2009-05-16, 12:49
Medlem
trissels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzoaddict
Ok då är det inte sådana som jag har Mina är som sagt rektangulära med fyra skåror. Vilka olika finns o kan någon vänlig själ berätta det för mig?

MVH

Google är din vän, samma sak gäller med fass!
Xanor: http://www.fass.se/LIF/home/soktraffar_all.jsp?searchtext1=xanor&searchtext2=& allCategories=false&searchtype=
Alprazolam: http://www.fass.se/LIF/home/soktraffar_all.jsp?searchtext1=alprazolam&searchte xt2=&allCategories=false&searchtype=
Citera
2009-05-17, 09:41
Medlem
Jag har precis fått både orange o lila xanor.

Testade 2st orange i fredags, kände inte så mycket tog en starköl och la mig i sängen försvann bort snabbare än jag han tänka.

Har just nu tagit 2 lila så får se vad som händer, tog en för ca 30min sen och sedan en nu. Hur lång tid tar det egentligen innan effekten infinner sig?

Jag oroar mig inte för att jag ska få nån minneslucka då dem verkar vara hyfsat svaga samt att det inte är någon alkohol med i bilden
Citera
2009-05-17, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
Jag har precis fått både orange o lila xanor.

Testade 2st orange i fredags, kände inte så mycket tog en starköl och la mig i sängen försvann bort snabbare än jag han tänka.

Har just nu tagit 2 lila så får se vad som händer, tog en för ca 30min sen och sedan en nu. Hur lång tid tar det egentligen innan effekten infinner sig?

Jag oroar mig inte för att jag ska få nån minneslucka då dem verkar vara hyfsat svaga samt att det inte är någon alkohol med i bilden

EDIT:
Va o köpte 2 grape frukter precis efter andra lila och pressade o drog i mig det utan något alls resultat..
Nu är frågan om det hjälper om jag tar en 3e som en liten boost fördem 2 första eller om dem redan är "förbrukade"?
Citera
2009-05-17, 14:44
Medlem
muxxor918s avatar
Hur är SE's 2or nuförtiden? Hört att dom ska va bättre än NP's stämmer det lr?
Citera
2009-05-17, 15:47
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ok då är det inte sådana som jag har Mina är som sagt rektangulära med fyra skåror. Vilka olika finns o kan någon vänlig själ berätta det för mig?

MVH
Varför heter du benzoaddict när du inte verkar veta nåt om benso alls?
Du frågade tidigare i nån tråd vad "vallar" är för nåt?
Citera
2009-05-17, 15:49
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Varför heter du benzoaddict när du inte verkar veta nåt om benso alls?
Du frågade tidigare i nån tråd vad "vallar" är för nåt?

Inte för att låta elak, men jag har faktiskt undrat samma sak. Ett riktigt patetiskt namn faktiskt. 14 år gammal kanske.
Citera
2009-05-17, 15:49
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testingtesting
EDIT:
Va o köpte 2 grape frukter precis efter andra lila och pressade o drog i mig det utan något alls resultat..
Nu är frågan om det hjälper om jag tar en 3e som en liten boost fördem 2 första eller om dem redan är "förbrukade"?
Xanor ska kicka efter en timma, ibland tidigare; grape ska du helst dricka en 15-30min innan.
Citera
2009-05-17, 15:51
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Xanor 1 mg är lila och märkta upjohn 90.

Xanor 2 mg är vita stavar, märkta U94 och dom går att dela i fyra delar.

Så kallade X tvåor är kinesiskt? Alprazolam som med största sannolikhet inte innehåller 2 mg alprazolam. Sedan finns det hur många alprazolam preparat som helst världen över. Vissa är tillverkade av seriösa läkemedelsföretag, och vissa är tillverkade av vem som helst.
Möjligt, men både vonkan och jag tycker dom funkar hyfsat mycket bättre än Xanor Pfizer

En gissning är att dom är ganska ojämna 1,7mg alpra är en personlig gissning
Citera
2009-05-17, 18:00
Bannlyst
nån som kan svara på om dom orange xanoren 1 mg är bra, och om dom är som dom svenska 1 mg?
Citera
2009-05-17, 23:13
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Jag går hädanefter med i alprazolam klubben

Men en fråga, vad är upjohn? X2or? Generic? Jag har Xanor som har fyra skåror, dvs 2mg. Kan nån förklara skillnaden mellan dom olika?

Tacksam för svar

Då har du en jävla tur och fått tag på pfizers 2mg stavar. Pfizer är UpJohn. X2or är generic, alltså "hemmapressade" istället för ifrån ett läkemedelsföretag.

EDIT: Öh okej jag är lite väck och svarade på ett gammalt inlägg, kanske hjälpte ändå men
Citera
2009-05-18, 00:47
Bannlyst
Stavarna (3 skåror 4 delar) GG249 är hemmapressat och inte original. En del påstår att de inte ens innehåller alpra.

Om någon vet en shop (inrikes) med 1000pack alpra av god kvalitet vill jag gärna veta mera.
Citera
2009-05-18, 10:56
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglegan
Funkar SE's nya xanor dom för 20kr styck??

ambulantica svarade just på det ovan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in