Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Ja, tro det eller ej. Men mycket av AT'n är även att man förväntar sig det värsta, och då sker såklart det värsta. Mycket pga att man läser om skräckhistorier.
Sedan kommer du såklart få ett helsike oavsett förmodligen. Men förvärra det inte själv så att säga.
Stämmer säkert.
Har tagit t ex kola och amfetamin några dagar i veckan tidigare och tyckte om det men slutade tvärt utan problem. Benso är svårare jag vet men jag tror att det svåraste är det fysiska. Har man klarat de 5 första dygnen klarar man det psykiska enkelt genom att träna på gym helt enkelt eller vad för fysisk aktivitet ni nu tycker om.
Skriver inte detta för att verka tuff eller något utan som en rekommendation/hjälp till Er andra som är beroende.
Jag talade med en f.d kriminell om detta också som suttit häktad långa perioder och varit beroende av Alpra, kokain, marijuana men nu slutat och börjat nytt liv. Han sa att den som är psykiskt stark klarar det men de flesta är inte det utan bryter ihop och ligger och darrar i sin cell och vill inget annat än att träffa sjuksköterska eller läkare.