2021-12-18, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivlem
Hej fick tag i dessa idag. Trycket ser inte lika ut som på vanliga ksalol
Nån som stått på dessa ??
https://imgur.com/a/gKjBfT9
Tja
Jag har personligen aldrig sett ksalol som ser ut sådär, kan vara gammal version? Har du provat dem än?
Citera
2021-12-21, 13:34
Medlem
Mrhealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Tja
Jag har personligen aldrig sett ksalol som ser ut sådär, kan vara gammal version? Har du provat dem än?

Jag h
Köpte precis exakt lika dana.
Testar som för tillfället. Snubben jag köpte av har jag svårt att tänka mig att dom är dåliga.
Återkommer om 30min
Citera
2021-12-21, 13:40
Medlem
Mrhealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhealer
Jag h
Testar som för tillfället. Snubben jag köpte av har jag svårt att tänka mig att dom är dåliga.
Återkommer om 30min

15 minuter har gått. Och jag börjar känna av ett bekant benzo rus. Ovanligt mycket för att vara 3 st.
Kan med säkerhet säga att dess är dom äkta ksalol.
Köpta I nordöstra Skåne.
Faktiskt stört. Känner ett välbehag snäppet över 2st Svenska 2mg repor.
Dom gamsls Goa slår det så fint. Mmyy
Citera
2021-12-21, 13:42
Medlem
Mrhealers avatar
5a levipodon 45 kg/mg nu.
Sov gott.
Citera
2021-12-21, 14:06
Medlem
Mrhealers avatar
Citat:
Jag h
Återkommer om 30min
Kan kan ladda ner bild om du vill se mina?
Citera
2021-12-21, 14:07
Medlem
Mrhealers avatar
Lägger ner detta. Blir bara fel när jag sjrivrtb
Citera
2021-12-21, 17:59
Medlem
Citat:
Lägger ner detta. Blir bara fel när jag sjrivrtb
Haha, man vet att det är bra klipp i grejerna när man börjar svara på sina egna kommentarer
Citera
2021-12-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerino
Haha, man vet att det är bra klipp i grejerna när man börjar svara på sina egna kommentarer

Hahahah approved!
Citera
2021-12-21, 23:29
Medlem
Någon som kan svara på ett ungefär hur lång tid det tar innan hjärnan återhämtat sig när man slutat efter att ha använt ca 8 st per dygn i ett år? Tacksam för svar! Jag jag vet att det är individuellt men ändå...
Citera
2021-12-21, 23:40
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Någon som kan svara på ett ungefär hur lång tid det tar innan hjärnan återhämtat sig när man slutat efter att ha använt ca 8 st per dygn i ett år? Tacksam för svar! Jag jag vet att det är individuellt men ändå...
Det där blir ingen lätt sak, föreslår att du startar en egen tråd i (FB) Drogrehabilitering .
Du har nog en lång resa framför dig om du vill bli drogfri från detta.
Citera
2021-12-22, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Det där blir ingen lätt sak, föreslår att du startar en egen tråd i (FB) Drogrehabilitering .
Du har nog en lång resa framför dig om du vill bli drogfri från detta.
Jo men jag tänker inte så även om det stämmer. Jag har fortsatt nu att köra spinning, styrketräning, löpning, snabbgång på gymmet vilket kanske kommer att lindra allt.

Detta stämmer säkert inte men så tänker jag för att allt ska bli enklare. Sen om det kommer abstinensbesvär som att jag inte kommer kunna sova några nätter, darrningar mm då får det bli så.

Hoppas att ni alla slutar.

Det kanske blir enklare att sluta helt om man tänker "JAG ÄR PSYKISKT STARK"!!!
Citera
2021-12-22, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Jo men jag tänker inte så även om det stämmer. Jag har fortsatt nu att köra spinning, styrketräning, löpning, snabbgång på gymmet vilket kanske kommer att lindra allt.

Detta stämmer säkert inte men så tänker jag för att allt ska bli enklare. Sen om det kommer abstinensbesvär som att jag inte kommer kunna sova några nätter, darrningar mm då får det bli så.

Hoppas att ni alla slutar.

Det kanske blir enklare att sluta helt om man tänker "JAG ÄR PSYKISKT STARK"!!!

Ja, tro det eller ej. Men mycket av AT'n är även att man förväntar sig det värsta, och då sker såklart det värsta. Mycket pga att man läser om skräckhistorier.

Sedan kommer du såklart få ett helsike oavsett förmodligen. Men förvärra det inte själv så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in