Okej, testade nyss ett tips jag fick av en kompis. Jag ar en riktig benzotorsk. Kakar ca 10mg om dagen.
Med denna teknik anvande jag 4mg (for att fa garanterrat resultat, men jag e javligt fluddrad nu, sa 2mg borde racka gott och val!
Okej. Sa har gjorde jag.
Krossa X mg (borja med 1mg om du e nyborjare, prova 4 om du e lika torsk som jag) i MUNVATTEN (alprazolam ar ej vattenlosligt, sa darav munvattnet), eller annu battre vodka (men detta kan vara farligt, har hort flera som dott av detta, om du inte har munvatten sa anvand vin. Anvand INTE alkohol starkare an 22%.
ta 3 meter och satt i pumpen (ingen kanyl forstas), och kor upp i roven. Resultat DIREKT. Jag tog 2 meter munvatten (som har 22% alkohol) och 1 meter vatten (efter att ha krossat pillrena i munvattnet.
For att fa en garanterat god blandning sa kan man lata losningen (innan du satter i vattnet) sta i ett par timmar for att fa en garanterat fin losning, men jag struntade i det och det funkade perfekt.
Detta ar 100% sakert och funkar SUPER DUNDER och det ar LIVSFARLIGT att injecera xanor.
Fran och med idag kommer jag att ta 1x2mg xanor rektalt via denna metod istallet for 5x2 mg oralt under tungan eller svalj.
Jag kommer spara massa pengar och massa besvar!!!
VASSEGO!!!!!!