käkar x2 från np o tycker de är klenare än x2 från ett annat känt ställe. men de är ju exakt lika till utseende så jag yrar säkert. kanske har nån käkat x2 från båda o kan uttala sig. tacka vet jag ranbaxy....då vet man vad man fick.
Senast redigerad av mosbricka 2009-01-09 kl. 22:08.
Nu sitter jag hemma hos Vonkan och Alprazolam, ölar, och tuggar xanor, temesta, imovane, och lyrica.
Eftersom Presidenten och Vicepresidenten nu är samlade, så kommer kanske vissa förändringar att införas i denna Fanclub.
Klistermärken, T-shirts, samt diplom är under produktion. Vi måste bara dra i oss i lite lustgas först för att komma fram till hur vi kan optimera denna klubb.
Återkommer senare med nya förordningar.
Fan ni är en skön sammanslutning! Foton, foton! Skulle gärna vilja delta, verkar läskigt laidback..
Fick nyligen xanor utskrivna, dock depot 0.5, men efter 2mg bombat och ett par svalda, sitter jag här 12timmar senare och känner inte ett piss och heller inte gjort alls under dagen. Har haft ikto 2mg/dag i någon månad innan detta dock, tolerans prob eller ?
Fick nyligen xanor utskrivna, dock depot 0.5, men efter 2mg bombat och ett par svalda, sitter jag här 12timmar senare och känner inte ett piss och heller inte gjort alls under dagen. Har haft ikto 2mg/dag i någon månad innan detta dock, tolerans prob eller ?
annars anser jag xanor som skit
Om du har ätit 2mg ikto tidigare så har du nog tolerans. Krossa dina depot, och ta skölj ner 2-4mg i något drickbart så kommer du nog känna dig mysig.
Jag joinar gärna klubben! Lider av generaliserat ångestsyndrom och brukar självmedicinera med Xanor men har varit utan de senaste två månaderna. Genom självmedicinering lyckades jag läsa in 3-årig gymnasiekompetens på två terminer vilket även ledde till att jag belönades med ett stipendium för årets elev. Utan benzo får jag dock inte mycket uträttat. Som gammal IV-missbrukare kan jag glömma recept på benzo men förhoppningsvis kan någon vänlig själ PMa om någon bra leverantör av denna substans!