2013-02-21, 18:14
Medlem
Gingers avatar
Hur är dessa hexagonala xanor 2mg?

Hur fan skall man dela dem?
Citera
2013-02-22, 09:24
Medlem
Mattematikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
De är ojämna.

Snälla förklara?

Jag har testa några, hjälper ju definitivt mot ångest enligt mig?

Har märkt, kanske bara jag som inbillar mig att när jag delar på en sådan stav, alltså ONAX och tar 1mg istället för hela staven så tycker jag att jag inte känner något alls.

Jag menar, jag har tagit svenska xanor 1mg och det dämpar ångest + ger ett gott flum.

Är det alltså så dåligt kvalité på dessa? Jag har endast köpt ett fingertal för att testa och se om dem är värda pengarna.
Citera
2013-02-22, 10:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Snälla förklara?

Jag har testa några, hjälper ju definitivt mot ångest enligt mig?

Har märkt, kanske bara jag som inbillar mig att när jag delar på en sådan stav, alltså ONAX och tar 1mg istället för hela staven så tycker jag att jag inte känner något alls.

Jag menar, jag har tagit svenska xanor 1mg och det dämpar ångest + ger ett gott flum.

Är det alltså så dåligt kvalité på dessa? Jag har endast köpt ett fingertal för att testa och se om dem är värda pengarna.
Jag menar vad jag skriver, de är ojämna i styrka. Precis som du beskriver.
Citera
2013-02-22, 21:16
Medlem
mariejanas avatar
Brukar bli speedad på benso. Om man tar en litendos för stt
Klara av dagen. Funkar
Som concerta för mig!! Är
Xanor ett bra alternativ tro?
Citera
2013-02-22, 23:51
Medlem
Hallå jag fick en batch Ksalol.
Men dom är knappt beska i munnen... får väll en hint beska men kan ju röra runt sörjan utan problem.

Finns det fake Ksalol i omlopp eller är dessa något helt annat är Alprazolam?
Eller är det så dom SKA vara ?

Stort tack på förhand!
Citera
2013-02-23, 00:59
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Hallå jag fick en batch Ksalol.
Men dom är knappt beska i munnen... får väll en hint beska men kan ju röra runt sörjan utan problem.

Finns det fake Ksalol i omlopp eller är dessa något helt annat är Alprazolam?
Eller är det så dom SKA vara ?

Stort tack på förhand!

Det finns nog alltid fake i omlopp av Ksalol. Men har du de äkta ska de vara hårda, 6mm i diameter, kunna stå på högkant och smaka lite beskt (tycker jag iaf). Den vanliga alprasmaken ska vara där.
Citera
2013-02-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Det finns nog alltid fake i omlopp av Ksalol. Men har du de äkta ska de vara hårda, 6mm i diameter, kunna stå på högkant och smaka lite beskt (tycker jag iaf). Den vanliga alprasmaken ska vara där.
Ja dom jag har är hårda, kan stå på högkant. Lite beska men mest "neutral" smak.
Citera
2013-02-24, 20:38
Medlem
Krossa 1-2mg Xanor, blanda med tobak och skunk i rizzla, är det rökbart? Har Xanoren samma effekt?

Skiter i om det smakar illa, vill bara veta om Xanoren har samma effekt eller om det är bättre att bara ta tabletten och holken för sig.
Citera
2013-02-24, 20:48
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noziv
Krossa 1-2mg Xanor, blanda med tobak och skunk i rizzla, är det rökbart? Har Xanoren samma effekt?

Skiter i om det smakar illa, vill bara veta om Xanoren har samma effekt eller om det är bättre att bara ta tabletten och holken för sig.

Du får sämre effekt att xanoren om du röker den. Ät istället den och rök holken...
Citera
2013-02-25, 14:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noziv

Xanor har jag aldrg varit med någon som rökt men en gång på ett party så krossade vi alltid i 2 mg iktorivil i bongen och sög i oss, tokbensad i 10 min sen stekt sen hög tolerans för ingeting... typ
Citera
2013-02-25, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Xanor har jag aldrg varit med någon som rökt men en gång på ett party så krossade vi alltid i 2 mg iktorivil i bongen och sög i oss, tokbensad i 10 min sen stekt sen hög tolerans för ingeting... typ

Xanor depot 1mg, är det bara att krossa dom så är det exakt samma effekt som dom vanliga?
Samma effekt, håller lika länge osv?
Citera
2013-02-26, 06:05
Medlem
Underdarks avatar
Hej allihopa!
Nu är det så att jag har Xanor 1mgare, 20 pack, utskrivet från läkare-
Intervallen för uttaget är 9 dagar och jag brukar i princip alltid mumsa upp allting innan så att jag är utan ca 3-5 dagar innan jag hämtar det igen och börjar om.
Kan detta leda till fysiskt beroende även om jag tar några dagars uppehåll varje vecka?

Jag vet att det är personligt och att alla reagerar olika, men jag vill gärna höra era tankar om situationen Har personligen inte upplevt någon AT de dagar då jag inte har Xanoren, men vem vet vad som händer i längden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in