2026-09-03, 10:01
Medlem
Beefcake-Charlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Det var så lite så. Även en alkoholfylla kan sabba väldigt mycket, tillbaka till ruta ett med abstinens och annat.

Förresten, detta med att ha usel sömn ett längre tag, är inte så jättefarligt. Förutom att det kan vara djävulskt påfrestande, både mentalt och fysiskt.

Men så länge du inte börjar få psykoskänning så ska det vara lugnt. Dvs som om du hade varit vaken i flera dygn, och börjar se skuggfolk i ögonvrån.

Sömnen kommer att bli bättre så småningom, försök härda ut

Än så länge upplever jag inte direkt någon abstinens. Efter varje nedtrappning upplever jag försämrat närtidsminne, svettattacker samt att jag har lätt för att gråta i ett par dagar. Jag har trappat ner mycket fortare än vad som rekommenderas för att jag måste vara drog och abstinensfri inom fem månader.

Min plan är att trappa ner till en 1/4 tablett om dagen innan jag klipper helt. Hur lång och jobbig abstinens kan jag förvänta mig?
Citera
2026-09-03, 10:36
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie
Än så länge upplever jag inte direkt någon abstinens. Efter varje nedtrappning upplever jag försämrat närtidsminne, svettattacker samt att jag har lätt för att gråta i ett par dagar. Jag har trappat ner mycket fortare än vad som rekommenderas för att jag måste vara drog och abstinensfri inom fem månader.

Min plan är att trappa ner till en 1/4 tablett om dagen innan jag klipper helt. Hur lång och jobbig abstinens kan jag förvänta mig?

Bra jobbat. Tror det är omöjligt att säga hur lång och hur jobbig, för det verkar vara ett lotteri hur hårt man drabbas.Det låter iaf lovande att du har kunnat gå ner så pass snabbt, och resten är (teoretiskt sett iaf) bara en fråga om tålamod och envishet.

Jag tror dessutom att du har en stor fördel eftersom du "bara" har ätit höga doser i några månader, jämfört med om du hade knaprat i åratal.

Sen är jag knappast nån expert på benso, så det finns säkert andra användare som kan ge bättre råd om själva nedtrappningen och besvären. Hoppas att du hittar styrkan att härda ut!
Citera
2026-09-08, 16:49
Medlem
300st stavar 2mg U 94
någon som har testat dem? vad för effekt fick ni? positiva såväl negativa?

vita 2mg stavar U 94 = depå såg jag på fass
snubben fixade dessa i grekland via vården där under 2-3 månades tid.

men någon som har erfarenhet av just dessa? vita U 94
effekten jag fick av 6mg såklart god effekt smältde dessa, berskt smak.

men då det finns vita falska U 94,spetsade med fentanyl etc
men delade upp resterande till 0,5mg, av 294st 2mg
så det blev ju en hel haha,
jo tan tillägga att det smakade berskt som fan.
tacksam för svar
Senast redigerad av zopifanta1 2026-09-08 kl. 17:30.
Citera
2026-09-10, 11:30
Medlem
Jeffrey.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zopifanta1
300st stavar 2mg U 94

tacksam för svar
Vad är frågan?
Om någon har provat xanor med märkningen U94?
Ja det har jag.
Vad spelar det för roll om du har 300st?
Känns mest som en scammannons det här.
Citera
2026-09-10, 12:09
Medlem
Jeffrey.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beefcake-Charlie

Jag har slutat med benzo ett antal gånger och håller på själv just nu.
Den här gången har jag käkat alpazolam i ett par år, dosen har varierat i perioder men har varit mellan 3-10mg om dagen.
Sista månaden har jag legat på 3-4mg.
Sista veckan har jag tagit 1mg och tog sista i söndags så jag är 4:e dagen utan nu.
För mig är alltid vågorna av ångest som sköljer över mig det värsta.
Riktigt brutal ångest som är nästan outhärdlig. Men den går att härda ut.

Men det är olika för alla och för mig är varje avtändning olika, iaf på benzo.

Är du nere på 30mg diazepam nu?
Jag tycker det låter som att du kommer att klara av det bra.

När man sitter häktad så är det ofta cold turkey som gäller om man inte har tur och får nedtrappning med diazepam.
Och då är det 10mg morgon och 10mg kväll i några dagar och sen 10mg på kvällen i några dagar.
Där har man inget alternativ utan det är bara att stå ut.

Drogfri om 5 månader är inga problem alls om du vill.
Du kommer klara det fint😊
Citera
2026-09-11, 17:25
Medlem
Citat:
300st stavar 2mg U 94

tacksam för svar

Visste inte att grekiska xanor stavar oxå hade märkningen u94. Fick för mig att det var bara svenska stavar som såg ut så… man lär sig något nytt varje dag

Men dom ska väl inte vara depå?

Kommer igår 3mg’are alprazolam som var trekantiga(såg typ ut som ett ufo) och dom var depå och hårda som bara den..
Citera
Igår, 08:19
Medlem
Jeffrey.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Visste inte att grekiska xanor stavar oxå hade märkningen u94. Fick för mig att det var bara svenska stavar som såg ut så… man lär sig något nytt varje dag

Kommer igår 3mg’are alprazolam som var trekantiga(såg typ ut som ett ufo) och dom var depå och hårda som bara den..
Han skriver inte nåt om depå?
Men xenor depå finns väl fortfarande i 3mg?
Citera
Igår, 09:00
Medlem
Citat:

men det kan ju ej ha vart falska, även om det såg ut som på fass, han kanske kände nån där som kanske hade svenska stavar haha gissar. det var jäkla bra tryck i dem. men vad vet jag vad som hände i grekland.
jaså dom där 3mg, ufo looken. haha. men stavar här i norr finns det säkert nån, ingen jag vet, men kslol verkar vara primära.
Citera
Igår, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffrey.D
Han skriver inte nåt om depå?
Men xenor depå finns väl fortfarande i 3mg?

Hen skrev såhär:” vita 2mg stavar U 94 = depå såg jag på fass”

Och jag tror inte vanliga xanor stavar U94 är depå. Har fått för mig att dom är snabbverkande.

Depå 3mg’arna tror jag fortfarande finns kvar men inte stött på dom på många år.
Citera
Igår, 12:48
Medlem
Jeffrey.Ds avatar
Citat:
Hen skrev såhär:” vita 2mg stavar U 94 = depå såg jag på fass”

Och jag tror inte vanliga xanor stavar U94 är depå. Har fått för mig att dom är snabbverkande.

Depå 3mg’arna tror jag fortfarande finns kvar men inte stött på dom på många år.
Ja sorry jag missade det order helt.
Stämmer U94 är 2mg vanliga snabbverkande. Och dom finns i fler länder i Europa. Grekland vettifan men kan stämma
Citera
Igår, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffrey.D
Vad är frågan?
Om någon har provat xanor med märkningen U94?
Ja det har jag.
Vad spelar det för roll om du har 300st?
Känns mest som en scammannons det här.
jag vill börja med att be om ursäkt för att det blev ett sånt totalt missförstånd och klumpigt skrivet från min sida innan. Jag har inga piller själv och ska absolut inte köpa eller sälja något.Sanningen är att en polare till mig blev erbjuden det här partiet med utländska U94-stavar (300 st för 7 500 kr). Det var han som testade 6 mg och sa till mig att det var bra tryck och besk smak. Jag skrev i jag-form bara för att det gick snabbast när jag ville kolla upp det här på forumet. När jag såg på FASS att äkta svenska 2 mg ska vara blå/femkantiga depåtabletter, och hans stavar smälte direkt, förstod jag att det handlar om falska gatupressar. Jag startade bara tråden för att kolla priser och kunna bevisa för honom att han höll på att bli lurad av farligt skräp. Min polare har skitit i det nu och backat ur helt, så vi kan släppa den här tråden.
Citera
Igår, 17:10
Medlem
Jeffrey.Ds avatar
Citat:
jag vill börja med att be om ursäkt för att det blev ett sånt totalt missförstånd och klumpigt skrivet från min sida innan. Jag har inga piller själv och ska absolut inte köpa eller sälja något.Sanningen är att en polare till mig blev erbjuden det här partiet med utländska U94-stavar (300 st för 7 500 kr). Det var han som testade 6 mg och sa till mig att det var bra tryck och besk smak. Jag skrev i jag-form bara för att det gick snabbast när jag ville kolla upp det här på forumet. När jag såg på FASS att äkta svenska 2 mg ska vara blå/femkantiga depåtabletter, och hans stavar smälte direkt, förstod jag att det handlar om falska gatupressar. Jag startade bara tråden för att kolla priser och kunna bevisa för honom att han höll på att bli lurad av farligt skräp. Min polare har skitit i det nu och backat ur helt, så vi kan släppa den här tråden.
Aha ok då fattar jag.
Svenska 2mg är vita avlånga stavar och har stämpeln U94.
Dom är beska (som alprazolam) och faller sönder lätt i munnen. Om det finns 2mg depå vet jag inte men det har funnits 3mg så mycket vet jag.

Men oavsett, om dom kom utan originalförpackning hade jag varit skeptisk.
Det är ju det enda som gör att stavar är dyra.
Är dom utan förpackning så hade jag hellre köpt ett 1000-p blå i blister för samma peng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in