2015-08-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Jävla fan vad less jag blir på xanor. Jag vet ju att den dödar ångesten effektivt, men jag somnar ju bara på den! 0,5mg är ok, känner att det funkar bra men inte fullt ut, så då provar jag 1 mg istället, och vad händer? Jo, zzzzz....

Märkligt hur just xanor verkar olika från person till person. Jag blir inte det minsta trött, har intagit 4 mg för cirka 2 timmar sedan och suttit framför tvn/datorn. Jag har inget direkt bensotolerans men går dock på daglig dos Lyrica, vilket visserligen bör ge korstolerans.

Nåja, är det bara jag som blir extra sugen på kaffe hela tiden? Gäller även på Stess..
Citera
2015-08-11, 21:37
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Märkligt hur just xanor verkar olika från person till person. Jag blir inte det minsta trött, har intagit 4 mg för cirka 2 timmar sedan och suttit framför tvn/datorn. Jag har inget direkt bensotolerans men går dock på daglig dos Lyrica, vilket visserligen bör ge korstolerans.

Nåja, är det bara jag som blir extra sugen på kaffe hela tiden? Gäller även på Stess..

Kaffe ska du undvika att dricka på Stess (antar samma på Xanor) då utan tvekan minskar (i synnerhet den sederande) effekten. Tyvärr tog det lång tid för mig att fatta detta men nu sen jag slutat med kaffe i samband med intag funkar dom mycket bättre.

Blir för övrigt inte trött heller av Xanor annat än om jag skulle kombinera med nån bärs... då slocknar jag direkt.
Citera
2015-08-11, 21:42
Medlem
Vid dagens läkarbesök såg läkaren att jag hade xanor. (Rävgift kallade han det) han sa att den var 30 ggr mer potent än oxascand. Stämmer det verkligen?
Citera
2015-08-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agrud
Vid dagens läkarbesök såg läkaren att jag hade xanor. (Rävgift kallade han det) han sa att den var 30 ggr mer potent än oxascand. Stämmer det verkligen?

http://web4health.info/sv/answers/bio-benzo-overview.htm

Benso tabell, men det ska man nog ta lite som en lättare uppskattning, det kan variera personligt. Men enligt tabellen där så skulle xanor vara 40 ggr starkare till och med.. om du jämför mg kontra mg då.

På vilket sätt såg han att du hade xanor, träffade du en ny läkare och så kikade han i dina recept? Oxascand är ju helt verkningslöst enligt mig, första ggn jag fick det utskrivet så har jag för mig att det var 5 mg tabletter och jag vart ordinerad 1-2 vid behov.
Citera
2015-08-11, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Kaffe ska du undvika att dricka på Stess (antar samma på Xanor) då utan tvekan minskar (i synnerhet den sederande) effekten. Tyvärr tog det lång tid för mig att fatta detta men nu sen jag slutat med kaffe i samband med intag funkar dom mycket bättre.

Blir för övrigt inte trött heller av Xanor annat än om jag skulle kombinera med nån bärs... då slocknar jag direkt.

Okej det tål att tänkas på, nu får jag visserligen inte särskilt mycket benso utskrivet annat än i samband med ny insättning av antidepp. Det är väl egentligen inget att sträva efter heller då man läser runt lite om folks personliga åsikter av dagligt långvarigt bruk. De som käkat ett tag brukar ju i regel ge rådet att ge fan i skiten, medans man läser om några enstaka som lyckats stå på samma dos i flera år utan problem.
Citera
2015-08-11, 22:10
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Okej det tål att tänkas på, nu får jag visserligen inte särskilt mycket benso utskrivet annat än i samband med ny insättning av antidepp. Det är väl egentligen inget att sträva efter heller då man läser runt lite om folks personliga åsikter av dagligt långvarigt bruk. De som käkat ett tag brukar ju i regel ge rådet att ge fan i skiten, medans man läser om några enstaka som lyckats stå på samma dos i flera år utan problem.

Nej, håller med om att man ska vara restriktiv med sitt intag, tar inte mer än max 1 gång per vecka själv för att inte hamna i skiten. Helt klart ovärt att fastna på benzo och i synnerhet Xanor.
Citera
2015-08-12, 12:24
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av champagne-showers
Visst jag sov jävligt bra efter 4st, sov cirka 10 timmar. Men det var inte det jag är ute efter haha. Hur lång tid tar det för ksalolen att kicka för er? Lite mer efterbliven kan jag erkänna att jag känner mig men ändå inget riktigt rus. Svårt att förklara, iallafall så mår man ju inte sämre
Slapp i kroppen blir jag mycket mer på bara diazepam.
Känns bara som att jag inte riktigt hittat den där sköna anledningen med alpra.

Du kan ju prova att ta lägga några under tungan och dricker ett par koppar kaffe. Då blir man ruskigt skön i kroppen, eller ja, jag blir det iallafall. Slocknar inte då heller som man annars gör och vaknar förvirrad över när i helvete man somnade och har massa torkat saliv på sidan av kinden.
Citera
2015-08-12, 13:22
Medlem
De här "Canox 2mg" som säljs överallt nu, är det någon som vet vad de innehåller?
Det är ju uppenbarligen ingen apoteksprodukt i något land utan ett hemmakok, men folk verkar nöjda med dessa.
Innehåller de alpra eller någon annan substans?
Citera
2015-08-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzotorzken
De här "Canox 2mg" som säljs överallt nu, är det någon som vet vad de innehåller?
Det är ju uppenbarligen ingen apoteksprodukt i något land utan ett hemmakok, men folk verkar nöjda med dessa.
Innehåller de alpra eller någon annan substans?

Så vitt jag vet e det en inhemsk aktör i USA. Sen fick jag lämna urinprov för 3 månader sedan, å för några veckor sedan så fick jag svar på att jag positiv på alprazolam, så mycket kan jag säga. Å då har jag bara käkat dessa små Canox, dock var jag positiv på THC.. men det e brajet jag röker
Citera
2015-08-13, 01:13
Medlem
Varför kallas vissa Xanor för vita stavar? Vad menas med det?
Citera
2015-08-13, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Varför kallas vissa Xanor för vita stavar? Vad menas med det?

Vissa xanor kalas för stavar. Utländska stavar kan säkert variera i färg. Ta det lugnt och korsposta inte för att du ej får svar på 10 min grabben.
Citera
2015-08-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Formula
Vissa xanor kalas för stavar. Utländska stavar kan säkert variera i färg. Ta det lugnt och korsposta inte för att du ej får svar på 10 min grabben.

Förlåt Mr brain.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in