2011-10-02, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Tar det med andra ord i fel syfte. E313 skulle vara grymma så hade förväntat mig att bli mer väck på 3-6mg. Dom första dagarna tog jag det för att kunna koppla av från jobbet och ignorera alla problem som har uppstått det senaste. Vilket kändes väldigt skönt.

Nu i veckan har det dock blivit 3-5mg efter träningen för att kunna ta det lungt vid datorn och sova gott. Har sömnproblem och ligger och tänker alldeles för mycket och alpra löser det fint.

Mår även mycket, mycket bättre på jobbet dagen efter jag har tagit alpra. Allt känns lättare och man bryr sig inte lika mycket om vad folk säger och tycker vilket känns otroligt skönt. Nästan så att man inte bryr sig om att det är söndag och att man ska jobba imorgon, härlig känsla. Annars ångesten komma krypande redan på lördagskvällen, bara tanken på att det är en dag kvar innan jobbet får en att vilja sjunka under jorden.
Om du vill bli mer väck så kan du ta 3 kanske och ett par öl du kommer helt klart må bättre då än om du bara tar 5 alpra.
Citera
2011-10-02, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Om du vill bli mer väck så kan du ta 3 kanske och ett par öl du kommer helt klart må bättre då än om du bara tar 5 alpra.

Får sköra skiten ur mig på gymmet så jag känner att jag bara vill sova när jag kommer hem, så får jag några dagars uppehåll. Känns trist att få så dålig effekt på 5mg E313 med grape både före och under.
Citera
2011-10-03, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Du har dom rosa va? Dom är det kräm i jojo... sen finns det säkert nån som har kastat ner några i en sublösning nån gång och det är nog inte fy skam...fast vad vet jag...jo, jävla bra xanor, det smakar som det ska, dom färgar på snabbt... ja, nya kopiafavoriten helt enkelt!

Stämmer bra att jag har dom rosa. håller med till 100% att det är drag i dom
tog nyss en lina sub och det boostar på rätt ordentligt.
härligt att det finns så många bra benzon att få tag i hehe.
slipper man en massa envisa äckel läkare som vägrar skriva ut..

må väl mate
Citera
2011-10-03, 13:36
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Får återkomma om några veckor och säga att du hade rätt.

Hur länge peakar man? Tog 5mg med grape för 1 timme o 20 min sedan. Känner det börjar slå på lite bättre nu. Kan jag förvänta mig mer eller ska jag återdosera med 1-2mg? Tänkte lägga mig runt 10-11 pga jobb.

Vill helst ha en go och ångestfri söndag och slippa tänka på morgondagens jobb.

Mvh Lordallmighty
Man peakar liksom inte på xanor, det är inte ecstacy. Ta det lugnt nu och gör som du känner för, tänk inte så mycket min vän...
Citera
2011-10-03, 13:38
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Stämmer bra att jag har dom rosa. håller med till 100% att det är drag i dom
tog nyss en lina sub och det boostar på rätt ordentligt.
härligt att det finns så många bra benzon att få tag i hehe.
slipper man en massa envisa äckel läkare som vägrar skriva ut..

må väl mate

Dom finns ju överallt också! Alla smurfar har försvunnit men dom här finns hos varenda kran nu, jävligt skumt men bra...sköt om dig också mate, och blanda inte för mycket sub med x, det kan sluta illa om du inte är van...
Citera
2011-10-03, 16:52
Medlem
Tycker det är en bra benso, hårt påslag, man sluddrar inte så mycket vid lägre doser, man mår bra.
Citera
2011-10-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Dom finns ju överallt också! Alla smurfar har försvunnit men dom här finns hos varenda kran nu, jävligt skumt men bra...sköt om dig också mate, och blanda inte för mycket sub med x, det kan sluta illa om du inte är van...

Jo har märkt att många har dem vilket är tok bra! är van med sub sen ett par år tillbaks, hållt på dagligen så jag vet mina doser osv så det är lugnt Slängde nyss i mig 4 st xanor samt 2 blå vallar som är köpta från gatan, tryck i dem med hehe
skönt att kunna prata med folk som förstår en och så
du verkar vara en skön prick!

bless!
Citera
2011-10-04, 01:44
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightlife
Jo har märkt att många har dem vilket är tok bra! är van med sub sen ett par år tillbaks, hållt på dagligen så jag vet mina doser osv så det är lugnt Slängde nyss i mig 4 st xanor samt 2 blå vallar som är köpta från gatan, tryck i dem med hehe
skönt att kunna prata med folk som förstår en och så
du verkar vara en skön prick!

bless!

Kul med uppskattning, du verkar inte så tokig du heller, men nu ska vi inte suga kuk utan prata KNARK! GAAAHH! KNARK! Smaka på ordet! KNAAAARRRKKKCCCCZXXKKKK!

Jag hatar knark, jag vill och ska ta mig ifrån den här skiten, men tack vare lyrica, flun, halcion och xanor (bl.a dessa E313) aå har jag lyckat kicka mitt sub/tram-beroende så jag är one step closer.

Men det är fan inte kul att halsa ner xanor med vin på morgonen bara för att inte få ett psykbryt.

Snälla ni unga oerfarna människor därute: Ha respekt för den här skiten! Visst, det är en för jävla fittig värld vi lever i och man vill ha bomull runt själen hela tiden men det går inte.

Jag lovar, en xanoravtänding kan ni inte föreställa er. En horseavtändning är i princip över på en vecka, här kan vi snacka månader! Man ligger och skriker och hallucinerar och fäktar med alla som kommer nära som en jävla dement...

Nej, ta flödder vid behov (klart man kan mysa nån gång ibland), men det tappar också all sin charm om man går på det ett tag!

Rök en holk, elller slunga i er några bira istället...

Om människan lärde sig att tillverka alkohol, och Gud gav oss cannabis, så gav Djävulen oss alprazolam.

(Det där måste ju nån ha som signatur? Ibland överträffar jag mig själv. )

Nej, nu ska jag älska med mig själv.
Citera
2011-10-04, 20:29
Bannlyst
Tog 7mg för 1 timme o 30 min sen. Är inte direkt nöjd, vill bli sådär mjuk o "skit i allt känslan" som man fick i början. Är det dax för uppehåll kanske? Hur länge tar det innan toleransen går ner eller va tror ni?
Citera
2011-10-05, 16:26
Medlem
Mandic!s avatar
Lite besviken på Parke-Davies Xanax. Poppade mot ångest och effekten infann sig inte förrens efter en och en halv timme, med lite stegrande effekt efter det. Just därför ogillar jag Upjohns och liknande, segt påslag.
Citera
2011-10-05, 21:14
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Har 1 milligrammarna både som depo och original utskrivna mot ångesten. Har haft dom lite drygt ett år. Äter originalen om jag har svårt att sova. Och depoten på morgonen för att hålla mig ångestfri. Har ätit dom i perioder och sedan haft ibland upp till några veckor / en månads uppehåll. Så beroende är jag ej, och någon toleransökning har jag inte märkt av heller.

Vad skulle ni säga är en bra dos att börja med om man vill flumma på dom? (Dvs inte bara bli ångestfri utan även bensad, få ett rus osv.)

Egentligen inte provat nån benso i flummsyfte förut, då jag behövt det jag fått mot min ångest.
Tycker helt klart att Xanor är den bästa benson i det syftet.

/Mvh
Citera
2011-10-05, 21:47
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Har 1 milligrammarna både som depo och original utskrivna mot ångesten. Har haft dom lite drygt ett år. Äter originalen om jag har svårt att sova. Och depoten på morgonen för att hålla mig ångestfri. Har ätit dom i perioder och sedan haft ibland upp till några veckor / en månads uppehåll. Så beroende är jag ej, och någon toleransökning har jag inte märkt av heller.

Vad skulle ni säga är en bra dos att börja med om man vill flumma på dom? (Dvs inte bara bli ångestfri utan även bensad, få ett rus osv.)

Egentligen inte provat nån benso i flummsyfte förut, då jag behövt det jag fått mot min ångest.
Tycker helt klart att Xanor är den bästa benson i det syftet.

/Mvh

Jag tycker inte att du ska flumma på dem för då kommer inte din initialdol hjälpa lika bra mot ångesten efteråt. Nu låter jag kanske tråkig, men det är så många har beskrivit det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in