2007-11-29, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Helvete va borta jag är.. så här sjukt flummig på länge, tänk dig lite alkoholen på de fyfan va najsssss

Haha, asskönt jö
Citera
2007-11-30, 09:40
Medlem
VONKANs avatar
Ahh, nu började jag morgonen med 3mg smält under tungan
Citera
2007-11-30, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Ahh, nu började jag morgonen med 3mg smält under tungan

gött.... morgonen är ingen morgon utan några benz vid sängkanten, ett måste om man vill komma ur sänge vakna till lite pigg å glad mina xanor tog slut i förrgår får inte ut nya fören om 10dar =/ så idag blev de ikto å så kunde ja inte låta bli att ta n lite dollisfirre ska träffa jobbiga släktingar idag.
Citera
2007-11-30, 12:16
Medlem
monkfishs avatar
Har börjat med depot, saknar det lila rus som vanliga ger när dem börjar verka. Men å andra sidan så är förpakningarna perfekta, bara att damma till med hammaren, öppna och hälla ut smulet/pulvret i morgonkaffet så funkar det direkt. Snart dax för FM kaffet Mmmmm gött. Peace
Citera
2007-11-30, 14:08
Medlem
Troaës avatar
Fan saeger jag bara, maste byta benzo.

Igar haevde jag i mig totalt runt 25mg och var inte alls sa floddrad som jag ville vara. Kanske aer det maerket som aer kasst. Nagon som har provat Ratiopharms 1mg'are?

Aja, kaenner mig iaf lite baettre nu efter 5st smaelta under tungan och ett halvt glas apelsinjuice till frukost.

Nagon som vet om man med fordel kan byta fran alpra till diazepam 10mg, eller finns det nagon annan baettre. Helst inte triazolam for den verkar vara raett sa svar att fa tag i haer.
Citera
2007-11-30, 17:39
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
Fan saeger jag bara, maste byta benzo.

Igar haevde jag i mig totalt runt 25mg och var inte alls sa floddrad som jag ville vara. Kanske aer det maerket som aer kasst. Nagon som har provat Ratiopharms 1mg'are?

Aja, kaenner mig iaf lite baettre nu efter 5st smaelta under tungan och ett halvt glas apelsinjuice till frukost.

Nagon som vet om man med fordel kan byta fran alpra till diazepam 10mg, eller finns det nagon annan baettre. Helst inte triazolam for den verkar vara raett sa svar att fa tag i haer.
valium är bäst att byta till några dagar, iaf äkta roche eller merck. Annars Iktorivil
Citera
2007-11-30, 17:46
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
valium är bäst att byta till några dagar, iaf äkta roche eller merck. Annars Iktorivil

fan vad jobbigt, da maste jag springa till laekaren igen och det pallar jag fan inte pa ett tag nu. 3 timmar tog det igar lr naer det nu var.

Synd att jag gav receptet med 100 2mg alpra depot och 28st estazolam 2mg till han jag bor hos nu, annars hade jag kunnat testa med esta istaellet.

Det sjuka aer, forstar ni, att haer i portugal kan du haemta ut medicin pa samma recept flera ggr. Ingen verkar bry sig for fem ore. sa det far helt enkelt bli x'na och zolpidemen ett tag framover. Kanske kan jag boosta det lite med nagon ol men det kaenns bara dumt eftersom jag gett mig fan pa att sluta dricka sa in i helvetes mkt sprit.
Citera
2007-11-30, 19:54
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
fan vad jobbigt, da maste jag springa till laekaren igen och det pallar jag fan inte pa ett tag nu. 3 timmar tog det igar lr naer det nu var.

Synd att jag gav receptet med 100 2mg alpra depot och 28st estazolam 2mg till han jag bor hos nu, annars hade jag kunnat testa med esta istaellet.

Det sjuka aer, forstar ni, att haer i portugal kan du haemta ut medicin pa samma recept flera ggr. Ingen verkar bry sig for fem ore. sa det far helt enkelt bli x'na och zolpidemen ett tag framover. Kanske kan jag boosta det lite med nagon ol men det kaenns bara dumt eftersom jag gett mig fan pa att sluta dricka sa in i helvetes mkt sprit.
Kan inte någon "vän" hjälpa dig med en 20-30 diazepam? Det hjälper bara byta i några dagar ändå, man går ju in sig tokfort på diaz...
Citera
2007-11-30, 20:28
Medlem
Eyeopeners avatar
om mar tar xanor några dagar kan man sänka sin tollerans till stessolid då?

eller är dom korstolleranta?

Brukar vanligtvis ta några stess till kvällen efter jobbet, bara gjort det den senaste månaden men känner att tolleransen går upp fort.

känner inte av 10mg längre utan får ta minst 20-30mg stess ifall jag skall få nån effeckt.

Har några Xanor här hemma som jag inte använt speciellt mycket då jag bara har blivit seg på dom, men man kanske skulle ge dom en chans under några dagar och hoppas på att tolleransen till stessen kunde gå ner lite.
Citera
2007-11-30, 20:37
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Kan inte någon "vän" hjälpa dig med en 20-30 diazepam? Det hjälper bara byta i några dagar ändå, man går ju in sig tokfort på diaz...

Tja, kaenner en ryss iofs som brukar hjaelpa folk att parkera bilar. Han brukar ha ikto 2:0r for 20 cent styck. Annars har jag inte sa manga sanna "vaenner" haer. Men a andra sidan kanske det aer lika bra att trappa ned alpran, bara ta ut och saelja sedan och istaellet halla mig till estazolamet och zolpidemen, den sistnaemda aer enligt mig helt klart underskattad.

Jag blir speedad som fan pa dem runt 50mg.
Citera
2007-11-30, 20:45
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyeopener
om mar tar xanor några dagar kan man sänka sin tollerans till stessolid då?

eller är dom korstolleranta?

Brukar vanligtvis ta några stess till kvällen efter jobbet, bara gjort det den senaste månaden men känner att tolleransen går upp fort.

känner inte av 10mg längre utan får ta minst 20-30mg stess ifall jag skall få nån effeckt.

Har några Xanor här hemma som jag inte använt speciellt mycket då jag bara har blivit seg på dom, men man kanske skulle ge dom en chans under några dagar och hoppas på att tolleransen till stessen kunde gå ner lite.
Xanor blir alla nästan trötta av, när jag fick första gången, 99 vill jag minnas, så somnade jag på 1mg, tills min kompis vart extatisk och såg asken. Man blir ju bara trött sa jag, nä men ta ett gäng en 5-6 st och ut och rör på dig, då blir man fluddrig och pigg...
Citera
2007-11-30, 20:56
Medlem
Eyeopeners avatar
Sänker Xanor kramprisken vid intag utav tramadol?
eller det kanske inte har någon muskelrelaterad avslappnande effekt alls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in