2010-10-19, 01:23
Medlem
Vad tror ni om jag tuggar några concerta 54mg, kommer xanoren förmilda det mesta av bieffekterna som inträder då concertan går ur? Det funkar iaf för mig med lyrica/imovane, då känner jag inte av det alls. Pga jobbskit måste jag vara nattvaken. Jag brukar (av nån anledning) bli jävligt pigg-euforisk av Xanor och benso i allmänhet och vara vaken hela natten om jag tar det på kvällen (men ändå inte bli helt cp och inte kunna göra jobbet såklart), men nu blev jag för första gången mest mysig och börjar gäspa.

(jag jobbar hemifrån med datorer, kör inte natt-taxi eller så )
Senast redigerad av StrawberryWhite 2010-10-19 kl. 01:27.
Citera
2010-10-19, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryWhite
Vad tror ni om jag tuggar några concerta 54mg, kommer xanoren förmilda det mesta av bieffekterna som inträder då concertan går ur? Det funkar iaf för mig med lyrica/imovane, då känner jag inte av det alls. Pga jobbskit måste jag vara nattvaken. Jag brukar (av nån anledning) bli jävligt pigg-euforisk av Xanor och benso i allmänhet och vara vaken hela natten om jag tar det på kvällen (men ändå inte bli helt cp och inte kunna göra jobbet såklart), men nu blev jag för första gången mest mysig och börjar gäspa.

(jag jobbar hemifrån med datorer, kör inte natt-taxi eller så )
Fungerade utmärkt om nån mot all förmodan skulle bry sig Skum mix, att vara "flummigt fokuserad" Tuggade iaf bara en concerta eftersom jag normalt kan må totalt skit efteråt av bara det men slapp det, skönt. och e fortfarande mysflöddrad.
Senast redigerad av StrawberryWhite 2010-10-19 kl. 07:17.
Citera
2010-10-19, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liveurlife
GOTT?? Är du inte klok människa?

Alprazolam smakar hemskt fyfan.
Och ta det inte fel att jag är tyken eller något blev bara förvånad
Jag tycker också dom är ganska goda, iaf ksalolen, men mådde man piss av dom kanske mam skulle tycka att dom smakar bajs.
Citera
2010-10-19, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag tycker också dom är ganska goda, iaf ksalolen, men mådde man piss av dom kanske mam skulle tycka att dom smakar bajs.
ni är inte kloka hehe.
Direkt när man slänger in en ksalol i munnen känner man smaken så man måste skölja ner skiten direkt!
Citera
2010-10-19, 13:03
Medlem
stilnockts avatar
Vilken djävla tid det tar för FP att skicka ska fan gå till reklamationsärenden och klaga är det bara en som jobbar där?? dom är djävligt slöa typer,sliskar,as,Idioter,svin, skiter fullständigt i kunden var glad ungefär att du får sätta in pengar där verkar det som, nej nu Ni Konsumenter skit i och handla på en sån slöööö djävel som driver en sån sida jag säger bara FY FAN VA NI ÄR SLÖÖÖÖÖÖÖÖA KUKAR om ni har nån stake överhuvudtaget.........
VA FY FAN, ASÄTARE ÄR NI OCH HÖR SEN
Citera
2010-10-19, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stilnockt
Vilken djävla tid det tar för FP att skicka ska fan gå till reklamationsärenden och klaga är det bara en som jobbar där?? dom är djävligt slöa typer,sliskar,as,Idioter,svin, skiter fullständigt i kunden var glad ungefär att du får sätta in pengar där verkar det som, nej nu Ni Konsumenter skit i och handla på en sån slöööö djävel som driver en sån sida jag säger bara FY FAN VA NI ÄR SLÖÖÖÖÖÖÖÖA KUKAR om ni har nån stake överhuvudtaget.........
VA FY FAN, ASÄTARE ÄR NI OCH HÖR SEN
Haha handla inte där då!
Finns ju massa andra ställen att handla piller ifrån, bara att välja och braka!
Citera
2010-10-19, 16:04
Medlem
TireFires avatar
Tänkte höra lite feedback på "ALP". Alprazolam med påstådda 1mg tillverkade av Hilton Pharma i blister. Pakistanska. Om någon här provat dem, och provat dem enskilda framförallt. Då jag själv har en tendens att blanda så mycket benso med varandra så mycket det går och då kan man ju självfallet ej avgöra vilken substans som ger vad. Helst gärna om någon inbiten kan uttala sig, (då jag är det själv) men även ni andra med liten eller noll tolerans med såklart.

EDIT: Bilder: http://data.fuskbugg.se/skogsturken/IMGP6094.JPG
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/IMGP6093.JPG
Senast redigerad av TireFire 2010-10-19 kl. 16:12.
Citera
2010-10-19, 16:27
Medlem
hapdes avatar
Hejsan, jag har på sista tiden funderat på benso och beroende.

Jag undrar om det går att knappra ca 1mg xanor om dagen i en månad utan att hamna i träsket.
Eller är det så att man inte komma kunna sluta efter en månad? Då snackar vi "cold turkey".

Tacksam för svar!
Citera
2010-10-19, 18:19
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Tänkte höra lite feedback på "ALP". Alprazolam med påstådda 1mg tillverkade av Hilton Pharma i blister. Pakistanska. Om någon här provat dem, och provat dem enskilda framförallt. Då jag själv har en tendens att blanda så mycket benso med varandra så mycket det går och då kan man ju självfallet ej avgöra vilken substans som ger vad. Helst gärna om någon inbiten kan uttala sig, (då jag är det själv) men även ni andra med liten eller noll tolerans med såklart.

Ska se om jag kan hjälpa dig här TF good buddy

Prövat dessa enskilt och får bra effekt på dom. Helt klart värda i mina ögon även om dom inte är helt likvärdiga lila footballs. Tycker dom varit rätt stabila i styrkan också så det är ingen skit-generiska som skiftar mellan 0.2-1.5mg.

Hoppas det hjälpte.
Citera
2010-10-19, 18:21
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hapde
Hejsan, jag har på sista tiden funderat på benso och beroende.

Jag undrar om det går att knappra ca 1mg xanor om dagen i en månad utan att hamna i träsket.
Eller är det så att man inte komma kunna sluta efter en månad? Då snackar vi "cold turkey".

Tacksam för svar!

Jag tror inte att du kommer känna såmycket mer än lite nedstämdhet. Men sen måste man tänka på den psykologiska sidan när man snackar om alprazolam. Du kommer ju vara lite van vid att alprazolamen lugnar din ångest/rastlöshet osv efter 30 dagars brukande. Om du är stabil i psyket iövrigt så lär det nog gå bra.
Citera
2010-10-19, 19:16
Medlem
Fungerar mycket bra imo!!!

Citat:
Ursprungligen postat av TireFire

Citera
2010-10-19, 20:08
Bannlyst
Hur funkar det att blanda ikto och stavar?
Har kört 3 ikto 2mg svenska nu och körde 1 stav nu. Har en lina sub också men den kanske ska väntas med? Farligt osv?

Edit: 300 inlägget WOHOOO!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in