2010-02-02, 14:04
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kentiii
Någon som testat röka Xanax eller Valium??

Ja det är schysst om du vill ha ett snabbare påslag men bäst effekt blir det om du redan käkat några innan sen röker för att få det hela att kicka igång lite snabbare. Det kickar hårdare men lägger sig snabbare.
Citera
2010-02-02, 14:10
Medlem
kentiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Ja det är schysst om du vill ha ett snabbare påslag men bäst effekt blir det om du redan käkat några innan sen röker för att få det hela att kicka igång lite snabbare. Det kickar hårdare men lägger sig snabbare.

Tack för svaret.
Tänkte boosta mitt tram rus med lite Xanax så de får bli att prova och röka att då, men lär väll smaka skit
Citera
2010-02-02, 14:36
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Tack för svaret.
Tänkte boosta mitt tram rus med lite Xanax så de får bli att prova och röka att då, men lär väll smaka skit

Det tycker jag absolut att du ska göra såhär en fredagsförmiddag!
Citera
2010-02-02, 14:39
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Tack för svaret.

Nej nej och åter Nej!! Röka tabletter är det värsta du kan utsätta dina lungor för! Många av det dom blandar ut tabletterna med och dom verksamma ämnerna och alla andra kemikalier stannar kvar i lungorna hur länge som helst. Sen tycker jag personligen inte det ger något överhuvudtaget. Tugga dom eller svälj dom som dom är istället! Det tjänar du mer på, att röka är bara att slösa.
Citera
2010-02-02, 15:54
Medlem
kentiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
Det tycker jag absolut att du ska göra såhär en fredagsförmiddag!

Har man inget arbete är de fredagförmiddag varje dag haha
Citera
2010-02-02, 15:56
Medlem
kentiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Nej nej och åter Nej!! Röka tabletter är det värsta du kan utsätta dina lungor för! Många av det dom blandar ut tabletterna med och dom verksamma ämnerna och alla andra kemikalier stannar kvar i lungorna hur länge som helst. Sen tycker jag personligen inte det ger något överhuvudtaget. Tugga dom eller svälj dom som dom är istället! Det tjänar du mer på, att röka är bara att slösa.

Men om det kickar bättre så kan man iaf pröva? en gång är ingen gång
Citera
2010-02-02, 23:11
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Men om det kickar bättre så kan man iaf pröva? en gång är ingen gång

En gång är kanske en gång men skadorna man drar på sig är inte värt det, speciellt när man kan få ut mer genom att ta det oralt. Som sagt, all skit fastnar i lungorna och sitter kvar där jävligt länge!
Frågar ni mig är det inte är värt det!
Citera
2010-02-03, 00:36
Bannlyst
Funkar inte alls bra för mig , blir inte flöddrad , kanske lite av ståuppkomiker med sjuka skämt.

Möjligen lite Bezon-tollerant ...

2-4 0.5 mg , lite lätt flöddrar ocg med alchol lite bättre. men ingen favorit för mig..
Citera
2010-02-03, 13:08
Medlem
Reds avatar
Måste bara säga ÄNTLIGEN, nu har man en kran som själjer Svenska Xanor ioöppnad burk. Så nu kan man leva igen. Första gången jag tog dem gick jag efter så många jag brukade ta från de jag har från NP och det slutade med att jag vaknade 19 timmar senare på golvet...sweet! men nu har jag lärt mig att en 2 mg är mer en vad jag klarar.
Citera
2010-02-03, 13:46
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molgan99
Funkar inte alls bra för mig , blir inte flöddrad , kanske lite av ståuppkomiker med sjuka skämt.

Möjligen lite Bezon-tollerant ...

2-4 0.5 mg , lite lätt flöddrar ocg med alchol lite bättre. men ingen favorit för mig..

Ifall du ska bli flöddrig så är det nog en fördel ifall du käkar lite mer än 2mg. Du kan garanterat dubbla den dosen även om du inte har någon tolerans, det som händer ifall det blir för mycket är att du däckar och vaknar lika seg som innan eller om det blir nån riktig blackout men det kan man nog läsa på första sidan på lokalblaskan så du lär ju få höra vad som hänt i vilket fall som helst. Om man är en sån som blir mongolid av att äta för många så ska man passa sig lite för att äta xanor då omdömet försvinner ganska fort, men 4mg xanor är ingenting jag blir knäpp av, snarare lung och mysig men det kan vara lite förrädiskt med xanor jag tappar omdömet och slutar oftast inte käka förens dom är slut eller tills jag däckar.
Citera
2010-02-03, 23:02
Medlem
Foyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Vet du varför det står Alprazolam IP 1 mg? Vadå "IP"?

Trodde inte Zolax 1 och Tranax-1 skulle vara något vidare, men nog fungerade de.

Zolax -> Blå tab från INTAS. Tranax-> Vita tab från CIPLA. Båda stora internationella kontrollerade läkemedelsföretag. BP har båda i sitt sortiment
Citera
2010-02-04, 21:24
Bannlyst
Då de dundrar

Är jag helt ute och cyklar nu, men visst ska de finnas 4mg kuber?

Dricker aldrig när jag käkar bens. Men då jag flöddrar kan det nog gå 100mg på den dan så flyger man.. iaf är alprazolamen så på mig.
Men jag föredrar 1mg lila, dom stiger snabbare. Annars när jag käkar såhär alla dar så är det 2or som gäller.

Men depottar, fy satan. smakar helvete och keffa.
Senast redigerad av Fimpish 2010-02-04 kl. 21:36. Anledning: info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in