2007-12-12, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Antagligen dom kinesiska Kuberna.. Dom sägs innehålla 2,2mg.
Yoda have spoked the true.
Citera
2007-12-12, 18:25
Medlem
cgb spenders avatar
hur bra gjorda är dom där kuberna egentligen. är dom lika dåligt pressade som F|Z vallarna så dom smular sönder dom om man går runt med dom i fickan en kväll eller är dom ordentligt gjorda? och hur stora är dom, kanske någon som har en bild till och med.

för övrigt har jag xanor på recept så jag antar att jag har fått mitt medlemskap nu
Citera
2007-12-12, 18:46
Medlem
xanor rular yeah

brukade krossa depot i mortel och blanda ner dem i yoghurt smakade äckligt efter ett tag men funkade ganska bra.

synd man inte har tillgång till äkta vara längre från apoteket *sakna*
suck

det bästa var nog å snorta depot kom ut ur näsan när man snöt sig men gav det en snabbare verkningstid sakknar det så här i jule tid firade jul med xanorn ett år en bra avslutning på kvällen bara å softa bort i sängen...

xanor och sobril är det bästa :9 slurp..
Citera
2007-12-12, 18:51
Medlem
nybliven fan här trycker man i sig mycket på kvällen så e man ångestfri tills lunch å då tar man 1 mg efter maten typ så räcker de tills kvällsmyset
Citera
2007-12-12, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lisaflisa
Det bästa? Håller med om Xanor, men sobril är ju skit, man kan ju äta kartor utan att känna någonting. Jävligt värdelöst att behöva vänta två timmar på att få nån effekt om man har en jävla ångest.
Citera
2007-12-12, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
hur bra gjorda är dom där kuberna egentligen. är dom lika dåligt pressade som F|Z vallarna så dom smular sönder dom om man går runt med dom i fickan en kväll eller är dom ordentligt gjorda? och hur stora är dom, kanske någon som har en bild till och med.
Dom är jävligt små.. Dom smulade inte sönder så lätt va ja kom ihåg iaf.. Iof hade jag dom inte i så många dagar
Citera
2007-12-12, 18:53
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Okej, har fått erbjudande att köpa Xanor 2,2mg eller blå Valium
Då skulle jag kört på X, helt klart.
Citera
2007-12-12, 19:00
Medlem
Citat:
Det bästa? Håller med om Xanor, men sobril är ju skit, man kan ju äta kartor utan att känna någonting. Jävligt värdelöst att behöva vänta två timmar på att få nån effekt om man har en jävla ångest.

jo jag har märkt det men första gången jag tog det blev jag hög som ett hus av nån anledning vet inte om det beror på om man äter en billigare variant av dom eller hur det kom sig sakna det ruset iaf det är första gången jag blivit besatt av en medicin..
Citera
2007-12-12, 19:01
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisaflisa
xanor rular yeah

brukade krossa depot i mortel och blanda ner dem i yoghurt smakade äckligt efter ett tag men funkade ganska bra.

synd man inte har tillgång till äkta vara längre från apoteket *sakna*
suck

det bästa var nog å snorta depot kom ut ur näsan när man snöt sig men gav det en snabbare verkningstid sakknar det så här i jule tid firade jul med xanorn ett år en bra avslutning på kvällen bara å softa bort i sängen...

Hehe, xanor är ju bra mycket starkare än sobril
Du behöver inte snorta depot, snälla rara, det lät ju inget kul alls.
Bättre att grunda med bira och tugga dem, alternativt krossa lite och svälja med kaffe eller cola.
Ibland brukar jag koka vatten och låta det stå en minut, och sedan krossa ner (ej pulver) pillren och låta det stå och dra 10min. Du märker säkert att vattnet smakar alprazolam när du dricker, och när du slår på nytt vatten så brukar det "skumma" som fan. Upprepa detta 2:a moment några ggr, och ät upp pillerdelarna med sked. Fungerar bra. (och fort)
Citera
2007-12-12, 19:05
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ja, hehe, sämsta benzon. Jag hotade faktiskt min läkare med anmälan för att hon gav mig sockerpiller förut när jag fick sobril
Man lär ju käka en halvburk/burk för att få nån benzokänning, det e ju nästan omöjligt med dessa piller. Visst blir man dämpad, men inte e det nåt "schysst rus" att tala om. Beror väl på lite vad man vill ha ut av dem kanske?
Citera
2007-12-12, 19:08
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender

för övrigt har jag xanor på recept så jag antar att jag har fått mitt medlemskap nu
Medlemskap? Var här? Här är du medlem bara du gillar och brukar xanor
Citera
2007-12-12, 19:11
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Okej. Har nämligen bara tagit benso en gång och det var valium. Annars har jag ingen erfarenhet av benso, men skulle det räcka med 1 xanor för mig då?
Lätt! Om det är en 2mg:are. Om du tagit valium en gång tror jag du skulle känna på 1mg tom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in