2010-08-01, 04:24
Medlem
avvitas avatar
Runt 0,3g bums, 6-7 st bärs och avslutar med 4 st Upjohn 29 (0,25mg Depot?) Känner mig inte direkt sugen på att sova
Citera
2010-08-01, 09:11
Medlem
Eutychoss avatar
Fy fan vad avis jag blir på er som käkar alprazolam. Jag skulle gärna vilja veta hur gamla ni är, om ni får dem utskrivna legalt, och för vad ni får det utskrivet för. Gärna hur länge ni käkat dem också.
Citera
2010-08-01, 11:42
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Fy fan vad avis jag blir på er som käkar alprazolam. Jag skulle gärna vilja veta hur gamla ni är, om ni får dem utskrivna legalt, och för vad ni får det utskrivet för. Gärna hur länge ni käkat dem också.
Under 20, fixade på olaglig väg, käkade för att försvinna ibland, och mot jobbig ångest osv, kul att flumma på också. Käkade dom väl nästan dagligen i ~6 månader.
Citera
2010-08-01, 14:52
Medlem
avvitas avatar
Citat:

Jag är 21 år! Jag köper dom av min kran någon gång då och då i samband med någon uppåtdrog. Jag kör det sällan. Min läkare skriver ut Theralen = Funkar helt OK med tanke på att man inte blir helt avtrubbad. 5 kr st för Xanor 0.25:er är vad jag betalar i dagsläget.
Citera
2010-08-01, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avvita
5 kr st för Xanor 0.25:er är vad jag betalar i dagsläget.

Oj vad dyrt. Tycker du att det känns värt priset?
Citera
2010-08-01, 16:33
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kkevin
Oj vad dyrt. Tycker du att det känns värt priset?
Det blir 20 kr per mg, tycker det är helt okej om det är Svenska upjohn. Har han ingen tolerans så är det ju bara 5 kr..
Citera
2010-08-01, 23:28
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

29 år har fått 2mg om dagen i ca 3 år legalt. Det är ingenting att vara avundsjuk över. Fick jag börja om från början så skulle jag aldrig ha börjat ta dom. Får dom mot diverse ångestsjukdomar.
Citera
2010-08-01, 23:55
Medlem
130845s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
29 år har fått 2mg om dagen i ca 3 år legalt. Det är ingenting att vara avundsjuk över. Fick jag börja om från början så skulle jag aldrig ha börjat ta dom. Får dom mot diverse ångestsjukdomar.

Precis vad jag tänkte skriva, alltså att det är inget att vara avundsjuk över, snarare tacksam över att man inte behöver känna sig som en zombie dygnet runt. Själv har jag 6mg xanor ordinerat av läkaren per dag, har väl ätit dem i 6mån, men börjar redan ångra mig, men vid den tidpunkten kändes det som den enda utvägen.
Citera
2010-08-02, 00:23
Medlem
Eutychoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Har du tänkt trappa ned?
Citera
2010-08-02, 00:39
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Har du tänkt trappa ned?

Ja, snarast möjligast.
Citera
2010-08-02, 01:28
Medlem
avvitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det blir 20 kr per mg, tycker det är helt okej om det är Svenska upjohn. Har han ingen tolerans så är det ju bara 5 kr..

Upjohn 29. 4 st för 20 spänn duger för mig
Citera
2010-08-02, 16:37
Medlem
runds avatar
Det enda som är bra med Xanor är att de är ur urinen/blodet snabbt , annars tycker jag dessa är grymt överskattade .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in