du dem så fastnar det på tänderna bara.

Hur länge brukar det ta innan man känner sig happy liksom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in