2026-07-29, 22:25
Medlem
ylnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Hur många är det som börjat stötta på Xanax 2mg stavar?
I Sthlm är där mina finns.

Skriv gärna i prisfrågetråden vad ni får pröjsa för doms.

Är inte dom mesthemmapress? Hur är dom jämfört ksalol/replek? Var det tryck i dom? Alla resultat på ksalolen har bara varit den alpra i dem hittat i tabletter. Vissa kan vara mörkblåare. Då är dom fake.
Ser på thumnailen att de är fake.
Citera
2026-08-01, 06:10
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Nånting är fan skumt med repleks senaste batch B8296 06 2028, dem slår avsevärt svagare än vår-batchen som faktiskt innehöll nästan 1mg samt att dessa nya inte bara smakar alpra utan det finns nån främmande bismak jag inte känner igen från någon kemisk grupp eller annan bensodiazepin och då har jag smakat på 7 olika bensodiazepiner du tidigare kunde få på recept här i Sverige samt allt från nitazener till morfintabletter och den här bismaken liknar inte nåt utav’t.

Sen känns inte replekfarm som ren alpra heller, legat och noddat och känt lättare eufori när jag käkat många, eufori jag aldrig får av nån benso förutom Bromazepam men noddandet är nåt helt annat. Dem här från replek är farliga, det känner jag på mig.

AT’n har dessutom varit riktigt jävlig när jag bestämde mig för att sluta med skiten och har märkligt nog gått att stilla med buprenorfin men inte med mina apoteks-stess.. Hade avrått alla från att köpa dessa just nu, be om att få se batchnummer om ni handlar era varor på gatan om nån flashar replek-kartor
Citera
2026-08-01, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylno
Är inte dom mesthemmapress? Hur är dom jämfört ksalol/replek? Var det tryck i dom? Alla resultat på ksalolen har bara varit den alpra i dem hittat i tabletter. Vissa kan vara mörkblåare. Då är dom fake.
Ser på thumnailen att de är fake.

Dom är väldigt proffsigt pressade. Står Xanax på ena sidan och en 2a på baksidan. Svårt att tro nån har maskiner hemma som kan göra sånna här.

Dom innehåller alpra när jag lämnat prov som skickats på analys. Har inte käkat ksalol eller annan alpra på över en månad nu.

Många som går runt och säger att det kommer bli torka snart. Hur nu nån kan veta det på förhand är bortom mig?
Citera
2026-08-01, 18:24
Medlem
ylnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Dom är väldigt proffsigt pressade. Står Xanax på ena sidan och en 2a på baksidan. Svårt att tro nån har maskiner hemma som kan göra sånna här.

Dom innehåller alpra när jag lämnat prov som skickats på analys. Har inte käkat ksalol eller annan alpra på över en månad nu.

Många som går runt och säger att det kommer bli torka snart. Hur nu nån kan veta det på förhand är bortom mig?

Dom vill väl bara bli av med skiten snabbare, så där hörde jag jämt förut. Ksalolen just är rätt bra, blev helt golvad, brukar inte gilla dom men tisdag em till torsdag em, är ett stort töcke av wolt beställningar och kaosad tillvaro... Hmm. Kanske bäst att hålla sig ifrån dem blå.
Citera
2026-08-02, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ylno
Dom vill väl bara bli av med skiten snabbare, så där hörde jag jämt förut. Ksalolen just är rätt bra, blev helt golvad, brukar inte gilla dom men tisdag em till torsdag em, är ett stort töcke av wolt beställningar och kaosad tillvaro... Hmm. Kanske bäst att hålla sig ifrån dem blå.

Jag tror oxå att det bara är skitsnack, men har fått höra det ifrån fyra olika personer som inte är kopplade till varandra.

Men det är väl ingen som vet? Och droger kommer alltid komma in i landet om det inte görs här från början.

Jo, man bör inte käka bens mer än några dagar i rad om man vill vara säker.
Citera
2026-08-18, 01:50
Medlem
zombie-nations avatar
Jo. Så jag fick ut någon skum medicin, Alprazolam Grindeks. Blev rätt skeptisk men tänkte den funkar nog. Alltså detta är ett recept och apoteksvara. Tabletterna ser legit ut, ser identiska ut som Alprazolam Krka. Vilka är OK.

Men för det första, de har noll alprasmak, trots att de faller sönder i munnen. Jag hatar verkligen den smaken och har aldrig varit med om detta. Det borde inte kunna hända. Det är inte en depottablett. Sedan så verkar den inte lugnande heller. Det ÄR benso, för annars skulle jag känna abstinens. Känner lite lite smygabstinens, det börjar ringa i ena örat, men inget värre än. Har haft den en vecka, innan det äkta Xanor, innan detta Krka. Märker också att jag blir klarvaken och arg. Detta händer mig aldrig på alpra. Däremot händer det på diazepam vilket gör att jag inte kan ta denna. Att jag plötsligt skulle få en paradoxal reaktion på alpra tror jag inte på. Hade några äkta Xanor och tog i går, och de var som vanligt.

Nu tror jag naturligtvis inte att dessa är utbytta, men samtidigt känns de inte 100 % äkta. Undrar om någon annan har erfarenhet... fast detta märke släpptes nyligen i Sverige så kanske ingen har hämtat ut det än eller köpt på svarta marknaden. Men jag kan vänta. Jag är jävligt nyfiken.
Citera
2026-08-18, 19:14
Medlem
Köpte nyss två kartor Ksalol, tog en halv tablett med ett per tvååttor - jävlar vad sen smällde hårt. Har lite tolerans sedan innan då jag tar 3 mg iktorivil dagligen på recept 10+ år. Kartorna ser annorlunda ut än tidigare.
Citera
2026-08-18, 20:48
Medlem
Port-charlottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Köpte nyss två kartor Ksalol, tog en halv tablett med ett per tvååttor - jävlar vad sen smällde hårt. Har lite tolerans sedan innan då jag tar 3 mg iktorivil dagligen på recept 10+ år. Kartorna ser annorlunda ut än tidigare.
Hur kan du som knarkare få ikto utskrivet i 10+år?
Citera
2026-08-18, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Port-charlotte
Hur kan du som knarkare få ikto utskrivet i 10+år?
Har det som lugnande + för epileptisk problematik. Jag har missbruk i journal men det finns inget i journal om aktivt missbruk sedan flera år. Det är så pass enkelt.
Citera
2026-08-18, 23:33
Medlem
NYZ367s avatar
Riktiga kryss ettor

Recept belagda i kartor XANOR 1 mg styck kostade 10kr fram tills 2020
Senast redigerad av NYZ367 2026-08-18 kl. 23:38.
Citera
2026-08-18, 23:47
Medlem
NYZ367s avatar
Flunitrazepam var ganska enkelt att få på recept om man hade ordentlig värk fram tills 2005. Rohypnol fick folk i mina föräldrars ålder födda på 20-30-talet dom hade det i medicinskåpet och det var lätt att sno.

I dag finns så mycket fake och Indiska tabletter, jag överlevde men jag skulle aldrig flöddra i dag.
Citera
2026-08-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Flunitrazepam var ganska enkelt att få på recept om man hade ordentlig värk fram tills 2005. Rohypnol fick folk i mina föräldrars ålder födda på 20-30-talet dom hade det i medicinskåpet och det var lätt att sno.

I dag finns så mycket fake och Indiska tabletter, jag överlevde men jag skulle aldrig flöddra i dag.

Varför skulle en läkare skriva ut ett väldigt stark extremt beroendeframkallande läkemedel mot ångest om man har värk?

Du kanske tänker på citodon eller så verkar du vara ett gränsfall till efterbliven om du tror roppar skrevs ut mot smärta. Alvedon har bättre effekt mot smärta än vad benso har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in