2010-12-11, 18:23
Medlem
Vakuumankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methinks
Jag har bara slickat syra 2ggr i mitt liv. Personligen tycker jag inte det är värt det, men jag är ju klart nerröstad. Jag tryckte i mig 900mg Tramadol för att slippa "konsekvenserna" efter syran. (Men jag är inte fysiskt i toppform heller, så jag kanske plågades mer än andra.) Konsekvenserna jag pratar om är den ökända "tomheten" man känner efteråt, plus illamående.

Så till din fråga, nej... Benzon sitter i 2-14 dagar (beroende på vilken benzo du ätit) så om du vill vara säker på att få ut det mesta av dina lappar, så spara dem (om det var Diazepam/Klonazepam du åt). Om det var Xanor/Halcion/Flunitrazepam/Oxascand/Sobril du åt, så kan du köra hårt! Btw, se till att ha 2-3 benzo's till att stänga av nästa rus med. Gärna nån Citodon/Tramadol också om din mamma har. ^^

Ett objektivt råd.

//Mvh, Methinks

Tack för ditt stora råd Blir inga lappar ikväll, utan ett tag fram över istället. Så Det blir bättre.
Benzo har vi fixat till trippen. Inga problem. Blir att slänga i sig några efteråt
Citera
2010-12-12, 21:18
Bannlyst
Hejsan, är det bara jag som tycker att alprazolam tar en väldigt lång tid o kicka in? Med alkohol givetvis. Tycker det är trist då man bara tar fler o så får man en fet minneslucka.

Annat med diazepam, tycker det kickar in relativt snabbt. Någon annan som känner såhär?

MVH
Citera
2010-12-13, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Hejsan, är det bara jag som tycker att alprazolam tar en väldigt lång tid o kicka in? Med alkohol givetvis. Tycker det är trist då man bara tar fler o så får man en fet minneslucka.

Annat med diazepam, tycker det kickar in relativt snabbt. Någon annan som känner såhär?

MVH
Tycker den kickar snabbt som fan. Lika snabbt som diazepam. Klonazepam och lorazepam är sega dock.
Citera
2010-12-13, 08:05
Medlem
Tjo

Har inte läst genom hela tråden men många verkar digga Xanor. Vad pratar vi då för doser? Har fått 0.5mg x 3 dagligen, vilket jag antar är en väldigt liten dos, men trots det blir jag bara sömnig och får huvudvärk och blir helt dum i huvudet. Ingen jätteskön känsla precis. Eller är detta bara ett nybörjarproblem?
Citera
2010-12-13, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abingdon
Tjo

Har inte läst genom hela tråden men många verkar digga Xanor. Vad pratar vi då för doser? Har fått 0.5mg x 3 dagligen, vilket jag antar är en väldigt liten dos, men trots det blir jag bara sömnig och får huvudvärk och blir helt dum i huvudet. Ingen jätteskön känsla precis. Eller är detta bara ett nybörjarproblem?
Konstigt att xanor inte hjälper dig hade själv 0.5mg x 3 dagligen under en längre period hade depot mest för annars blev det för mycket dalar och toppar. Funkade grymt bra i början men sen höjdes toleransen och jag blev beroende.
Citera
2010-12-14, 13:43
Medlem
foshobros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methinks
Depot-effekten har den för att den har ett täcke av något slag... Och är avsedd för att stå emot magens kraftiga syror så länge den kan, och släppas lös bit för bit. Så ja, man tar bort depot-effekten om man krossar den. Det räcker med att du bryter den på mitten så har du rubbat hela grunden för Depot.

Man skulle kunna säga att Xanor som har depot-effekt beter sig som Stesolid... I ekvivalent dos.

-----

Btw, någon som vet exakt vilka benzo's i Sverige som har Depot-effekt?

-----

P.S. Ditt nick är vad jag brukar säga, fuckthiskt. Fo sho, bro! Fast mest för att ge meningen en lite lättsam touch. Inget jag säger på fullaste allvar. ^^ Snyggt nick, helt enkelt.

Då fortsätter jag och krossa på då tack

P.S Samma här! kul o leka hobbyblatte
Citera
2010-12-14, 14:44
Medlem
Walvaters avatar
Jag är kallad till dopingtest senast den 22:a december. Jag har inte stoppat i mig AAS, men däremot Xanor, och de testar även bensodiazepiner på dopingtesterna. Hur mycket Xanor kan jag ta idag (tisdagen den 14:e december) om jag ska testa mig på måndag (den 20:a december), och vill pissa rent?
Senast redigerad av Walvater 2010-12-14 kl. 15:33.
Citera
2010-12-15, 00:16
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Jag är kallad till dopingtest senast den 22:a december. Jag har inte stoppat i mig AAS, men däremot Xanor, och de testar även bensodiazepiner på dopingtesterna. Hur mycket Xanor kan jag ta idag (tisdagen den 14:e december) om jag ska testa mig på måndag (den 20:a december), och vill pissa rent?

Googlade lite snabbt och hittade

Citat:
Ursprungligen postat av hunden
1mg =
0.5mg 12h
0.25mg 24h
0.125mg 48h
0.0625mg 96h

skulle tippa på drygt max 5-6dygn (1mg)

2mg=

1mg 12h
0.5mg 24h
0.25mg 48h
0.125mg 96h
0.0625 192h

Därefter går det nog inte att spåra..är dock ej säker.

192h = 8 dygn

Du borde klara dig precis...med goda marginaler..jag kanske har fel? Ingen erfarenhet..
Citera
2010-12-15, 13:25
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.rly?
Googlade lite snabbt och hittade
Grejen är ju dock att jag stoppade i mig 7 mg, men tack för svaret!
Senast redigerad av Walvater 2010-12-15 kl. 14:11.
Citera
2010-12-16, 14:24
Medlem
Jag va nyss inne i iktrofancluben och hackade på dem, Så nu tycker ja de e inte mer en rätt att jag är med i denna fanclub. För o visa att detta är min grej, jag har bara positiva erfarenheter av allt xanor gett mig. Det tar mig genom vardagen och jobbet kan skötas på ett normalt sätt.
Senast redigerad av sigge99 2010-12-16 kl. 14:35.
Citera
2010-12-16, 15:09
Medlem
Konstantines avatar
Xanor är nog bland det bästa som någonsin hänt mig. Även det värsta. Det är allt jag tänker på dygnet runt. Det är allt jag vill ha, hela tiden.
Citera
2010-12-16, 20:54
Medlem
foshobros avatar
Hur jäkla mycket får ni trycka i er för att bli flöddrade? har ätit ca 9,5mg idag och igår klippte jag över 17mg men det enda som händer är att jag blir ostadig på benen och lite sluddrig i talet men inte "go i huvvet". Måste man drika alkohol till för att det ska hända grejer eller går det inte o flumma på enbart benzo? Fan 100 packet är ju snart slut.

visst jag sov ju som en stock men vill få ut något skönt av det när jag e vaken.
Det är Alprazolam krkka 0.5mg Depot och jag krossar alla utom enstaka då jag vill att det ska hålla i sig lite efteråt med

hur mycket behöver ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in