2008-12-14, 14:43
Medlem
Har petat i mig 6mg såhär på en söndag när man är bakis o jävlar vad sänkt jag blev. Inget man klagar över direkt! En dag som denna är Xanor guld värd!

Må väl alla Flashbackare för det gör jag!
Senast redigerad av Klmx 2008-12-14 kl. 14:48.
Citera
2008-12-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpra
Ta det lungt så. Du kommer säkert ändå att känna behov av en till bärs och 3st till ändå, så ge bort alla xanor och pengar till nån som kan dela ut 1mg till i taget om du är normal, du lär ju vara normal hela tiden, fast du kanske inte är det...

kanskee e som du säger,m att man e påverkad men att man själv inte känner av det, käkat 8mg xanor, blir kanske å boosta me sprit

iofs funkar utmärkt, vid sociala situationer,
men är ju ute efter flummeri men men

käkat zopicklone snart i 1år 7.5mg, kan de ha någe med
att de slår ut xanoren?
Citera
2008-12-14, 15:44
Medlem
alpras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akatsuki_Obito^
kanskee e som du säger,m att man e påverkad men att man själv inte känner av det, käkat 8mg xanor, blir kanske å boosta me sprit

iofs funkar utmärkt, vid sociala situationer,
men är ju ute efter flummeri men men

käkat zopicklone snart i 1år 7.5mg, kan de ha någe med
att de slår ut xanoren?
Kan vara så, men Xanor är ändå ganska mycket starkare än Zopiklon.
Drick inte sprit. Det avråder jag ifrån iaf...
Citera
2008-12-14, 16:49
Medlem
Har hållt upp från alla droger i några månader, men nu ÄNTLIGEN slukat åtta mg xanor. Känns som jag är i paradiset. Detta ska jag aldrig sluta med!

lyckliga hälsningar till alla!
Citera
2008-12-14, 18:09
Medlem
Gillar Xanor grymt mycket men det finns knappt här där jag bor och det är ju lite värdelöst.. Annars är Iktrovil också jäävligt sköna
Citera
2008-12-14, 18:21
Medlem
gunnartheones avatar
Har en fråga ni som har brukat xanor i flera år, kan ni supa som vanligt utan att bli extra påverkade eller att det blir farligt?
Citera
2008-12-14, 21:21
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnartheone
Har en fråga ni som har brukat xanor i flera år, kan ni supa som vanligt utan att bli extra påverkade eller att det blir farligt?

jag har ätit xanor i 1½ år och jag kan supa som vanligt fast jag super å andra sidan så sällan. Däremot så har jag utvecklat lite tolerans mot alkohol
Citera
2008-12-14, 23:09
Medlem
Kan hålla med om att när man är tillvand så spelar det inte så stor roll om man dricker till. Jag tar Ikto 2 ggr. dagligen som medicin men känner ingen skillnad på om jag dricker.
Citera
2008-12-14, 23:17
Medlem
Proteges avatar
Är det vanligt att man mår illa och är yr sådär 24h efter intag av en Xanor?Skulle gissa på att det var 0,5mg eller 1mg. Skall väll tilläggas att det är absolut första gången jag provar bensodiazepiner överhuvudtaget. Kvällen började med lagom mycket alkohol sen kanske en 0,6 g butylone sen avsluta kvällen med en xanor. När jag vakna var jag så yr så jag knappt kunde stå på benen plus att jag hade ont i magen sådär 1,5dygn efteråt? Eller kan det möjligtvis berott på blandningen?
Citera
2008-12-15, 00:48
Medlem
Emilio7s avatar
Bara en fråga till dem som handlat alprazolam av NP.

Hur står sig dom i förhållande till de "svenska" stavarna (bättre eller sämre)?
Citera
2008-12-15, 03:04
Bannlyst
Har en kompis med sömnproblem! Är xanor att föredra då?
Citera
2008-12-15, 08:30
Medlem
cgb spenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Har en kompis med sömnproblem! Är xanor att föredra då?

jag tycker att man ska ha en "riktig" sömnmedicin mot sömnproblem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in