2007-11-22, 18:29
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Jag är jävligt färsk inom just benso, har exprimenterat med diazepam och zopiklon några gånger förut, diazepamet var la okej, men blev lite soft och go, zopiklonet blir man verkligen bara mongolid av, inget mer. Så köpte jag lite xanor igår och tänkte prova om det var roligare. Eftersom det var första gången så tog jag 1mg sublingualt och 0.5mg svalde jag. Hade druckit några folkisar också, men jag kände verkligen ingenting, förutom att jag blev lite dimmig och seg, och jävligt trött. Fungerar alprazolam bara genom att ta bort ångesten för folk som tjafsar med sånt? För annars så förstår jag inte att det ska vara så jävla hypat.. Visst, folk har olika favoriter bland bensodiazepiner, men något borde jag väl ändå ha känt? 1.5mg alpr ska vara ekvivalent med 15mg diazepam, och det hade jag tveklöst känt av.

1,5 mg alprazolam motsvarar snarare ungefär 30 mg diazepam.
Citera
2007-11-22, 18:50
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
1,5 mg alprazolam motsvarar snarare ungefär 30 mg diazepam.
Enligt listan i den klistrade bensotråden så motsvarar 1mg alprazolam 10mg diazepam iaf..
Citera
2007-11-22, 18:51
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Enligt listan i den klistrade bensotråden så motsvarar 1mg alprazolam 10mg diazepam iaf..

Nja det stämmer inte. 0,25 mg alprazolam motsvarar 5 mg diazepam osv.
Citera
2007-11-22, 18:54
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nja det stämmer inte. 0,25 mg alprazolam motsvarar 5 mg diazepam osv.
Du får ursäkta, men jag litar mer på psycho än dig..
Speciellt eftersom att på 30mg diazepam hade jag varit redigt påverkad.
Citera
2007-11-22, 18:57
Medlem
alprazolam/xanor är min absoluta favoritbenso. Synd bara att man -dvs jag - blir beroende så jävla fort.
Citera
2007-11-22, 19:05
Bannlyst
Citat:
Är det svenska 1mg piller du ätit? Alpran alltså?
Citera
2007-11-22, 19:45
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
å fy fan att ens nämna propavan i samma mening som en sån bra medecin som xanor... de borde vara förbjudet..propavan me, kryper i mej bara ja tänker på dom. jo en del blir trötta av xanor speciellt om man inte är benso van. dom är rätt starka om man jämför med oxacand,, du gör inget fel men alla reagerar olika... ¨många uppskattar inte xanor riktigt fören dom fått bensotollerans och märker att xanor fortfarande funkar lika bra endå.. elr dom som har mkt ångest och märker hur bra den verkar..

ja själv innan ja åt in mej på benso uppskattade tex flunisar och stess bättre.. men efter många års ätande vet jag att xanor är den som är effektivast i längden och för mecinskt bruk.
Ha ha, huu...propavan...

Med min diagnos (div. personlighetsstörningar) passar xanor bäst av allt. Och mot agorafobi, panikångest, allmän ångest, paranoia, social fobi, aggressionsutbrott.
Plus att dom passar bra som underhållsmedicin för att ta mindre eller inga andra droger alls.
Ungefär som subutex.

mvh
vonkan o alprazolam_

Salut till broder stearling_morrison!
Citera
2007-11-22, 19:58
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minisizeme
Helt suverän. Du kommer bli helnöjd, glöm inte paracetamol. Mvh
Ät max 2 alvedon forte eller 4 receptfria. Annars fuckar du levern för de är skadligare än både trama och xanor. Alvedon ska vara det vanligaste självmordspillret.

Och så ska man vara rädd om levern....
Citera
2007-11-22, 20:17
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Är det svenska 1mg piller du ätit? Alpran alltså?
Bra fråga! Vita avlånga piller, tror att det var en brytskåra på dom också, men dom försvann så fort att jag inte säker.
En polare som käkade några mer vart då rätt väck iaf.. (kolla .neurosis i "vilka kör på övriga droger")
Citera
2007-11-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Ha ha, huu...propavan...

Med min diagnos (div. personlighetsstörningar) passar xanor bäst av allt. Och mot agorafobi, panikångest, allmän ångest, paranoia, social fobi, aggressionsutbrott.
Plus att dom passar bra som underhållsmedicin för att ta mindre eller inga andra droger alls.
Ungefär som subutex.

mvh
vonkan o alprazolam_

Salut till broder stearling_morrison!

hehe salut salut en som fattar iaf
Citera
2007-11-23, 00:57
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Har endast käkat xanor 1-2ggr för massa år sen, så jag undrar om nån av er "vana" med dom kan jämföra kuberna som ska vara 2,2mg med "riktiga"? Om det känns som 1mg eller 2? Vet att det finns en tråd för SE men ni i Fancluben borde väl veta ;D
Nu har vi kommit över några kuber. Fyrkantiga, vita med en skåra.
Återkommer med recenssion när vi testat. Vilket inte lär dröja så jävla länge.
Citera
2007-11-23, 01:15
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Bra fråga! Vita avlånga piller, tror att det var en brytskåra på dom också, men dom försvann så fort att jag inte säker.
En polare som käkade några mer vart då rätt väck iaf.. (kolla .neurosis i "vilka kör på övriga droger")
Är dom ovala, som lila 1mg är det 0,25, dom sämsta alltså.
Har du tur så (vilket det låter som) så är det dom bästa. Vita, går att bryta i 4 delar, stavar. (u 96 står det på dem)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in