2011-03-17, 15:40
Medlem
Dprests avatar
Hej, har knaprat 3.5mg xanor depot över en timme och känner ingenting. Måste man tugga dom för att få effekt? Kommer det ens slå eller bara tröga sig liksom?

Mvh
Citera
2011-03-17, 15:47
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dprest
Hej, har knaprat 3.5mg xanor depot över en timme och känner ingenting. Måste man tugga dom för att få effekt? Kommer det ens slå eller bara tröga sig liksom?

Mvh

Ja, att tugga depot är A och O för att känna något på dem(Om man inte är uppe i extremt höga doser).
Om du tuggar kommer det säkerligen att "slå". Men dock inte lika bra som om du skulle kört lika mycket icke depot.
Citera
2011-03-17, 15:55
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.rly?
Ja, att tugga depot är A och O för att känna något på dem(Om man inte är uppe i extremt höga doser).
Om du tuggar kommer det säkerligen att "slå". Men dock inte lika bra som om du skulle kört lika mycket icke depot.

Så jag MÅSTE tugga MER om jag ska känna något?

Om jag bara tar fler utan att tugga hur mycket mer snackar vi då?

EDIT: Kan jag boosta effekten med fluoexin eller sprit? Om jag tar propavan slocknar jag väl bara?
Senast redigerad av Dprest 2011-03-17 kl. 15:57.
Citera
2011-03-17, 16:01
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Så jag MÅSTE tugga MER om jag ska känna något?

Om jag bara tar fler utan att tugga hur mycket mer snackar vi då?

EDIT: Kan jag boosta effekten med fluoexin eller sprit? Om jag tar propavan slocknar jag väl bara?

Ganska individuellt. Har du någon tolerans? Hur mycket behöver du av vanliga? Hur flöddrad vill du bli?

Jag brukar tugga ca det dubbla mot vad jag skulle tagit om det var vanliga. Men det är jag!

Propavan kommer inte göra ett piss. Inte heller fluoxetin. Sprit funkar bra att boosta med! Var försiktig med doseringen bara.
Citera
2011-03-17, 16:09
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Ganska individuellt. Har du någon tolerans? Hur mycket behöver du av vanliga? Hur flöddrad vill du bli?

Jag brukar tugga ca det dubbla mot vad jag skulle tagit om det var vanliga. Men det är jag!

Propavan kommer inte göra ett piss. Inte heller fluoxetin. Sprit funkar bra att boosta med! Var försiktig med doseringen bara.

Har ingen tolerans alls! Borde jag inte känna något? Dubbla? Om jag käkar 3.5mg till kommer jag då känna av något? Isåfall vad?
Citera
2011-03-17, 16:15
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Har ingen tolerans alls! Borde jag inte känna något? Dubbla? Om jag käkar 3.5mg till kommer jag då känna av något? Isåfall vad?

Prova att tugga, alternativt krossa och ha i ett glas med vatten och dricka. Du kan börja med 1mg, vänta 20-30min kolla om du känner något, gör du inte det, ta mer osv, osv.

Det kommer antagligen kännas som vanligt på xanor, kanske inte riktigt lika potent. Lite små flummig, ingen ångest eller oro. Man brukar ju kalla benso för "Torr-fylla" så det är väll lite likt alkohol.
Citera
2011-03-17, 16:51
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Prova att tugga, alternativt krossa och ha i ett glas med vatten och dricka. Du kan börja med 1mg, vänta 20-30min kolla om du känner något, gör du inte det, ta mer osv, osv.

Det kommer antagligen kännas som vanligt på xanor, kanske inte riktigt lika potent. Lite små flummig, ingen ångest eller oro. Man brukar ju kalla benso för "Torr-fylla" så det är väll lite likt alkohol.

Slår det lika hårt om jag krossar och kör vatten som om jag skulle tugga dom?
Citera
2011-03-17, 17:43
Medlem
O.rly?s avatar
Citat:
Slår det lika hårt om jag krossar och kör vatten som om jag skulle tugga dom?

Jag tuggar alltid och sväljer, men mina kompisar brukar krossa och köra vatten och de säger att det slår minst lika bra i alla fall. Skulle förvåna mig om det blev någon som helst skillnad.
Citera
2011-03-17, 22:13
Medlem
trollsmets avatar
Tjena!

Sitter med 8 st Xanor och ska dela med min kära vän, alltså 4 st var. Frågan är hur vi gör det bäst? Ska vi ta alla 4 på en o samma gång eller vänta med mellanrum?
Vi är helt nya i benzo delen och har ingen erfarenhet av det. Många verkar säga att man ska tugga dom eller krossa och lägga ner i vatten och sedan dricka det.

Tack på förhand
MVH
Citera
2011-03-17, 22:19
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollsmet
Tjena!

Sitter med 8 st Xanor och ska dela med min kära vän, alltså 4 st var. Frågan är hur vi gör det bäst? Ska vi ta alla 4 på en o samma gång eller vänta med mellanrum?
Vi är helt nya i benzo delen och har ingen erfarenhet av det. Många verkar säga att man ska tugga dom eller krossa och lägga ner i vatten och sedan dricka det.

Tack på förhand
MVH
Sitter i samma sits som dig. Får med största sannolikhet hem 10 x 2mg norman imorgon och är helt novis på alprazolam, lider inte av någon nämnvärd ångest heller. Är 1mg en bra startdos?
Citera
2011-03-18, 02:15
Medlem
Dprests avatar
Citat:
Jag tuggar alltid och sväljer, men mina kompisar brukar krossa och köra vatten och de säger att det slår minst lika bra i alla fall. Skulle förvåna mig om det blev någon som helst skillnad.

Nu har jag svalt 10mg hela depot, rökte en spliff och somnade i 4 timmar... . Förövrigt verkar ju xanor jävla trist..

EDIT: Tuggade sista 3.5mg, tog de tillsammans med en stark grogg. Hoppas på effekt
Senast redigerad av Dprest 2011-03-18 kl. 02:37.
Citera
2011-03-18, 11:56
Medlem
complexs avatar
Citat:
EDIT: dubbel
du tog för hög dos helt enkelt. Du skriver ju själv att du inte har någon som helst tolerans så du dunkar i dig 10mg av en av de mest potenta bensodiazepinerna och röker lite och toppar med lite sprit. Klart som fan att det är för mycket. Vänta några dagar minst nu och sen tar du 2mg och gör om proceduren, bättre "resultat" garanteras, sen kan du fylla på efter ett par timmar efter önskemål/behov.

Edit: funkar utmärkt att tugga sönder dem lite och låta smälta under tungan för sublingualt upptag, "resten" sväljer du sedan (blir ju en mängd saliv)

Mvh complex
Senast redigerad av complex 2011-03-18 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in