2011-04-26, 00:55
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
a ok, men vad är det för tabell du menar? Måste ha missat den.
Första posten här, https://www.flashback.org/t113098
Tycker dock inte riktigt den tabellen stämmer, finns andra tabeller om du googlar lite.

Citat:
Ursprungligen postat av Cuda
25: för enstaka e jvl bra pris även om de e depot.
Ja, får man en stav för 25 kr när man köper i fåtal ska man vara nöjd, i 100-pack (25 kr/st) hade det ändå varit ett rätt bra pris men betydligt normalare.
Citera
2011-04-26, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extil
du verkar trassla in dig rätt rejält, inte första gången du nämner att det är sista!

Men det var bara för jag fick dom gratis.
Citera
2011-04-26, 12:42
Bannlyst
Hur är det att trappa ner xanor? Jag har gjort de 3 ggr själv men jag menar på höga doser
Citera
2011-04-26, 14:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GirigaOrmar
Hur är det att trappa ner xanor? Jag har gjort de 3 ggr själv men jag menar på höga doser
Hur höga doser?
Citera
2011-04-26, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dempish
Hur höga doser?

22mg
Citera
2011-04-26, 15:56
Bannlyst
Känner igen 22mg. Är du gammel(Nånting) som skrev 100 nya trådar om dagen om precis samma sak?
För det första är din läkare sjuk i huvudet som skriver ut 22mg om dagen.
För det andra lär det bli jävligt jobbig. Kan tyvärr inte säga hur du kommer att må. Hur länge har du käkat 22mg?
Citera
2011-04-26, 15:59
Bannlyst
Citat:
Känner igen 22mg. Är du gammel(Nånting) som skrev 100 nya trådar om dagen om precis samma sak?
För det första är din läkare sjuk i huvudet som skriver ut 22mg om dagen.
För det andra lär det bli jävligt jobbig. Kan tyvärr inte säga hur du kommer att må. Hur länge har du käkat 22mg?

Jag skicka PM till dig om hur länge jag har gått osv.
Citera
2011-04-26, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GirigaOrmar
Jag skicka PM till dig om hur länge jag har gått osv.
Nä du skrev inte hur länge du gått..
Citera
2011-04-26, 16:11
Bannlyst
Citat:
Nä du skrev inte hur länge du gått..

Aha cirka 2 månader ungefär nu i runda slängar.
Citera
2011-04-26, 17:46
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highwon4

Stämmer säkert, såpass kraftig medicin bör väll också innehålla något sådant också.
Hur tycker du en 2mg depot är i jämförelse med en vanlig(ej depot)? Det medicinska ruset så att säga. En depottablett bör göra det hela mer subtilt?

.

En vanlig slår på hårdare och snabbare, och depot släpper ut ruset långsamt och subtilt som du säger. Detta kan snabbas på lite om man tuggar dom, men det blir inte som vanliga, plus att bindemedlet fastnar som fan på tänderna. Krossa i mortel och röra ut i vatten kanske är det bästa man kan göra för att skynda på dom. Har bara testat att finkrossa en gång, i ett kaffefilter som jag rullade en brödkavel över tills det blev jävligt fint pulver. Krossa dock tabletten grovt innan, annars kommer bitarna att slita sönder filtret. Kan dock inte säga om det var krossningen eller det faktum att jag blandade med 2 citodon brus, men det slog i alla fall
Citera
2011-04-26, 18:32
Medlem
Old-schools avatar
Tjoo på er flashbackisar vet att det säkert varit svarat 100 gånger redan män det är så kronglit att söka med iPod touchen så jag hoppas att ni har lite översikt med detta , Men vad många mg behöverman för att få ett rus jag har tagit 1.75 mg nu män känner ingenting än :/ och dom kommer från Apoteket så ha en bra kväll på er alla
Citera
2011-04-26, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Old-school
Tjoo på er flashbackisar vet att det säkert varit svarat 100 gånger redan män det är så kronglit att söka med iPod touchen så jag hoppas att ni har lite översikt med detta , Men vad många mg behöverman för att få ett rus jag har tagit 1.75 mg nu män känner ingenting än :/ och dom kommer från Apoteket så ha en bra kväll på er alla

3-4 mg brukar man känna av på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in