2009-12-03, 07:05
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Kan det vara så att toleransen fortfarande sitter i? Och att det är därför jag inte får någon schysst effekt på dom här små runda ljusblå ksalolen? Läste att det kan ta flera månader innan toleransen sjunker ner igen när det gåller iktorovil och har för mig att det är samma på xanor.

Xanor är den benzon där toleransen sjunker snabbast när man tar uppehåll just för den korta halveringstiden (6-12timmar). Det ska bara ta en drygt vecka eller så innan toleransen är nere igen. Det förekommer ju dock korstolerans med andra benzo men man tycker ändå du borde känna något.
Citera
2009-12-03, 12:48
Bannlyst
Hehe

Citat:
Ursprungligen postat av xanorU94
Men du skall då fan alltid vara värst ;P

Hisingen fo life bryshan!
Citera
2009-12-03, 12:53
Medlem
Hur mycket Xanor kan jag trycka i mig utan att däcka? Har ingen tolerans för övrigt.

Hur mycket motsvarar 1mg Xanor mot iktorovil?

Har tagit 0.7mg Xanor och 0.5mg ikto för ca en timme sedan. Känner mig bara yr.
Bör jag ta mer, men jag vill samtidigt inte däcka?

Är det ok att ta koffeintabletter för att inte känna sig så trött? Har apotekets 100mg/tab. Kommer det att påverka ruset?
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-03 kl. 13:02.
Citera
2009-12-03, 13:06
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Hur mycket Xanor kan jag trycka i mig utan att däcka? Har ingen tolerans för övrigt.

Hur mycket motsvarar 1mg Xanor mot iktorovil?

Har tagit 0.7mg Xanor och 0.5mg ikto för ca en timme sedan. Känner mig bara yr.
Bör jag ta mer, men jag vill samtidigt inte däcka?

Är det ok att ta koffeintabletter för att inte känna sig så trött? Har apotekets 100mg/tab. Kommer det att påverka ruset?

du kan nog sätta i dig 1 mg till utan att däcka.
Angående koffeinet så tycker jag personligen att det är helt underbart med en kopp kaffe efter lite xanor
Citera
2009-12-03, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Angående koffeinet så tycker jag personligen att det är helt underbart med en kopp kaffe efter lite xanor

Gör det att jag kommer att känna mig piggare eller boostar det bara effekten?

Har både ikto och xanor. Vilket borde jag ta, och hur mycket?
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-03 kl. 13:11.
Citera
2009-12-03, 13:14
Medlem
Adversariuss avatar
Xanor är stört jävla bra, bästa benson jag provat hittills. Den gjorde en 7 timmar tågresa till ett rent nöje.
Citera
2009-12-03, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Håller med dig. Dock dricker jag redbull när jag käkar xanor. Helt perfekt!
Citera
2009-12-03, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Xanor är stört jävla bra, bästa benson jag provat hittills. Den gjorde en 7 timmar tågresa till ett rent nöje.
Ja! Det är guds gåva. Torska inte dit bara!
Citera
2009-12-03, 13:30
Medlem
Fan vad värdelöst! Har stoppat i mig 1mg Xanor och 0.5 mg ikto. Känner mig bara trött!

Har inte uppnått någon ruseffekt, och tar jag mer kommer jag väl bara att somna, vilket jag nästan redan håller på att göra.
Citera
2009-12-03, 13:31
Medlem
Citat:
Fan vad värdelöst! Har stoppat i mig 1mg Xanor och 0.5 mg ikto. Känner mig bara trött!

Har inte uppnått någon ruseffekt, och tar jag mer kommer jag väl bara att somna, vilket jag nästan redan håller på att göra.

Kan tillägga att samtliga tabletter är beställda från Net-Pharma.¨

edit: Vad sprallig jag blivit. Skuttar upp och ner, och gör helt omotiverad en karatespark i tomma luften. Bara att hälla upp men mugg kaffe måste ske med stil!
Men jag känner mig inte påverkad på något vis!

Men jag känner mig rastlös, sitter bara framför datorn, och känner mig lite orolig i kroppen. vad finns det för roligt att göra när man är påverkad? Tips på ideer!
Senast redigerad av FrankAbagnale 2009-12-03 kl. 14:12.
Citera
2009-12-03, 14:18
Medlem
Skulle någon vilja svara?
Citera
2009-12-03, 14:19
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Kan tillägga att samtliga tabletter är beställda från Net-Pharma.¨

edit: Vad sprallig jag blivit. Skuttar upp och ner, och gör helt omotiverad en karatespark i tomma luften. Bara att hälla upp men mugg kaffe måste ske med stil!
Men jag känner mig inte påverkad på något vis!

Men jag känner mig rastlös, sitter bara framför datorn, och känner mig lite orolig i kroppen. vad finns det för roligt att göra när man är påverkad? Tips på ideer!

Gå ut och gå, sätt dig ner och diskutera allt möjligt med vänner och bekanta, spela sällskapsspel.

På din beskrivning så verkar det helt klart vara så att du är påverkad. Se dock till att ta det lugnt med dom där x2'orna(om det är dom du har, vita, ovala med en brytskåra på mitten och "x2" på ena sidan) då dom verkar ha väldigt ojämn styrka(alltså t.ex att en innehåller 0.5mg alprazolam medans en annan 4mg).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in