2009-10-20, 18:00
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torpargrund
Är det någon som testat 2mg. Stavarna GG 249 eller Xanax 2,0 på
den senaste tiden
För mig var det ett tag senast, i våras om inte minnet sviker.
Stavarna håller alltid klass, men det finns kopior på dessa stavar som man ska akta sig för. Har nämnts i någon tråd innan, kan ej hitta den tyvärr, men hoppas för din skull att du får brands stavar, för om det är dom så håller dom toppklass, helt klart.

Apoteksvara .
Citera
2009-10-20, 19:16
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
I min jakt på något att knapra på efter en operation jag ska genomgå (får bara ipren som smärtlindrande efteråt), var jag på jakt på någon opiat på smarta marknaden. Det enda jag hittat till salu här är Xanor, för 100kr per mg, detta måste väl vara ett enormt överpris?

Rätt rejält överpris, ja. Jag får 10 st 1 mg xanor för 100 kr, då är det apoteksvaror också. Riktigt bra pris på fludder, men riktigt skitpris på sub som jag behöver varje dag. Käkar bara fludder, då helst Xanor, ungefär en gång i veckan. Brukar bli lördag kväll när jag ska träffa min KK, alltid mysigt att vara lite vinglig då
Citera
2009-10-21, 03:05
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av serenityy
Om någon rent hypotetiskt vill dela med sig av BP(BensoPosten)s hemsida. Och eller berätta hur det fungerar med internet apotek för mig, i pm självklart, rent hypotetiskt hur bra skulle det vara för mig?
Sluta korsposta
Citera
2009-10-21, 10:31
Medlem
Himmler!s avatar
OT raderat. Serenetyy får en tillsägelse för korspostning.

Mod.
Citera
2009-10-21, 11:52
Bannlyst
joinar clubben!
Citera
2009-10-21, 18:12
Medlem
Joinar också den här klubben. Alprazolam rules!!
Citera
2009-10-22, 12:37
Medlem
slaeshs avatar
har ätit Xanor i över ett år nu och trappat ner från 6mg snabbverkande till 2mg per dag med hjälp av depottabletter..

så nu, efter att ha testat 0,5mg/depot 4 ggr dagligen och 1mg/depot 2ggr dagligen, Har jag börjat med rena 2mg/depot.. är såklart ovant att inte ha xanor i kroppen "dygnet runt".
Hur tar ja denna tablett bäst?
nu sväljer ja den bara med mina andra mediciner på morgonen.

känner inget rus alls när jag gör så utan får bara möjligheten att "gå upp och ut ur lgnheten" typ.

om ja nu SKULLE vilja rusa mig med dessa 2mg'are (har sparat undan ett gäng att ha som bonusar) som ja ibland vill göra då ja äter antabus och inte kan dricka, samt pissar. Hur göra bäst?
Citera
2009-10-22, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh
har ätit Xanor i över ett år nu och trappat ner från 6mg snabbverkande till 2mg per dag med hjälp av depottabletter..

så nu, efter att ha testat 0,5mg/depot 4 ggr dagligen och 1mg/depot 2ggr dagligen, Har jag börjat med rena 2mg/depot.. är såklart ovant att inte ha xanor i kroppen "dygnet runt".

känner inget rus alls när jag gör så utan får bara möjligheten att "gå upp och ut ur lgnheten" typ.

om ja nu SKULLE vilja rusa mig med dessa 2mg'are (har sparat undan ett gäng att ha som bonusar) som ja ibland vill göra då ja äter antabus och inte kan dricka, samt pissar. Hur göra bäst?

Du krossar depoten, alltså tuggar den, då får du effekt precis som med en snabbverkande.
Citera
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Hur är BP's alpra?
Citera
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaesh

Jag får väl vara den första att gratulera att du har lyckats trappa ner såpass mycket, men även den första att hävda att du är en idiot om du funderar på att berusa dig på tabletterna i dagsläget.
Citera
2009-10-22, 13:30
Medlem
slaeshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag får väl vara den första att gratulera att du har lyckats trappa ner såpass mycket, men även den första att hävda att du är en idiot om du funderar på att berusa dig på tabletterna i dagsläget.

tack tack.. Xanor eller benzo är absolut inte min drug of choice..
Fick som sagt 6mg / dag utskrivet 2008 av anledningar jag inte behöver gå in på här..

har nu privatläkare som skriver ut dessa depottabletter samt "håller koll" på mitt 5 år långa opiodmissbruk (främst suboxone), samt tar S-CDT & urinprov för för att få tillbaka mitt körkort..

har aldrig gillat benzo eller dess rus men ersatte mitt opiatmissbruk med kraftigt alkoholintag, varför jag nu äter antabus..
har svårt nog att hålla mig från att inte bara köpa en suboxone på helgerna o tänkte att under denna 6månaders långa observationstid finns det inte en chans att jag kommer att kunna hålla mig helt nykter från varken alkohol/morfin..
Därav frågan om hur man bäst rusar sig på endast Xanor om jag skulle vilja gå ut och inte känna mig som ett freak som är ensam o nykter..
Citera
2009-10-22, 16:03
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Hur är BP's alpra?

Har beställt 4 kartor idag så hoppas verkligen de är bra!
orkar inte med NP nåt mer iaf men deras sjuka leveranstider och skit xanor, hoppas BP gör ett bättre jobb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in