2007-12-02, 23:42
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag instämmer med det mesta du säger
Hur länge har du ätit?

Berättar här att jag nu testat de omtalade kuberna, dom var helt ok.
Jag instämmer med dig, petade i mig 2st och vart rejält sänkt, lite trött och lugn.
Detta är lite konstigt, med tanke på att jag blir uppåt av alprazolam

Jo, alprazolamen kräver inte speciellt mycket fysisk aktivitet för att känna sig piggare även om man faktiskt känner sig ännu piggare när man aktiverar sig fysiskt, eller till och med bara sätter sig och pratar med någon. Huvudsaken är att hjärnan och/eller kroppen får göra något, även i liten skala.

Vad gäller dessa kuber så känns de som xanor/alprazolam men med något tillägg i substansen som gör att de inte känns som fullständiga kopior. Däremot så krävs aningens mer aktivitet för att uppnå näst intill samma "pigghet" som man kan uppnå med xanor/alprazolam. Att sitta i en bil i åtta timmar efter att ha intagit en eller två kuber är inte att rekommendera om man sitter där för att hålla föraren vaken med prat.. kan bli mycket svårt att hålla sig vaken själv, har man däremot sovit ordentligt, ätit en bra och näringsik frukost åtminstone en timme innan första intag av en kub så kommer man mycket närmare xanoren. Det är min upplevelse.

Jag har haft xanor sedan.. halvkvalificerad gissning är ca 7 år varav det senaste året utan doktorer vilka förmodligen har köpt en läkarlicens i polen för ett par tusen alternativt inte har det minsta intresse av att bota något annat än nästäppa, rensa öronen samt i en del fall när de får ett infall av att faktiskt försöka leva upp till titeln läkare, skriva en remiss som förmodligen aldrig skrivs ut...

Som ni märker har jag inte mycket till övers för läkare och det beror på ovanstående eller att jag är så infantilt inkompetent att beskriva mina äkta problem, inte diagnoserna ställda genom en titt på ett papper eller i extrema fall, ett förhör med patienten vilket ofta slutar i att de tar en kopp kaffe eller petar i sig själva. I vilket fall så kommer patienten tyvärr alldeles för ofta längst ner på listan av vad läkaren åtar sig att behandla, kontorsstolen är kanske viktigare att byta ut då det kommit en ny modell med vibrator i...
Citera
2007-12-03, 00:00
Medlem
kickes avatar
Frågor om: Alprazolam 2mg (Generic Xanax)?

Har ett x antal Alprazolam 2mg (Generic Xanax)kuber 5x5mm.med en skåra, det står inget på dom. Har tagit 4 st samtidigt, men kände inte något förutom att min ångest, den lilla jag hade då försvann,vilket iochförsig var det jag ville åstadkomma, men måste säga att jag hade ändå högre förväntningar! tex. att man kulle må skit bra, men jag kanske fegade lite me doseringen??!!

vad krävs för att bli lite flummig.
Förstår att det kan variera från person till person men på ett ungefär..
Ni får gärna skriva vilka doser ni tar.

Men det e så att dom kommer från en respektabel och pålitlig Webbshop, tror dom flesta vet vilken jag pratar om!
Någon mer som köpt där ifrån, så skriv gärna vad du/ni tycker om dom även vilka doser in tar, och hur ni känner er.

//Kicke
Citera
2007-12-03, 00:00
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jean Claude
Jo, alprazolamen kräver inte speciellt mycket fysisk aktivitet för att känna sig piggare även om man faktiskt känner sig ännu piggare när man aktiverar sig fysiskt, eller till och med bara sätter sig och pratar med någon. Huvudsaken är att hjärnan och/eller kroppen får göra något, även i liten skala.

Vad gäller dessa kuber så känns de som xanor/alprazolam men med något tillägg i substansen som gör att de inte känns som fullständiga kopior. Däremot så krävs aningens mer aktivitet för att uppnå näst intill samma "pigghet" som man kan uppnå med xanor/alprazolam. Att sitta i en bil i åtta timmar efter att ha intagit en eller två kuber är inte att rekommendera om man sitter där för att hålla föraren vaken med prat.. kan bli mycket svårt att hålla sig vaken själv, har man däremot sovit ordentligt, ätit en bra och näringsik frukost åtminstone en timme innan första intag av en kub så kommer man mycket närmare xanoren. Det är min upplevelse.

Jag har haft xanor sedan.. halvkvalificerad gissning är ca 7 år varav det senaste året utan doktorer vilka förmodligen har köpt en läkarlicens i polen för ett par tusen alternativt inte har det minsta intresse av att bota något annat än nästäppa, rensa öronen samt i en del fall när de får ett infall av att faktiskt försöka leva upp till titeln läkare, skriva en remiss som förmodligen aldrig skrivs ut...

Som ni märker har jag inte mycket till övers för läkare och det beror på ovanstående eller att jag är så infantilt inkompetent att beskriva mina äkta problem, inte diagnoserna ställda genom en titt på ett papper eller i extrema fall, ett förhör med patienten vilket ofta slutar i att de tar en kopp kaffe eller petar i sig själva. I vilket fall så kommer patienten tyvärr alldeles för ofta längst ner på listan av vad läkaren åtar sig att behandla, kontorsstolen är kanske viktigare att byta ut då det kommit en ny modell med vibrator i...
Läkare är idioter! Jag fick tjata i 9år att xanor skulle hjälpa bäst, sen fick jag 3mg depot om dagen, då blev det hur bra som helst. Ge tillbaka mina 9 år era idioter!
Citera
2007-12-03, 00:02
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicke
Har ett x antal Alprazolam 2mg (Generic Xanax)kuber 5x5mm.med en skåra, det står inget på dom. Har tagit 4 st samtidigt, men kände inte något förutom att min ångest, den lilla jag hade då försvann,vilket iochförsig var det jag ville åstadkomma, men måste säga att jag hade ändå högre förväntningar! tex. att man kulle må skit bra, men jag kanske fegade lite me doseringen??!!

Men det e så att dom kommer från en respektabel och pålitlig Webbshop, tror dom flesta vet vilken jag pratar om!
Någon mer som köpt där ifrån, så skriv gärna vad du/ni tycker om dom även vilka doser in tar, och hur ni känner er.

//Kicke
Skumt, e dom vita och fyrkantiga? Jag skulle ha känt av på 4st...
Citera
2007-12-03, 00:07
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

//Kicke

Ännu en gång alprazolam är en ångestdämpande medicin som man kan bli flummig av i höga doser. Men det är ingen rolig drog som man mår helt underbart bra av som tex amfetamin,ecstacy eller heroin. Det som händer är att du blir ångestfri och dessutom helt borta på ett väldigt pinsamt sätt om du tar för många och framförallt om du blandar dom med alkohol.
Citera
2007-12-03, 00:08
Medlem
kickes avatar
Några frågor om: Alprazolam 2mg (Generic Xanax)?

Hej grabbar, har några frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig me:

Har ett x antal Alprazolam 2mg (Generic Xanax)kuber 5x5mm.med en skåra, det står inget på dom. Har tagit 4 st samtidigt, men kände inte något förutom att min ångest, den lilla jag hade då försvann,vilket iochförsig var det jag ville åstadkomma, men måste säga att jag hade ändå högre förväntningar! tex. att man kulle må mycket bättre, men jag kanske fegade lite me doseringen??!!

//Kicke
Citera
2007-12-03, 00:09
Medlem
alprazolam_s avatar
Nja jag blir att må bra på xanor.
Drick nån bira och släng i dig 2 till, då ska du fan känna av, tugga sönder dom också
Citera
2007-12-03, 00:21
Medlem
kickes avatar
Citat:
Skumt, e dom vita och fyrkantiga? Jag skulle ha känt av på 4st...

Ja ock dom e ju ändå på 2mg.. och vad jag har hört ska Xanor vara en av dom mest potenta benzo, och kan tillägga att jag e inte någon van brukare, har bara knaprat valium någon gång.
Citera
2007-12-03, 00:29
Medlem
kickes avatar
Citat:
Nja jag blir att må bra på xanor.
Drick nån bira och släng i dig 2 till, då ska du fan känna av, tugga sönder dom också

Då blir man ju bara mer lättpåverkad, och benzon känner jag inte av alls, okej om du vill ha en billig fylla så varsågod. Själv tycker jag det bara e onödigt för att inte tala på alla minnesluckor..
Citera
2007-12-03, 02:00
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Då blir man ju bara mer lättpåverkad, och benzon känner jag inte av alls, okej om du vill ha en billig fylla så varsågod. Själv tycker jag det bara e onödigt för att inte tala på alla minnesluckor..
Inte mycket men alkohol förstärker upp till 10ggr ihop med benz. 2-3 3,5or räcker. Jag kan inte bli fluddrig längre om jag inte blandar med alkohol.

alprazolam_
Citera
2007-12-03, 03:50
Medlem
din_kompiss avatar
Hur länge verkar Xanor på er? Från intag till ni inte känner något av det längre?
Citera
2007-12-03, 08:39
Medlem
Jean Claudes avatar
Mina erfarenheter av dessa kuber är inte många och heller inte omfattande eftersom jag fått en enda leverans, vilket också är vad jag beställt men det jag läst om dessa på nätet är att det finns åtskilliga leverantörer/tillverkare av dessa "xanax generic" (vad jag förstår så är generic en mildare form av den "äkta" varan, till ex. phizer etc) och har man då otur så kan man få en leverans med sämre effekt för oavsett tolerans så bör 8mg kännas av även av den mycket dedikerade x-pundaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in