Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Jag instämmer med det mesta du säger
Hur länge har du ätit?
Berättar här att jag nu testat de omtalade kuberna, dom var helt ok.
Jag instämmer med dig, petade i mig 2st och vart rejält sänkt, lite trött och lugn.
Detta är lite konstigt, med tanke på att jag blir uppåt av alprazolam
Hur länge har du ätit?
Berättar här att jag nu testat de omtalade kuberna, dom var helt ok.
Jag instämmer med dig, petade i mig 2st och vart rejält sänkt, lite trött och lugn.
Detta är lite konstigt, med tanke på att jag blir uppåt av alprazolam

Jo, alprazolamen kräver inte speciellt mycket fysisk aktivitet för att känna sig piggare även om man faktiskt känner sig ännu piggare när man aktiverar sig fysiskt, eller till och med bara sätter sig och pratar med någon. Huvudsaken är att hjärnan och/eller kroppen får göra något, även i liten skala.
Vad gäller dessa kuber så känns de som xanor/alprazolam men med något tillägg i substansen som gör att de inte känns som fullständiga kopior. Däremot så krävs aningens mer aktivitet för att uppnå näst intill samma "pigghet" som man kan uppnå med xanor/alprazolam. Att sitta i en bil i åtta timmar efter att ha intagit en eller två kuber är inte att rekommendera om man sitter där för att hålla föraren vaken med prat.. kan bli mycket svårt att hålla sig vaken själv, har man däremot sovit ordentligt, ätit en bra och näringsik frukost åtminstone en timme innan första intag av en kub så kommer man mycket närmare xanoren. Det är min upplevelse.
Jag har haft xanor sedan.. halvkvalificerad gissning är ca 7 år varav det senaste året utan doktorer vilka förmodligen har köpt en läkarlicens i polen för ett par tusen alternativt inte har det minsta intresse av att bota något annat än nästäppa, rensa öronen samt i en del fall när de får ett infall av att faktiskt försöka leva upp till titeln läkare, skriva en remiss som förmodligen aldrig skrivs ut...
Som ni märker har jag inte mycket till övers för läkare och det beror på ovanstående eller att jag är så infantilt inkompetent att beskriva mina äkta problem, inte diagnoserna ställda genom en titt på ett papper eller i extrema fall, ett förhör med patienten vilket ofta slutar i att de tar en kopp kaffe eller petar i sig själva. I vilket fall så kommer patienten tyvärr alldeles för ofta längst ner på listan av vad läkaren åtar sig att behandla, kontorsstolen är kanske viktigare att byta ut då det kommit en ny modell med vibrator i...