2010-12-21, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Fanns lite längre upp i våras tror jag det var, fick köpa ett gäng jävligt billigt för ca 6-7 kr /st och dom funkade helt ok, jävligt porösa har jag för mej att dom var.

Vad ligger dom på i Malmö?
Aningen dyrare beroende på vem man handlar av. Köper man få brukar de väl vara 6 st för en hundring.
Citera
2010-12-21, 13:50
Medlem
Walvaters avatar
Har berättat om mina fasliga sömnproblem, och som om inte min dag hade kunnat bli bättre så får jag 3 (!) mg Xanor tillbaka från min mor, så att jag ska kunna sova skönt i natt.
Citera
2010-12-21, 22:46
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melker
Aningen dyrare beroende på vem man handlar av. Köper man få brukar de väl vara 6 st för en hundring.

Ok , men dom kostade egentligen inte 7 kr /st, var bara på rätt ställe vid rätt tidpunkt.

Men dom borde absolut inte kosta mer än absolut 15 kr / st eftersom dom är utländska.
Citera
2010-12-22, 16:12
Medlem
ninjapandas avatar
Jag har fått ca. 1.5mg xanor (+/- 0.1)
Jag vill ta det i syfte mot ångest och inte alls flumma på det.. jag vill bara fungera

hur mycket ska jag ta?
vilken tid ska jag ta det?
ska jag krossa? (det är depot)

Mina erfarenheter av bens är att äta blå valium som godis och balla ur..
Citera
2010-12-23, 16:43
Bannlyst
Hallå i stugan. Har fått tag på nått som sägs vara Xanor men är lite skeptisk. Någon annan som haft runda vita piller med en skåra i mitten på ena sidan? Står ingenting på dom varken mg eller namn. Ska tydligen vara 1mg.
Citera
2010-12-23, 18:38
Bannlyst
Köpte mig några Xanor som var märkta Upjohn 90. De var ej i blister. Är denna märkning Upjohn 90 en försäkran om att pillren är "Svenska"/av bra kvalitet?
Citera
2010-12-23, 19:16
Medlem
syndabocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Köpte mig några Xanor som var märkta Upjohn 90. De var ej i blister. Är denna märkning Upjohn 90 en försäkran om att pillren är "Svenska"/av bra kvalitet?
Dem mest vanliga att köpa illegalt. Och ja, det är bra tryck i dem.
Citera
2010-12-23, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av syndabock
Dem mest vanliga att köpa illegalt. Och ja, det är bra tryck i dem.

Okej, tack för svaret.

OT: Däremot går jag inte med i fancluben, tycker de har alldeles för kort halveringstid, och att man blir psyko på dom
Citera
2010-12-23, 19:34
Medlem
Jag hoppar bara in med en fråga här, och ni får ursäkta mig om det är en konstig fråga!

Men det är så här att jag har stoppat i mig 6st xanor depot 1mg! Har krossat dom för snabbare påslag
+ att jag har druckit X antal starköl! Men saken är att jag känner knappt något, Har ingen tolerans mot benso.. så jag vet inte vad som är fel, eller så är det bara jag som är så flöddrad att jag inte märker av det själv? så jag undrar om ni kan veta vad det är annars?

Vet inte om detta är rätt tråd att skriva detta i men är ny, mitt första inlägg så ni får ursäkta om det är några konstigheter
Citera
2010-12-24, 10:57
Medlem
Recycles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure
Okej, tack för svaret.

OT: Däremot går jag inte med i fancluben, tycker de har alldeles för kort halveringstid, och att man blir psyko på dom

Man blir inte psyko på dem, alla är vi invider
Citera
2010-12-24, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Recycle
Man blir inte psyko på dem, alla är vi invider

Ja men gud så trevligt att du har hittat till den här tråden
Citera
2010-12-28, 19:50
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Det kanske finns vissa obskyra benso som är starkare, och vissa som passar bättre vid specifika tillfällen, men xanorstavarna är det optimala allroundflöddret! Funkar alltid, såväl till frukost som till kvällsmat, underbart att blanda med precis allt. Kommer alltid att vara min favorit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in