2026-07-04, 11:38
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svantesvantesson
Tjena, har ätit ca 15-18 ksalol under två dygn.Har tidigare erfarenhet av dessa sedan år tillbaka, Vet att dom knappast är på 1mg som även skrivs här.Hade ingen för tolerans innan dessa två dygn.

Igår blev jag skön på två stycken men fortsatte att äta mer ändå under kvällen(typiskt benzo beteende)

Brukar äta dom då och då i max något dygn men i lägre doser.

Har aldrig fått AT av dom innan.Vad tror ni? Klarar jag mig utan jobbig abstinens?

Antagligen. Du har säkert redan det fast du inte riktigt förstått det. Blir lite oroligt och ångestladdat första dagarna och du kommer pissa mycket. Sedan kommer du känna någon kemisk hubbabubbasmak bak i munnen. Så kommer det pendla mellan normalt och attacker av svett, kemisk smak och oro etc. Framförallt på kväll/natt och morgon är detta väldigt tydligt.

Det beror mycket på hur ditt system är i övrigt. Det blir en rejäl obalans mellan GABA och glutamat och det tar oftast några veckor innan det är helt återställt.

Tänk dig att du drar i dig en flaska sprit rakt upp och ner. Det går inte komma undan baksmällan dagen efter och sedan kommer det ta ett par veckor innan systemet är helt återställt. Även fast man känner sig rätt fungerande redan efter några dagar.
Senast redigerad av isgeten 2026-07-04 kl. 11:42.
Citera
2026-07-05, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Alltså Xanax stavar och på en sidan står det: ND.

Ska vara 2mg men jag är inte säker på att dom är så starka men phenazolamen knullar upp toleransen duktigt.

Tror dom är bättre än de blå men det är svårt att säga. Får ingen större effekt av två blå eller en stav längre.

Skulle gärna skicka en på analys.

Jag läste fel på baksidan på stavarna. Det står inte ND baksidan. Såg om man vände på staven 90 grader att det är en 2a som står på baksidan och framsidan står den xanax.

Men en liten varning till alla som kör på phenazolam 1mg tabletterna som är vita kryss.
En sån är typ som ~10st ksalol och toleransen skjuter i höjden snabbt. Sen blir folk förvånade att deras ksalol inte rör dom i ryggen längre.

Var försiktiga därute ❤️
Citera
2026-07-06, 05:59
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Äh folk gnäller. Är de äkta så är det klart att de innehåller den angivna mängden. Var högkonsument av ksalol. Kunde ta 30st per dag. Använde dem sen inte på flera år. Tog några stycken för 2 år sedan och blev helt sänkt och sov 30timmar. Problemet är att toleransen skjuter i höjden på ksalol.. . Så folk som gnäller om att de är svaga har oftast pundat sönder receptorerna. Högpotenta saker med kort halveringstid är värdelöst ur den synvinkeln att de är väldigt beroendefrankallande + att man snabbt måste öka antal tabletter för att känna samma effekt.
Citera
2026-07-06, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Äh folk gnäller. Är de äkta så är det klart att de innehåller den angivna mängden. Var högkonsument av ksalol. Kunde ta 30st per dag. Använde dem sen inte på flera år. Tog några stycken för 2 år sedan och blev helt sänkt och sov 30timmar. Problemet är att toleransen skjuter i höjden på ksalol.. . Så folk som gnäller om att de är svaga har oftast pundat sönder receptorerna. Högpotenta saker med kort halveringstid är värdelöst ur den synvinkeln att de är väldigt beroendefrankallande + att man snabbt måste öka antal tabletter för att känna samma effekt.

Du har helt rätt!
Alprazolam ska inte användas mer än ett par veckor.
Synd att det finns mest alpra och inte lika mycket diazepam eller klonazepam.
Phenazolam(clobromazolam) har lång halveringstid men den är lite för potent.
Dom vita kryssen från santeria ska innehålla 1mg clobromazolam vilket är typ som 10st ksalol.
Men den tar nån timme innan den verkar så folk gör bort sig när dom tror att dom har tolerans så de kan ta 3-5st på en gång och sen efter några timmar så ligger dom däckade i ett par dagar
Citera
2026-07-07, 19:57
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Hej alla flashbackare!

Läst lite i tråden. Verkar det cirkulera väldigt underdoserade ksalol för tillfället?

Jag köpte en större mängd för lite mer än en månad sen och då blev jag kraftigt påverkad på några stycken. Tilläga att jag även hade tagit amfetamin samtidigt som jag åt ksalol 1mg.

Idag löste jag 2st kartor med ksalol. Ätit 6st inom 3-4 timmar. Kan knappt säga att jag känner mig påverkad alls. Druckit en del koffein under dagen. Men om dom kunde få mig påverkad när jag tog amfetamin. Då borde koffein inte förstöra effekten av 6mg. Koffein är ju inte i närheten av amfetamin som är mycket mer potent.

Någon mer som stött på detta? Vart kan man se batchnummer på ksalol kartan? På mina kartor finns inget batchnummer alls. Men ser ut som legetima kartor enligt min erfarenhet.

Tacksam för hjälp och svar.
Citera
2026-07-07, 21:13
Medlem
NapoleonLaRues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Hej alla flashbackare!

Läst lite i tråden. Verkar det cirkulera väldigt underdoserade ksalol för tillfället?

Jag köpte en större mängd för lite mer än en månad sen och då blev jag kraftigt påverkad på några stycken. Tilläga att jag även hade tagit amfetamin samtidigt som jag åt ksalol 1mg.

Idag löste jag 2st kartor med ksalol. Ätit 6st inom 3-4 timmar. Kan knappt säga att jag känner mig påverkad alls. Druckit en del koffein under dagen. Men om dom kunde få mig påverkad när jag tog amfetamin. Då borde koffein inte förstöra effekten av 6mg. Koffein är ju inte i närheten av amfetamin som är mycket mer potent.

Någon mer som stött på detta? Vart kan man se batchnummer på ksalol kartan? På mina kartor finns inget batchnummer alls. Men ser ut som legetima kartor enligt min erfarenhet.

Tacksam för hjälp och svar.
Du kanske fick bättre doserade tabletter förra gången du handlade. Eller så fick du smaka fenta. Eller en blandning.

Delar din erfarenhet man kan aldrig vara säker på vad man får vilket är jävligt störande. Om du är nöjd någon gång köp bara därifrån och undvik att skifta kranar för mycket då hela ksalol-marknanden är så smutsig.
Citera
2026-07-08, 17:15
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Du kanske fick bättre doserade tabletter förra gången du handlade. Eller så fick du smaka fenta. Eller en blandning.

Delar din erfarenhet man kan aldrig vara säker på vad man får vilket är jävligt störande. Om du är nöjd någon gång köp bara därifrån och undvik att skifta kranar för mycket då hela ksalol-marknanden är så smutsig.

Förra sorten var absolut inte fentanyl. Jag är en opioid missbrukare så det hade jag märkt. Samt att jag gjorde ett drogtest som endast visade alprazolam.

Är tråkigt att det diffar så mycket karta till karta. Är även den första kartan som är såhär dålig.
Citera
2026-07-09, 17:35
Medlem
Masmos avatar
Om det varit fenta i massa Ksalol, hade vi inte sett nyheter om massa dödsfall då? Med tanke på hur folk stoppar i sig dessa som godis?

Känns mer som pundare som petar i sig en halv karta och tänker OJ, vad väck jag blev? Måste vara fentanyl i grejerna?
Citera
2026-07-17, 22:49
Medlem
En av mina kranar har både ksalol och Rezolam. 200 kr per karta rezolam, tio st i en karta. De är ljusblå med brytskåra. Något att ha?
Citera
2026-07-18, 08:43
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
En av mina kranar har både ksalol och Rezolam. 200 kr per karta rezolam, tio st i en karta. De är ljusblå med brytskåra. Något att ha?

Rezolam är mer jämna i styrka, har sett dom labbtestade och dom innehöll 0,8mg alpra. Ksalol kan innehålla allt mellan 0,4-1,2 mg, vissa kartor är helt verkningslösa. Så skulle köra rezolam, räkna ut vad som blir billigast.
Citera
2026-07-18, 10:51
Medlem
Sterios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Rezolam är mer jämna i styrka, har sett dom labbtestade och dom innehöll 0,8mg alpra. Ksalol kan innehålla allt mellan 0,4-1,2 mg, vissa kartor är helt verkningslösa. Så skulle köra rezolam, räkna ut vad som blir billigast.

håller med dig,rezolam är klockrena
Citera
2026-07-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin

Citat:
Ursprungligen postat av Sterio
håller med dig,rezolam är klockrena
Tackar. Det blir samma pris per piller men Ksalol känns som mellan 0.5-1 mg, verkar som att Rezolam är stabilare då, och det är ju alltid bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in