2010-06-05, 17:50
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag menade inte dig, utan de som klagar på felstavningar.

jag gjorde ett inläg där jag skrev om att det inte bara är jag som glömmer 6 bokstäver i varje mening... det var ett varmt och trevligt inlägg och ingen kritik. utan att man kan skratta åt sig själv när man går in och ser hur man skrivit när man varit så fruktansvärt väck.. det var alltså inget ont menat utan ett inlägg med värme och kärlek som vi alla flödderskribenter kan skratta åt. mig inluderad. vet inte om du syftade på mitt inlägg eller nån annans, men som sagt var det ett glatt och roligt inlägg.
Citera
2010-06-05, 18:13
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockengold
jag gjorde ett inläg där jag skrev om att det inte bara är jag som glömmer 6 bokstäver i varje mening... det var ett varmt och trevligt inlägg och ingen kritik. utan att man kan skratta åt sig själv när man går in och ser hur man skrivit när man varit så fruktansvärt väck.. det var alltså inget ont menat utan ett inlägg med värme och kärlek som vi alla flödderskribenter kan skratta åt. mig inluderad. vet inte om du syftade på mitt inlägg eller nån annans, men som sagt var det ett glatt och roligt inlägg.

Han syftade nog på mina inlägg gentemot Nezan, så du behöver inte oroa dig. =D
Jag har inget emot flöddriga poster, men det finns ju en gräns för hur många ord man kan stava fel per inlägg.
Citera
2010-06-05, 18:16
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
av någon anledning älskar jag dig...massa stavar i lådan men ingen i knoppen...skiter i serokukuen nåra dar...fan, jag har skjutit heroin men är livrädd för den där skiten...grandios är jag nu också så inihelvete. Men jag är ju medveten om det, så jag skiter liksom i att lösa palmemordet....... för övrigt säger du emot dig själv.

Jag är inne på samma spår som dig, har testat det mesta i drogväg men Seroquel är fan läskigt. Rent jävla rävgift är vad det är, om du dessutom gått på en daglig dos under längre tid så är det ett helvete att göra uppehåll eller avsluta behandlingen.
Jag har absolut inga problem med avtändningar, men Seroquel gör mig apatisk, lättirriterad å fylld av ångest som inte går att bota med bensodiazepiner oavsett form och mängd ifall jag går på det dagligen och skippar någon dos, så har gett upp skiten på heltid nu.
Citera
2010-06-05, 19:03
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Upjohn var den ursprungliga tillverkaren av Xanax/Xanor. Nu har Pfizer köpt upp Pharmacia/Upjohn så askarna är märkta Pfizer, men tabletterna är fortfarande märkta Upjohn. Så Upjohn och Pfizer är alltså samma sak. Och ja, det är lugnt på din andra fråga.

Bra, då vet jag vad jag ska välja vid nästa uttag. Jag blev rätt svängd på den där kombon kan jag säga och en redig minneslucka på det, men benso är ju alltid benso. På köpet fick jag lära mig att jag som inte får nån effekt av citodontabletter får det av brusisar istället, klåda, eufori och hela kittet. Dock lär jag knappast kära ner mig i det, tar det för akut smärta för tillfället, och tar euforin som en bonus.
Citera
2010-06-06, 04:38
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Bra, då vet jag vad jag ska välja vid nästa uttag. Jag blev rätt svängd på den där kombon kan jag säga och en redig minneslucka på det, men benso är ju alltid benso. På köpet fick jag lära mig att jag som inte får nån effekt av citodontabletter får det av brusisar istället, klåda, eufori och hela kittet. Dock lär jag knappast kära ner mig i det, tar det för akut smärta för tillfället, och tar euforin som en bonus.
Lova inte för mycket min vän...
Citera
2010-06-06, 07:38
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Lova inte för mycket min vän...

Det kan jag gott lova Det är så kort "rus" och biverkningarna vid megadosering är för stora för att det ska vara värt det.
Citera
2010-06-06, 08:05
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Det kan jag gott lova Det är så kort "rus" och biverkningarna vid megadosering är för stora för att det ska vara värt det.

Med postafen och lite vana så ska du se att det visst fan är värt det, tyvärr. Men sure, jag hoppas på dig!
Citera
2010-06-06, 10:32
Medlem
Jag har flöddrat på Xanor två gånger. Men båda gångerna har jag bara fått minnesluckor och vaknar upp med att hela påsen med tabletter är slut.

När jag tar ikto så har detta scenario aldrig inträffat. Varför är det så speciellt med just Xanor?
Citera
2010-06-06, 10:37
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Jag har flöddrat på Xanor två gånger. Men båda gångerna har jag bara fått minnesluckor och vaknar upp med att hela påsen med tabletter är slut.

När jag tar ikto så har detta scenario aldrig inträffat. Varför är det så speciellt med just Xanor?
Det är en extremt potent benso, tyvärr den som är lättast att få tag i på gatan, och just du tappar kontrollen av det aktiva ämnet i den tabletten. En annan person kanske skulle kuka ur på samma sätt under the influence of iktorivil.
Citera
2010-06-06, 14:43
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative

Man ska inte flöddra ner sig på benso, antingen som en boost till opiat eller sömn efter tjack.
och sist men inte minst, för att dämpa ångesten!
Citera
2010-06-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Man ska inte flöddra ner sig på benso, antingen som en boost till opiat eller sömn efter tjack.
och sist men inte minst, för att dämpa ångesten!

Det gäller det sistnämnda.
Citera
2010-06-06, 15:07
Bannlyst
Nå, vad är det slutgiltiga betyget för Skräckens generiska 1 mg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in