2010-08-02, 18:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rund
Det enda som är bra med Xanor är att de är ur urinen/blodet snabbt , annars tycker jag dessa är grymt överskattade .
Ja, det är riktigt riktigt bra. Fast den ångestdämpande effekten av Xanor är helt galen, tror inte det finns någon bättre benzo än Xanor mot ångest. Möjligtvis att iktorivil kommer upp på den nivån. Triazolam slår kanske tom Xanor mot ångest, nån som vet? Hört mycket bra om den nämligen.
Man känner sig så jävla kung på Xanor också, otroligt självförtroende.
Citera
2010-08-02, 20:27
Medlem
eddiepeddies avatar
Köpte två kartor svenska Xanor 0,5mg i fredags. Tog 1 karta direkt då samma vecka ätit 24 svenska Xanor 2mg stavar lite utspritt samt 9 Stesolid 5mg så antog att min tolerans var lite högre än vanligt. Och en karta 0.5 Xanor är som sagt bara 5mg tillsammans. Så första dagen (lördag om jag inte minns fel) så kände jag lite, blev inte direkt så flöddrad som jag ville bli och som jag blev i början av min benso period för många år sedan. Blev mest trött, gick på stan ett par timmar och tog lite subutex också. Minns i alla fall inte att det gav den effekten jag hade hoppats på.
Och på söndagen tog jag den andra kartan på en gång, alltså 10 x 0,5mg Xanor. Efter circka 20 - 35 minuter började jag sluddra och känna mig lite lätt om foten så att säga. Sen från ingenstan ungefär däckade jag helt och sov i 8 timmar i sträck och det gick inte att väcka mig!!
Var lite efterflöddrad idag på förmiddagen.
Min fundering är givetvis om min tolerans, vilken tolerans kan jag räkna med att jag har just nu?
Ska nämligen köpa 10st svenska Alprazolam 1mg (Mylan tror jag) imorgon samt 2 kartor svenska Xanor 0,5mg. Hur ska jag göra för att få bäst effekt? Alltså bli schysst flöddrad?
Och vilken dos borde passa, är 186cm lång, väger runt 60 - 65kg (give and take) och är 25 år gammal. Blev långt inlägg men vill verkligen få tips och råd hur jag ska göra för att bli schysst flöddrad som jag blev förut! Vill verkligen inte sova igenom ruset.
Citera
2010-08-02, 20:45
Medlem
gugglianos avatar
hur länge behöver man på sig för att sätta ut detta "dubbeleggade svärd" om man ätit det dagligen i 4-5 veckor i doser om 1-1½mg?
Citera
2010-08-04, 22:28
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Xanor är den benzon där toleransen sjunker snabbast när man tar uppehåll just för den korta halveringstiden (6-12timmar). Det ska bara ta en drygt vecka eller så innan toleransen är nere igen. Det förekommer ju dock korstolerans med andra benzo men man tycker ändå du borde känna något.

Bumpar lite.
Har du någon källa till det?
Citera
2010-08-05, 07:32
Medlem
alpraz000lams avatar
Mina små rosa älsklingar!
Citera
2010-08-05, 08:16
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avvita
5 kr st för Xanor 0.25:er är vad jag betalar i dagsläget.

Trodde inte 0,25or existerade
Citera
2010-08-05, 10:55
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Bumpar lite.
Har du någon källa till det?
Vore skönt om det vore så. Hoppas källa finns också.

Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Har aldrig sett utländska iallafall, men i Sverige så.
Citera
2010-08-05, 11:24
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagles

jo tyvärr och dom jävlarna finns i 20-pack vilket ger snikna läkare en oförtjänt möjlighet att förskriva barndoser och miniatyruttag hade såna först, och jag kan väl säga såhär, ett 20pack 0,25mg'are räcker inte länge
Citera
2010-08-05, 22:59
Medlem
Jag har ingen PÅ, men är väldigt deprimerad, nere samt oro-känsla. Hittade min ex Xanor Depot 0,5 mg. Kan de hjälpa mig? hur ska jag använda de isf? hur mycket o länge kan jag ta de utan att bli beroende?

Kan man ta xanor samtidigt som Lergigan 25mg?

tack för svar
Citera
2010-08-06, 04:20
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uanpire
Jag har ingen PÅ, men är väldigt deprimerad, nere samt oro-känsla. Hittade min ex Xanor Depot 0,5 mg. Kan de hjälpa mig? hur ska jag använda de isf? hur mycket o länge kan jag ta de utan att bli beroende?

Kan man ta xanor samtidigt som Lergigan 25mg?

tack för svar
Har du bara en, eller flera? Depot innebär att det släpps ut i magen efter hand, men det visste du kanske? Jag minns att man blir beroende rätt snabbt, men då har jag ätit icke-depot. Och högre doser än 0,5.
Citera
2010-08-06, 09:23
Medlem
Jag har 2 stora paket, tror det är 200 st...

Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Har du bara en, eller flera? Depot innebär att det släpps ut i magen efter hand, men det visste du kanske? Jag minns att man blir beroende rätt snabbt, men då har jag ätit icke-depot. Och högre doser än 0,5.
Citera
2010-08-06, 10:50
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uanpire
Jag har 2 stora paket, tror det är 200 st...
Okej. Xanor kommer inte hjälpa dig mot depressionen, men kommer att ta bort oroskänslor och ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in