2012-01-13, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Välkommen till flashback. Ja det är absolut lugnt. Så länge man ej vaknar upp på bra humör och tar sig några till. Men glöm ej att det är vanebildande.

Tack, Precis vad jag trodde och hoppades på
Citera
2012-01-13, 13:57
Medlem
Holmquists avatar
Hur fungerar det egentligen att röka xanor?

Blev tjack igår, så har inte fått någon sömn ännu. Har endast tre stycken 1mg's xanor kvar. Funderar om jag ska ta alla tre oralt eller röka en? Alltså 2 oralt och röka en.

Jag kan tänka mig att om rökning fungerar så ger det ett starkare rus som avtar fortare. Eftersom jag endast vill somna så hade det kanske varit bättre att röka en?
Senast redigerad av Holmquist 2012-01-13 kl. 14:48.
Citera
2012-01-13, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Hur fungerar det egentligen att röka xanor?

Blev tjack igår, så har inte fått någon sömn ännu. Har endast tre stycken 1mg's xanor kvar. Funderar om jag ska ta alla tre oralt eller röka en? Alltså 2 oralt och röka en.

Jag kan tänka mig att om rökning fungerar så ger det ett starkare rus som avtar fortare. Eftersom jag endast vill somna så hade det kanske varit bättre att röka en?

Jag hade tagit dem oralt ,om du inte e van att röka dem...lätt att göra fel o då står man där slösat en dyrbar räddare ,bara ett tips
Citera
2012-01-13, 15:16
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Jag hade tagit dem oralt ,om du inte e van att röka dem...lätt att göra fel o då står man där slösat en dyrbar räddare ,bara ett tips
Tack för ett bra svar.

Aldrig rökt dem förut, så det blir oralt. Ska bara vänta ett tag till så tjacket hinner avta lite mer!
Citera
2012-01-14, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
jag undrar hur många det är i "fan-cluben" som har Alprazolam utrskrivet egentligen

Och är det för att "flumma" eller är det i medicinskt syfte ni äter det ?

jag tycker iaf att det är den bästa medicinen å den har hjälpt mig väldigt mkt.

Mvh Leifi

jag får den inte utskriven men skulle då inte tacka nej till ett recept på xanor.. jag använder den i medicinskt syfte, kan flumma till det nångång om det är nån högtid som är igång.

Mvh
Citera
2012-01-14, 18:07
Medlem
CompleteControls avatar
Är FPs nya Onax lika kassa som de varit innan? Någon som hunnit testa?
Citera
2012-01-15, 12:05
Medlem
tja, hur mycket behöver man för att vara säker på att somna? även om man tänder av på tex amfetamin. räcker 6mg?

har ingen tolerans alls.
Citera
2012-01-15, 13:43
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bollsmurf
tja, hur mycket behöver man för att vara säker på att somna? även om man tänder av på tex amfetamin. räcker 6mg?

har ingen tolerans alls.
Det bör göra dig lugn, ja.
Citera
2012-01-16, 07:08
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Det bör göra dig lugn, ja.
Lugn är ju en underdrift, det vet väll du nog bäst av alla mtp ditt namn Tror ham/hon somnar om det är 6mg Xanor och tar det efter en centralstimulant. Jag däckade efter Butylon på 1mg med tolerans. Tog det, han känna att det slog på sen helt plötsligt vaknade jag (var hemma hos mamma dagen efter) 3 timmar senare av att mamma ruskar omkring mig och säger att maten är klar. Haha, det var skönt ändå, att lida ett tag för att sedan ta sina lugnande när man har kring 30 minuter kvaar hem till sin kära mor, min bror hann se mig sleten i 10 minuter tror jag (Sa att jag festat och inte sovit, vilket var sant) Men sen var det fan skönt.

Benso,z,och analoger. GABA-agonister i allmänhet är fan det bästa som finns. Förutom alkohol, aldrig gillat själva fyllan. Den är inte så speciell heller för den delen. Tar helre 2mg Xanor eller 1-2mg sub (helst båda 2 tillsammans) framför en film med min familj, alla dagar i veckan

Hur går det nuförtiden alpra? Har för mig du är nykter numera? Eller blandar jag ihop dig med någon.
Citera
2012-01-16, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
jag undrar hur många det är i "fan-cluben" som har Alprazolam utrskrivet egentligen

Och är det för att "flumma" eller är det i medicinskt syfte ni äter det ?

jag tycker iaf att det är den bästa medicinen å den har hjälpt mig väldigt mkt.

Mvh Leifi
Jag har nyss fått den utskriven och äter den i medicinskt syfte.
Så generös är inte min läkare att det skulle räcka till att flumma på,och det känner jag inte för heller.
Jag hatar känslan att inte ha kontroll över saker.
Den hjälper kanonbra. Jag har blivit en annan människa enl. andra.Gladare,mer positiv och social.
Förut hade jag nästan total torgskräck och daglig panikångest,men börjar titta ut i livet igen.
Citera
2012-01-16, 17:19
Bannlyst
Alla som har ögonen öppna och känner av läget måste ju älska filipinnerna nu ,och ett bra tag bakåt i tiden med. Bra priser

adressen Har vart outat innan ,men de bad mig nu att inte göra det ,men den som söker han finner å säger vi 20 paket sända /20paket mottagna ,professionella detta det gillar vi! xanan bars2mg ,xanax parke davis 1mg

Må väl
Citera
2012-01-18, 14:26
Medlem
JabbaTheHuts avatar
Nån som vill skicka ett PM och snacka lite Xanor/Alprazolam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in