Började min underbara kväll med att lyckas mygla till mig 6st 1mg xanor...
Nu till min tanke, jag svalde 5st och sköljde ner på tom mage, ocj snortade em halva! Tycker verkligen att nasalt med X är kraftigt underskattat!
Redan 10min efter känner jag alla mina besvär försvinna! Kan iofs vara de 5 treo compen jag spolade ner dem med
Nu har jag en halva X kvar som jag funderar på o spara o snorta/sublinguala om 1 timme typ.... Några förslag hur jag ska inta den sista lilla halvan för bästa effekt?
Ingen annan som instämmer att det faktiskt är ganska OK att ta X nasalt? Jag menar inte att det är som att åka bergochdalbana men det känns ju helt klart!
Nu till min kärleksförklaring till Xanor!
Min dag har varit totalt skit, tjejen har svikit mig, min morsa tror att jag sitter och skjuter horse hela dagarna (jag är väldigt sliten med samma nyans runt ögonen som om jag fått rådäng..), inte för att jag bor hemma men man måste ju värna om kvinnan som satte en till livet!
Hur som helst, bunkrade upp med 5 treo comp, 6 1'or xanor och ett sexpack, och nu ca 1 timme efter känns allt helt perfekt igen!
GOD BLESS ALPRAZOLAM!
Tråden kanske hör hemma i "Vilka kör på öviga droger? Mod får gjärma flytta isf!
Fridens alla glada!