Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Neejdå har faktiskt alla 11 kvar, pallar ej flumma för mycket inför familjen. Men nån ryker säkert efter maten

är dom bäst och snorta eller vad tycker ni? Hamnade på 7mg upjohn! Känner mig helt ok! Kanske inte skulle Spridit ut den från kl 9 eller de har ingen betydelse?
Eller ja 10 st kvar. Blir väl 5 imorgon sen 5 på tis
Onödigt att planera småätning i förväg sådär
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Effekten är jävligt bra "inlåst" i depot-tabbarna, dvs, man får krossa dom rejält för att dom ska slå snabbare, imho. Kan vara inbillning, men i så fall inbillade jag mig igenom 2st 100-pack. Värdet på dom beror nog lite på vem man säljer dom till...
Stämmer säkert, såpass kraftig medicin bör väll också innehålla något sådant också.
Hur tycker du en 2mg depot är i jämförelse med en vanlig(ej depot)? Det medicinska ruset så att säga. En depottablett bör göra det hela mer subtilt?
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det där stämmer inte alls. Det är extremt få som får 6mg alprazolam om dagen. 0,5-1mg vid behov högst två gånger om dagen är betydligt vanligare.
Precis de ja mena!
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
För mig iallafall, tror merparten tycker likadant. Är det upjohn's så är väl 30-35 kr rimligt (enstaka, ej depot), har sett depot upjohn gå för 20-25 kr.
Okej, bra riktlinjer det där alltså, bra och veta, men en Xanor-2:a för 25kr är då bra( eller helt ok?)?
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Fler omdömen om Alprazolam från Hilton ALP?
Hört talas om några hilton 1mg och testat ALP 1mg, men det här är alltså Hilton som skapat ALP tabbar eller har det kanske inget alls med just ALP och göra :/ snurrigt.