2009-07-28, 05:24
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
Ja, men antagligen potentierar alkoholen benson..
Om du använder dig av en 23%:ig alkohol så kommer du få ett ÄNNU starkare jävla rus än det du beskriver!
Och om du använder dig av en 24%:ig så kommer du få ett ÄNNU starkare!!

osv.

Men jag ska inte dryga mig mer.

Ja visst blir benzon mer potent med alkoholen, men tank efter lite nu. Hur mycket alkohol ar det egentligen? Inte mycket alls. Anledningen till varfor man tar alkohol ar for att det ska losas upp ordentligt. Visst kanske man far en liten extra skjuts av alkoholen, men jag betvivlar det och aven om sa ar fallet sa skulle det ruset inte vara allt for lange.

Anldeningen till varfor jag sa 22% var for att det var volymen alkohol i min munskolj (LISTEROL). Jag sa det ocksa som en varning, det ar allmant kant att om du skjuter upp vodka i rumpan sa kan du do omedelbart, speciellt i kombination med benzo. Jag tanker inte uppmuntra folk till saker som kan leda till potentiellt sjalvmord.

EDIT: JAG AR FORTFARANDE FLUDDRAD TILL MAX
Senast redigerad av Fellatio 2009-07-28 kl. 05:26. Anledning: Jag ar fluddrad :D
Citera
2009-07-28, 05:34
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Nej 2 meter munvatten/xanor losning och 1 meter vatten. Jag kanske skrev fel dar uppe.

Vattnet anvande jag mest for att forsakra att sa mycket som mojligt av munvatten/xanor losningen togs in till fullo.

Jag skrev inte fel daruppe, jag skrev 2 meter munvatten (som har 22% alkohol).
Tror inte han undrar över mängden, snarare att du har skrivit meter.
Citera
2009-07-28, 05:34
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
På vilket sätt löser alkoholen upp tabletten då? Vad är det den frigör, liksom? Själva alprazolamet? Bindemedlen borde ju fortfarande vara kvar, förutsatt att man inte filtrerar på något sätt.

Men jag är för trött. Orkar inte snacka mer. Tja. Godnatt.
Citera
2009-07-28, 05:49
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1,2-tetraheptan
På vilket sätt löser alkoholen upp tabletten då? Vad är det den frigör, liksom? Själva alprazolamet? Bindemedlen borde ju fortfarande vara kvar, förutsatt att man inte filtrerar på något sätt.

Men jag är för trött. Orkar inte snacka mer. Tja. Godnatt.

Alkoholen loser upp tabletterna och blandas samman pa grund av att alprazolam ar oljelosligt och ej vattenlosligt. Man far helt enkelt en battre blandning. Eller snarare en RIKTIG blandning.
Senast redigerad av Fellatio 2009-07-28 kl. 05:49. Anledning: Glomde visst..
Citera
2009-07-28, 05:51
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Tror inte han undrar över mängden, snarare att du har skrivit meter.

Med meter menade jag meter pa pumpen...
Citera
2009-07-28, 09:50
Medlem
Bullsquids avatar
Lite OT nu kanske men jag har hört att det inte går speciellt bra att snorta saker som inte är vattenlösligt...så om jag snortar mina xanor får jag typ bortkastad effekt då?
Citera
2009-07-28, 10:19
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Lite OT nu kanske men jag har hört att det inte går speciellt bra att snorta saker som inte är vattenlösligt...så om jag snortar mina xanor får jag typ bortkastad effekt då?

Snorta Xanor ar ingen bra ide, du har blodkarl i nasan som suger upp xanoren och darav far du effekt nar du snortar.
Du har aven blodkarl under tungan, sa du far mycket battre effekt om du bara later dom smalta under tungan.

Du har EXTREMT mycket mer blodkarl I anus, sa darav ar min metod sa effektiv.
Citera
2009-07-28, 11:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Xanor löser sig visst i vatten?
Citera
2009-07-28, 12:39
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Xanor löser sig visst i vatten?

Visst loser det sig, men det ar inte vattenlosligt.
Citera
2009-07-28, 13:05
Medlem
Fellatios avatar
Helt klart basta xanor ar Pfiezer original. 2mg stavar givetvis. Eller oral losning som ar ganska svar att fa tag pa, tror bara det finns i USA).

Maste dock saga. Vad galler min angest sa funkar xanor/xanax utmarkt. Men vad galler berusning sa far jag inte ut nanting oht (forutom lite dalig balans kanske) om jag inte blandar med alkohol. Maste kaka MASSOR for att fa riktig eufori som i dom gamla goda dagarna
Citera
2009-07-28, 13:07
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Har erbjuden att köpa Xanor 1mg oranga med brytskåra. Är det tryck i dom?

Det ar omojligt att saga. Original Xanor fran Pfeizer ar blafargade med brytskara. Sa det ar uppenbarligen nagon 'generic' tablett du har anskaffat. Originalet fran Pfiezer AR dom basta xanoren, finns ingen diskussion om det.
Citera
2009-07-28, 13:12
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Det ar omojligt att saga. Original Xanor fran Pfeizer ar blafargade med brytskara. Sa det ar uppenbarligen nagon 'generic' tablett du har anskaffat. Originalet fran Pfiezer AR dom basta xanoren, finns ingen diskussion om det.

Det är dessutom dom enda xanoren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in