2015-08-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Alpra är först och främst mot panikångest diazepam har en muskelavslappnande effekt som inte alpra har, därför känns diazepam skönare om man inte lider av svåra panikångest attacker.
Fast xanor har muskelavslappnande effekt, dock ej samma som diazepam eller klonazepam.
Citera
2015-08-10, 18:31
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Fast xanor har muskelavslappnande effekt, dock ej samma som diazepam eller klonazepam.

Nej det går inte ens att jämföra Jag har aldrig känt någon kroppsavslappning när jag tagit Xanor
Citera
2015-08-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nej det går inte ens att jämföra Jag har aldrig känt någon kroppsavslappning när jag tagit Xanor
Jag hade för mig att det stod att den var muskelavslappnande också i fass, men nu hittar jag det inte så du kanske har rätt.
Citera
2015-08-10, 18:46
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:

Inte jag heller visst när jag har svår ångest och tar alpra så när det kickar in så kan det kännas som muskelavslappning just för att man bli ångest fri o kan slappna av. Ofta.spänner man sig när man har panikångest
Citera
2015-08-10, 19:05
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jag hade för mig att det stod att den var muskelavslappnande också i fass, men nu hittar jag det inte så du kanske har rätt.

Alla bensodiazepiner har muskelavslappnade egenskaper men den är väldigt liten hos Alprazolam
Citera
2015-08-10, 19:12
Medlem
Citat:
Alla bensodiazepiner har muskelavslappnade egenskaper men den är väldigt liten hos Alprazolam
Mmm det vet jag. Men jag tycker ändå att xanoren har en skön kroppslig känsla, kanske bara att jag klaffar bra ihop med just den. Ikto tex tycker jag inte alls lika bra om, blir som gelé i hela kroppen och inte alls samma sköna känsla i huvudet.
Citera
2015-08-10, 19:23
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Mmm det vet jag. Men jag tycker ändå att xanoren har en skön kroppslig känsla, kanske bara att jag klaffar bra ihop med just den. Ikto tex tycker jag inte alls lika bra om, blir som gelé i hela kroppen och inte alls samma sköna känsla i huvudet.

Det är ju bra att Xanoren funkar så pass bra på dig
Själv gillar jag att blanda Xanor och Iktorivil... gryyyymt
Citera
2015-08-11, 10:31
Medlem
shape.the.futures avatar
Jävla fan vad less jag blir på xanor. Jag vet ju att den dödar ångesten effektivt, men jag somnar ju bara på den! 0,5mg är ok, känner att det funkar bra men inte fullt ut, så då provar jag 1 mg istället, och vad händer? Jo, zzzzz....
Citera
2015-08-11, 10:46
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shape.the.future
Jävla fan vad less jag blir på xanor. Jag vet ju att den dödar ångesten effektivt, men jag somnar ju bara på den! 0,5mg är ok, känner att det funkar bra men inte fullt ut, så då provar jag 1 mg istället, och vad händer? Jo, zzzzz....

Testa 0,25 + 5 -10mg mg diazepam
Citera
2015-08-11, 15:40
Medlem
Köpte ett gäng vad jag tror är ksalol, dock lösvikt. Men de smakar precis som ksalol brukar göra. Finns de något sätt att verkligen fastställa att dem är äkta vara,
Citera
2015-08-11, 16:18
Medlem
Nicodemus8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troettajag1
Köpte ett gäng vad jag tror är ksalol, dock lösvikt. Men de smakar precis som ksalol brukar göra. Finns de något sätt att verkligen fastställa att dem är äkta vara,

Ställ dom på högkant kan dom st så är dom äkta så var det förr iaf.
Citera
2015-08-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicodemus8
Ställ dom på högkant kan dom st så är dom äkta så var det förr iaf.

Dom har väldigt fin kant lite "blankare" än själva tablettens ovan och under del. Smakar även för jävligt vill minnas det är samma ksalol smak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in