2009-12-31, 14:38
Medlem
boohaas avatar
är det någon som fick den superbra batchen X2ir före min kassa batch som är nu?
Citera
2010-01-01, 23:58
Bannlyst
Vad är en bra dos för att flöddra riktigt hårt fast utan någon risk för dödsfall på Xanor 1mg CIPLA och Xanor 2mg (X2or)
Citera
2010-01-02, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonik
Vad är en bra dos för att flöddra riktigt hårt fast utan någon risk för dödsfall på Xanor 1mg CIPLA och Xanor 2mg (X2or)
20mg
Citera
2010-01-02, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe_86
20mg
'
Så min kompis ljuger? Han säger att han inte kom ihåg kvällen alls när han tog 4mg Xanor X2or?
Citera
2010-01-02, 00:13
Medlem
EXXMANs avatar
hmm

De handlar snarare om ens toleerans nivå!! Kände en pundare som gick egenom en hel burk flu på en natt! Kan ju smått ana att hon va flöddrad! Så som sagt toleransnivå! E man inte väldigt van kan 20 mg va aldeles för mycket ! Dvs chaans att du vaknar på sjukan men en sugslang i halsen!!
Citera
2010-01-02, 01:25
Medlem
EXXMANs avatar
Och för fasen!!

Lita inte på vad alla skriver här på sidan! Många snackar skit! En del vill bara jävlas! Ytterst få som vet va de snackar om..
Citera
2010-01-02, 02:05
Medlem
Har tagit 3mg xanor X2r. Känner mite lite lätt berusad bara. Ungefär som en lätt fylla.
HAr även druckit två muggar kaffe för att inte känna mig allt för trött. Är det lugnt att ta ett mg till, eller?

Har ingen tollerans.

Kan sägas att det är NP:s piller. Potensen i pillren verkar ju variera rätt kraftigt så...

Hur lång tid tar det ungefär innan full effekt är uppnåd efter intag?
Citera
2010-01-02, 02:07
Bannlyst
Citat:
'
Så min kompis ljuger? Han säger att han inte kom ihåg kvällen alls när han tog 4mg Xanor X2or?
4mg x2or?

4st x2or = 8mg alprazolam.

Klart att vissa inte kanske minns nått av det, alla är olika, men du frågade en dos att flöddra "riktigt" hårt på och ingen fara med dödsfall - och jag sa 20mg
Citera
2010-01-02, 02:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FrankAbagnale
Har tagit 3mg xanor X2r. Känner mite lite lätt berusad bara. Ungefär som en lätt fylla.
HAr även druckit två muggar kaffe för att inte känna mig allt för trött. Är det lugnt att ta ett mg till, eller?

Har ingen tollerans.

Kan sägas att det är NP:s piller. Potensen i pillren verkar ju variera rätt kraftigt så...

Hur lång tid tar det ungefär innan full effekt är uppnåd efter intag?

Själv tog jag 4mg och blev inte ens så flöddrad, var X2orna igår var det. Visst, blev jääkligt trött..

Ska beställa valium roche, rivotril och stilnoct av NP nu
Senast redigerad av kryptonik 2010-01-02 kl. 02:28.
Citera
2010-01-02, 03:17
Medlem
Citat:
Själv tog jag 4mg och blev inte ens så flöddrad, var X2orna igår var det. Visst, blev jääkligt trött..

Ska beställa valium roche, rivotril och stilnoct av NP nu

Rivitril är min favorit, De jag beställde från Np var helt ok.

Tips: Kaffe reducerar tröttheten en hel del. Dock försvinner inte effekterna av benzon.
Har tagit 4 mg xanax(net-pharma). KAn ju säga att det var väldigt dålig styrka i dom.
Känner mig som under ett alkoholrus. Hade till exempel en djup och givande konversation jag varit intressad av ett bra tag. Hade aldirg vågat det utan xanoren i kroppen.
Men man känner sig krymt cool, samt lite småflöddrad sådär. Dålig balans osv...
MEn effekterna känns ju nästan identiska med ett vanligt alkoholrus -eftersom jag inte har någon ångest att lindra heller.

Ursäkta min stavning! Svårt att vara gramattiskt korrekt när man är flöddrad
Citera
2010-01-02, 14:51
Medlem
Finns det något sätt att få fram historiken på facebook-chatten? Snackade med en tjej igår. Kanske jag gjorde bort mig totalt, iaf minns jag inte ett skit av vad jag skrev.

Om ni8 läser mitt tidigare inlägg ovan förstår ni kanske lite bättre. (rädd att jag gjort mot mig helt). Hoppas jag kunde kontrollera mig själv, men som sagt miss jag inte ett sakit av vad jag skrev, vilket gör mig lite orolig.
Senast redigerad av FrankAbagnale 2010-01-02 kl. 14:53.
Citera
2010-01-02, 18:14
Medlem
Astronomics avatar
Vad tycker folk om Xanor CIPLA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in