2009-07-27, 17:24
Medlem
Jungles avatar
Nej dom är inte bra, knappast 1mg i dom.
Citera
2009-07-27, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Sök till ngt beroendemottagning. sorry, kan inte hjälpa dig.
Det var väl inte direkt svaret på frågan-eller hur?
Citera
2009-07-27, 18:43
Medlem
Bullsquids avatar
om du vill flumma på xanor? ta allt från 5-20mg typ...testa dej fram
är väl olika för alla...man kan bli rätt skön på 5mg men sen beror det ju på hur mycke du vill flumma med.

din dagsdos var väl sammanlagt 1.5mg då....testa käka typ 3mg till att börja med och se hur det känns då
Citera
2009-07-27, 19:23
Medlem
Laaazes avatar
mmm stavar ...
Citera
2009-07-28, 03:17
Medlem
Fellatios avatar
Det ULTIMATA sattet att ta Xanor (utan bieffekter), spara pengar, spara piller!

Okej, testade nyss ett tips jag fick av en kompis. Jag ar en riktig benzotorsk. Kakar ca 10mg om dagen.

Med denna teknik anvande jag 4mg (for att fa garanterrat resultat, men jag e javligt fluddrad nu, sa 2mg borde racka gott och val!

Okej. Sa har gjorde jag.

Krossa X mg (borja med 1mg om du e nyborjare, prova 4 om du e lika torsk som jag) i MUNVATTEN (alprazolam ar ej vattenlosligt, sa darav munvattnet), eller annu battre vodka (men detta kan vara farligt, har hort flera som dott av detta, om du inte har munvatten sa anvand vin. Anvand INTE alkohol starkare an 22%.

ta 3 meter och satt i pumpen (ingen kanyl forstas), och kor upp i roven. Resultat DIREKT. Jag tog 2 meter munvatten (som har 22% alkohol) och 1 meter vatten (efter att ha krossat pillrena i munvattnet.

For att fa en garanterat god blandning sa kan man lata losningen (innan du satter i vattnet) sta i ett par timmar for att fa en garanterat fin losning, men jag struntade i det och det funkade perfekt.

Detta ar 100% sakert och funkar SUPER DUNDER och det ar LIVSFARLIGT att injecera xanor.

Fran och med idag kommer jag att ta 1x2mg xanor rektalt via denna metod istallet for 5x2 mg oralt under tungan eller svalj.

Jag kommer spara massa pengar och massa besvar!!!

VASSEGO!!!!!!
Citera
2009-07-28, 04:34
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Ett asbra tips!
Men att rektal administration ger bäst upptag är väl tämligen allmänt känt??
Citera
2009-07-28, 04:35
Medlem
C8H11Ns avatar
Rektal administration av droger är en känd metod.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=809949
Citera
2009-07-28, 04:52
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N
Rektal administration av droger är en känd metod.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=809949

Ja, men jag tyckte detta tips var sa vardefullt att det var vart en ny post. Manga FB medlemmar kommer att vara mycket uppskattsamma av att ha fatt detta tips (forutsatt att dom testar det).
Citera
2009-07-28, 04:54
Medlem
2 meter vatten?
Citera
2009-07-28, 04:56
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Ett asbra tips!
Men att rektal administration ger bäst upptag är väl tämligen allmänt känt??

Ja visst, men det handlar inte bara om att stoppa upp pillret i arslet, man maste gora det pa ratt satt, och med denna metod kan jag GARANTERA att du far ut 100% av dina Xanor.

Om du helt enkelt krossar pillrena i vatten sa kommer du fa kanske 50% mindre effekt an om du anvander ovanstende metod.

En annan metod man kan anvanda (detta ar dock mer lampligt for folk som trots riskerna vill injicera), ar att krossa pillrena i aceton och lata acetonet dunsta, man tar da bort alla bindningsmedel och man kan da injecera med battre resultat. Detta funkar aven som ett alternativ till ovanstaende, men det ar en mycket mer avancerad och tidskravande procedur, och resultatet kommer att vara detsamma.
Citera
2009-07-28, 04:59
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjante
2 meter vatten?

Nej 2 meter munvatten/xanor losning och 1 meter vatten. Jag kanske skrev fel dar uppe.

Vattnet anvande jag mest for att forsakra att sa mycket som mojligt av munvatten/xanor losningen togs in till fullo.

Jag skrev inte fel daruppe, jag skrev 2 meter munvatten (som har 22% alkohol).
Senast redigerad av Fellatio 2009-07-28 kl. 05:00. Anledning: Jag skrev inte fel dar uppe
Citera
2009-07-28, 05:11
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Ja visst, men det handlar inte bara om att stoppa upp pillret i arslet, man maste gora det pa ratt satt, och med denna metod kan jag GARANTERA att du far ut 100% av dina Xanor.

Om du helt enkelt krossar pillrena i vatten sa kommer du fa kanske 50% mindre effekt an om du anvander ovanstende metod.
Ja, men antagligen potentierar alkoholen benson..
Om du använder dig av en 23%:ig alkohol så kommer du få ett ÄNNU starkare jävla rus än det du beskriver!
Och om du använder dig av en 24%:ig så kommer du få ett ÄNNU starkare!!

osv.

Men jag ska inte dryga mig mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in