2015-11-20, 15:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
Har en alpra krka 2 mg får jag snabbare o bättre effekt om jag tuggar,snortar den än att svälja ned med vatten?

Snorta ger inget... benso ska sväljas, eller lägga under tungan (om man nu gillar Alprazolam smaken)
Citera
2015-11-20, 22:00
Avslutad
Tog en 2 mg helt utan tolerans och sov i ett helt dygn. Då hade jag förvisso varit vaken på tjack några dagar.
Citera
2015-11-21, 07:46
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Kan man vara immun mot svenska Xanor 1mg? Har lixom käkat 20mg hät snart o känner inte av det minsta? ska jag ta en öl eller ngt?

nej inte immun mot svenska xanor. men tollerrant mot Alprazolam, vilket du garanterat är. Sen spelar det ingen roll om du käkar svenska eller ej. det är det verksamma ämnet man blir tollerant av
Citera
2015-11-21, 07:51
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bOnNeSS
nej inte immun mot svenska xanor. men tollerrant mot Alprazolam, vilket du garanterat är. Sen spelar det ingen roll om du käkar svenska eller ej. det är det verksamma ämnet man blir tollerant av

Blir så trött på allt snack om svenska xanor hit och dit ska vara bäst osv. Köper du 2mg xanax bars i usa på apotek får du exakt samma tablett som du får i sverige. Med exakt samma mängd alprazolam som här. det är samma överallt. Däremot kan du få fejk eller typ underground labbade pills som folk tror är amerikanska för att där står xanax 2 på stavarna. var du än kommer i världen där pfizer är tillverkare får du exakt samma saker.
Citera
2015-11-21, 07:53
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Snorta ger inget... benso ska sväljas, eller lägga under tungan (om man nu gillar Alprazolam smaken)

håller med. Varför alla dessa projekt man läst lite varstans om "bästa effecten osv. Det bästa och det man ska göra är att som du skrev sväljas eller smältas.
Har läst om folk som tror att röka dom = Boosta dom och en del andra knepiga sätt.
Citera
2015-11-21, 07:56
Medlem
bOnNeSSs avatar
DonaldDarko svarde fel på ditt inlägg. Det var inte riktat till dig utan till folk i almänhet som påstår eller skriver så
Citera
2015-11-21, 10:52
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bOnNeSS
håller med. Varför alla dessa projekt man läst lite varstans om "bästa effecten osv. Det bästa och det man ska göra är att som du skrev sväljas eller smältas.
Har läst om folk som tror att röka dom = Boosta dom och en del andra knepiga sätt.

Jag har fått diazepam IV vid ett flertal tillfällen. Mycket bättre effekt än att svälja...
Citera
2015-11-21, 14:39
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Tja! Sitter på 3mg xanax hemma och har 6-pack folköl. Är det något man kan bli skön av till kvällen tror ni?

Tog 2mg igår och sköljde ner det med en folköl, sen tog jag 1mg till och en grogg. Blev litte dåsig efter det men sen somnade jag. Har inte gjort nått konstigt eller betett mig efterblivet enligt bruden iaf så det lär bara ha varit sövande.

Tror ni det finns mer att hämta av den här kombon om ja skulle klara att hålla mig vaken? Nu tog jag ju 3mg igår och 2mg häromdan för att kunna sova men annars har jag ingen bensotolerans.

Vilken turordning ska man köra? Först folköl, sen X eller tvärtom?

Skulle va nice att bara sitta och vara lite skön och spela Halo 5 och Fallout 4 bara.
Citera
2015-11-21, 15:52
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Jag har fått diazepam IV vid ett flertal tillfällen. Mycket bättre effekt än att svälja...
jo klart att iv är bättre. men då fick du det väl på sjukhus. För att sitta och skjuta xanor aldrig för min del i allafall
Citera
2015-11-21, 16:01
Medlem
bOnNeSSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Hej! Går på 2st Xanor 1mg 2gånger om dagen (Krka Depo) för att enklast göra tabben till smulor använder jag tänderna.

Finns det något annat bättre märke? Vet om xanor 1mg depo..

Mvh z

Understrykas bör att jag tar benso mkt hög dos, 6mg Alprazolam, och har tagit det sen jag var 16år.

Alla läkemedel som innehåller alprazolam är samma. dom innehåller exakt samma substans och mäng alprazolam som dom ska innehålla så nej alla är lika bra. Bara märket som skilljer
Citera
2015-11-21, 19:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Måste börja vila hjärnan från tjacket ett tag känner jag, eller blandbruka som jag gör. Minns inte ens om en svensk 2mg stav är depot eller snabbverkande? Skäms över att ha glömt svaret

Snabba svar uppskattas.

Bump!!
Citera
2015-11-21, 19:37
Medlem
SpeedyWeedys avatar
Sitter och är hyfsat relaxed nu på 3mg och en halv folköl. Hur mycket mer kan man dricka innan blacouts och skit tror ni? Hade varit kul med liiiiite mer fläng :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in