2010-03-08, 14:37
Bannlyst
mycket stavar nu.. Vart har kuberna tagit vägen ?
Citera
2010-03-08, 18:47
Medlem
Hm, precis fått en burk alprazolam mylan, 0,25mg, kan jag förvänta mig något överhuvudtaget utav detta? Sökte lite i tråden men verkade inte hitta några konkreta svar.. Hur bör jag dosera/inta skiten, med tanke på att jag antagligen inte har någon tolerans överhuvudtaget av detta, då jag aldrig någonsin ens testat Xanor?

Finns det någon risk i att blanda detta med Subutex eller koffeintabletter?
Citera
2010-03-08, 20:00
Medlem
kublai.khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secredone
mycket stavar nu.. Vart har kuberna tagit vägen ?

kan inte göra något annat än att hålla med dig. saknar dom!
Citera
2010-03-08, 20:04
Medlem
jeslin12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
finns det bara utländska xanor nu för tiden eller, litar inte på dom helt för jag har fått riktiga sockerpiller. var bättre förr när det bara fanns svenska stavar dom är bäst!!

Har inga problem alls med utländsk xanor, och kan knappast påstå att jag har upplevt dom svenska som bättre (eller sämre).
Citera
2010-03-09, 11:31
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeslin12
Har inga problem alls med utländsk xanor, och kan knappast påstå att jag har upplevt dom svenska som bättre (eller sämre).

självklart finns det många utländska som är bra, men jag har fått riktigt skit också.
Citera
2010-03-09, 13:20
Medlem
eddiepeddies avatar
Är det någon som stött på en dåligt batch av dom serbiska Ksalolen på Västkusten senaste månaden?
Kan vara min tolerans som gör att jag inte får samma kick längre men hade varit intressant att höra om någon annan känt likadant. För annars brukar Ksalol hålla riktigt bra kvalité. Brukar räcka med 3 - 4st för mig för att känna något. Nu har jag bara 11 kvar och känns som jag behöver ta alla samtidigt för att få ut något av det.
Citera
2010-03-09, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Är det någon som stött på en dåligt batch av dom serbiska Ksalolen på Västkusten senaste månaden?
Kan vara min tolerans som gör att jag inte får samma kick längre men hade varit intressant att höra om någon annan känt likadant. För annars brukar Ksalol hålla riktigt bra kvalité. Brukar räcka med 3 - 4st för mig för att känna något. Nu har jag bara 11 kvar och känns som jag behöver ta alla samtidigt för att få ut något av det.
Tolerans min vän.

Ksalolen håller fortfarande hög kvalité, har precis mumsat i mig 400mg tram + 1mg xanor (ksalol)
Citera
2010-03-09, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Normala doser= ingenting om man inte lider av ångest eller något liknande. Högre doser framförallt i kombination med alkohol= ett slöddrande mongo med noll närminne.

Benso som medicin= bra om man kan kontrollera det.
Benso som drog= totalt meningslöst, en vanlig fylla är tusen gånger skönare.
En vanlig fylla skönare än benso? Är du inte klok min vän?

Iofs så har ju jag ångest och så, så jag blir uppåt på xanor och orkar att ta tag i mer saker och gör ärenden och allting.

Men ett helvete att sluta med. Har gått igenom en AT på xanor. Nu tar jag det väldigt sällan!
Citera
2010-03-09, 18:18
Medlem
Hur länge varar ruset på xanor ungefär, blandat med alkohol.

Hur länge sitter xanor i pisset, läst att det ska vara runt 2 dagar. Stämmer det? Är man helt ren då?
Citera
2010-03-09, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Hur länge varar ruset på xanor ungefär, blandat med alkohol.

Hur länge sitter xanor i pisset, läst att det ska vara runt 2 dagar. Stämmer det? Är man helt ren då?
Halveringstid 12-24timmar
Citera
2010-03-09, 22:24
Medlem
eddiepeddies avatar
Hur lång tid tar det innan toleransen sjunker när man ätit Xanor ett tag?
Alltså när kan jag återgå till lägre doser och bli flöddrad på det istället för att slänga i mig 6 - 7 stavar utan vidare framgång?
Citera
2010-03-09, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
Halveringstid 12-24timmar

Halveringstiden spelar väl inte så stor roll? Halveringstiden gäller ju de aktiva beståndsdelarna. (t.ex. du söker inte efter thc när du letar efter marijuana i pisset. Du letar efter dess metaboliter.

Frågan är ju hur länge det de söker efter syns i urinet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in