2007-12-13, 22:18
Medlem
Utsatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SusT
va brukar ni ge för dom lila 1 mg roche90???, 10 - 12 brukarjag får pynta, känns det vettigt... vet ju att andra betalar hemska summor, typ 18 kr st

Menar du inte upjohn 90? 1mg alprazolam? eller misstar jag mig nu?
Citera
2007-12-13, 22:30
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatt
Menar du inte upjohn 90? 1mg alprazolam? eller misstar jag mig nu?

Nä, Dom är märkta upjohn 90 eller pfizer 90.
Citera
2007-12-13, 22:30
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
va brukar ni ge för dom lila 1 mg roche90???, 10 - 12 brukarjag får pynta, känns det vettigt... vet ju att andra betalar hemska summor, typ 18 kr st

10-12 kronor är billigt. Runt 15 är normalt. Du bor också i GBG va?
Citera
2007-12-13, 22:44
Medlem
Utsatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!

Bor i sthlm.. reagerade på att du skrev roche 90 bara... =)

jag betalar 80kr för en karta 1mg xanor och 200 för stavarna (2mg)

Enda jag aldrig kan styra tamefan är roche2'or

Nå! nån som tycker vad jag ska göra med min sista halva xanor... snorta eller dajma eller smälta eller bara äta skiten?? komigen nu !
Citera
2007-12-13, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!

Skulle inte betala mer än 8 kr för en Xanor 1:a. 16kr gick 2mg:arna för på NP, så det ska ju inte vara dyrare än där.
Citera
2007-12-13, 23:09
Medlem
Utsatts avatar
Citat:
Nu har jag en halva X kvar som jag funderar på o spara o snorta/sublinguala om 1 timme typ.... Några förslag hur jag ska inta den sista lilla halvan för bästa effekt?

Skiter i vilket om ingen ger ett förslag inom 5 min. så snortar jag skiten!

Puss"!
Citera
2007-12-14, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatt
Skiter i vilket om ingen ger ett förslag inom 5 min. så snortar jag skiten!

Puss"!

Du kan ju skjuta, snorta, röka och smälta under tungan mm, så du behöver ju inte snorta allt. Efter 2-3mg brukar det bli mycket pulver i nosen
Citera
2007-12-14, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Okej. Har nämligen bara tagit benso en gång och det var valium. Annars har jag ingen erfarenhet av benso, men skulle det räcka med 1 xanor för mig då?
kanske inte en men 2-3st
'... ,men är du helt benso ovan tycker ja du ska köra på valium(diazepam) dom är jävligt sköna i början mjukt mysigt rus om du int dricker till...drick max 1 öl första gången de kan bör vara lagom. men börja med 3-4st märker du att du har tolerans fyll på med kanske 2st. men ta nte me dej me än kanske 7 första gången för förmogligen käkar du upp allihop. du komer känna e,fter 10-15min att du börjar bli mjuk i kroppen lite gungig, flummig i huvet, hämningarna börjar släppa lite du känner dej lite som en kung. äter du xanor skulle ja nog åxå börja med 3 men ta de väldigt försiktigt med alkoholen tilldom för dom ärr väldigt potenta tilsammans. men iom att du är ovan så behöver du inte såstarka som xanor dom är mer mest ångestdämpande och visst du blir jävligt go på dom me men vallarna kommer du bli mcket mjukare åsoftare för att du är ju inte allsvan vid benso då är diazepam väldigt bra... själv äter ja hellre xanor men de är mkt för att dom är starkare och mkt mer ångestdämpande.... hoppas du får de bra vännen! diazepam är en utmärkt nybörjar benso och de går att bli väldigt skönpå den,, de var så ja blev bensotorsk för 10 åe sedan 5 stesstior och shit va ja mådde nbra efter redan 5 min...fick lite minneslucka sen efter en del öl me men grymmtv abra ja mådde
Citera
2007-12-14, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
hur bra gjorda är dom där kuberna egentligen. är dom lika dåligt pressade som F|Z vallarna så dom smular sönder dom om man går runt med dom i fickan en kväll eller är dom ordentligt gjorda? och hur stora är dom, kanske någon som har en bild till och med.

för övrigt har jag xanor på recept så jag antar att jag har fått mitt medlemskap nu

kuberna är jävligt hårt pressade och smular ingenting... man får ta i när man delar dem dom är ju ganska tjocka,, men smälter snabbt under tungan gör dom snabbare än stavrana tycker dom slår lite hårdare å fortare och jag ´blir iaf lite tröttare än av stavara
Citera
2007-12-14, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cgb spender
jag förstår inte varför ni krossar depottabletterna, det är ju bara att ta nån extra och sen få ett mycke längra rus. den enda nackdelen är väll att man får vänta lite väl länge på att tabletten ska verka men det är det värt.

säger jag som alltid krossade oxycontin när jag hade tillgång
¨
går väldigt mycke snabbare för dom att komma igång, dom sitter i länge (inte lika länge). om ja äter dom hela känns de som ja kan äta hur många som helst dom kommer inte igång så mkt fast dom sitter ju i längre. tycker man kommer bara till viss nivå hur många man än äter HELA tycker ja de känns som man max tagit max 3 mg å de är om de är 3mg:arna eller 2mg:are,, 0.5mg:arrna kan man äta 100 st och känns som 1.5mg men sitter i i 2 dygn typ..
Citera
2007-12-14, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Vad är rimligt att betala för dessa på gatan? Styckpris alltså.

ca:15:- max 20 inte krona mer....
Citera
2007-12-14, 03:10
Medlem
Citat:

10-12kr är helt OK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in