2011-04-08, 05:15
Bannlyst
Alprazolam 2 mg. Tillverkare: Normon. Land: Spanien.

Vad tycker ni om dessa? Jag tycker de är mycket potenta. Faktiskt bland de bästa jag provat. Kommer nästan upp i samma klass som svenska stavar ta mig tusan! Nu tycker jag dock att Kern Pharmas 2 mg är lite, lite bättre, och att de (Kern Pharmas 2 mg) är likvärdiga med svenska stavar. Men Normon kommer inte långt efter. Käkat 6 mg Normon nu i natt. Mår som en prins.

Men dessa 2 mg Normon, vad tycker Ni om dem?
Citera
2011-04-08, 12:37
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimi2011
HUR TAR MAN DEM ROSA XANOR, SKA MAN LÅTA DEN SMÄLTA UNDER TUNGAN EL BARA SVÄLJA GREJEN??
smälta under tungan gör man med sub och temgesic, dom är gjorda för sublingualt intag Tugga sönder och svälja funkar likadant i det här fallet, faktum är att om du smälter en vanlig xanor under tungan tar det ju nästan lika lång tid som om du sväljer den hel, eftersom du måste vänta på att den smälter, och sen sväljer du ju den geggan ändå. Låt den lösas upp i lite vatten eller en snaps och svep, eller tugga den och svälj.
Citera
2011-04-08, 14:10
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
smälta under tungan gör man med sub och temgesic, dom är gjorda för sublingualt intag Tugga sönder och svälja funkar likadant i det här fallet, faktum är att om du smälter en vanlig xanor under tungan tar det ju nästan lika lång tid som om du sväljer den hel, eftersom du måste vänta på att den smälter, och sen sväljer du ju den geggan ändå. Låt den lösas upp i lite vatten eller en snaps och svep, eller tugga den och svälj.

Har precis samma inställning som dig i det där faktiskt.
Förutom det sista att lösa upp det i vatten.

Benso ska ner i hela tabletter oralt, dock inte om det är depot, men vad jag upplever på depotxanoren så försvinner fan inte depoten även om man gör det till fiiiint pulver, men kanske bara jag som upplever
Citera
2011-04-08, 20:49
Medlem
D.Winchesters avatar
Sådär. Nu har jag bestämt mig för att lägga ner Xanor helt och hållet. Klarar inte av den svarta marknaden längre, skäms mest över att behöva vara olaglig för att få en medicin som hjälper mig när jag är i botten. Men nu får det vara slut.

När de sista stavarna sinat så slänger jag den tomma påsen och går vidare med mitt liv. Ångest och depression kan jag leva med, mår hellre dåligt över någonting än att vara glad för ingenting.

Skulle det skita sig så söker jag professionell hjälp, var trots allt aldrig mitt mål att bli flöddrad på dessa stavar utan bara att må bra. Än finns det ett tjugotal stavar kvar, så jag har fortfarande en del att spendera, men det är inget jag kommer vräka i mig i en session.

En fet AT är inte särskilt lockande.
Citera
2011-04-09, 11:32
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Winchester
Sådär. Nu har jag bestämt mig för att lägga ner Xanor helt och hållet. Klarar inte av den svarta marknaden längre, skäms mest över att behöva vara olaglig för att få en medicin som hjälper mig när jag är i botten. Men nu får det vara slut.

När de sista stavarna sinat så slänger jag den tomma påsen och går vidare med mitt liv. Ångest och depression kan jag leva med, mår hellre dåligt över någonting än att vara glad för ingenting.

Skulle det skita sig så söker jag professionell hjälp, var trots allt aldrig mitt mål att bli flöddrad på dessa stavar utan bara att må bra. Än finns det ett tjugotal stavar kvar, så jag har fortfarande en del att spendera, men det är inget jag kommer vräka i mig i en session.

En fet AT är inte särskilt lockande.
Starkt! Hoppas du kan få bra hjälp.
Citera
2011-04-09, 12:26
Medlem
nattdunkel.-s avatar
Xanor, men det står inte Upjohn..

Jag köpte Xanor 1 mg igår. Kollade upp hur dom ska se ut på FASS. Dom ser likadana ut förutom att det inte står Upjohn. Vad är det då för fel? Eller är det inget fel
Citera
2011-04-09, 13:10
Medlem
Bagille1s avatar
Har under längre tid fått ordinerat sobril 25 mg äter ungefär 60 stycken i månaden emot panikångest och socialfobi m.m. Men då jag inte tycker att det ger lika bra effekt som xanor så funderar jag på att ta xanor ibland också. poblemet är att min läkare vägrar att skriva ut xanor och jag har inga bra benso kranar irl. så frågan är hur lätttilgängligt är det med xanor över internet och blir man allt för ofta blåst?

m.v.h
Citera
2011-04-09, 13:19
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagille1
Har under längre tid fått ordinerat sobril 25 mg äter ungefär 60 stycken i månaden emot panikångest och socialfobi m.m. Men då jag inte tycker att det ger lika bra effekt som xanor så funderar jag på att ta xanor ibland också. poblemet är att min läkare vägrar att skriva ut xanor och jag har inga bra benso kranar irl. så frågan är hur lätttilgängligt är det med xanor över internet och blir man allt för ofta blåst?

m.v.h
Hej

Det finns ett par shoppar under "nätapotek och drogshoppar" som tillhandahåller bla. Xanor.
Citera
2011-04-09, 14:14
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattdunkel.-
Jag köpte Xanor 1 mg igår. Kollade upp hur dom ska se ut på FASS. Dom ser likadana ut förutom att det inte står Upjohn. Vad är det då för fel? Eller är det inget fel

Testa, känner du inget så har du blivit blåst.
Citera
2011-04-09, 14:18
Medlem
TireFires avatar
Utländska förmodligen.
Citera
2011-04-09, 14:21
Medlem
nattdunkel.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Testa, känner du inget så har du blivit blåst.

Jo jag känner av dem, men vill bara veta vad det är när det inte står UPJOHN på dem. Är dom tex inte svenska?
Citera
2011-04-09, 14:21
Medlem
nattdunkel.-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Utländska förmodligen.

Är det sämre kvalitet på utländska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto