2021-04-18, 21:27
Medlem
Använder inte benso ofta, tar de någon gång i månaden och mitt minne påverkas rätt mycket av det. Är bara nyfiken på er som käkar alpra varje dag, blir inte erat minne helt kaos?
Citera
2021-04-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sojaboner
Använder inte benso ofta, tar de någon gång i månaden och mitt minne påverkas rätt mycket av det. Är bara nyfiken på er som käkar alpra varje dag, blir inte erat minne helt kaos?
Nu äter jag ganska lite Alpra dagligen (0.25mg) så det har nog inte påverkat minnet nämnvärt.

Det känns inte som att jag har fått sämre minne av de 4 mg Iktorivil som jag har ätit dagligen i över 4 års tid heller.
Citera
2021-04-18, 22:57
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Någon mer än jag som sover "dåligt" på alpra? Visst, jag somnar snabbt och skönt, men jag sover inte länge. Vaknar mitt i natten, kan inte somna om hur mycket jag än försöker. Bara ligger och vrider mig i sängen, och till slut tröttnar jag och går upp.

Det är väldigt irriterande.

Är det någon som känner igen sig?

Jag känner igen mig.
Jag brukar köra en Xanor och en Propavan, det funkar för mig.
Pröva, Propavanen är inte svår att få utskriven.

Lite Zonkad första timmen på morgonen kan man bli,
men det stör inte mig i alla fall.
Citera
2021-04-19, 08:13
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Om man trappar ned och sen slutar efter regelbunden användning hur lång tid tar det för hjärnan att återhämta sig?
Det beror helt på hur länge denna regelbundna användning pågått, samt hur doseringen sett ut under denna period.
Citera
2021-04-20, 11:13
Medlem
Izzardkings avatar
Citat:

jo jag hade xanor utskrivet i över 10 år, å efter att jag trappat ut dom så märkte jag hur stor skillnad det blev på minnet, helt jävla sjuk skillnad!!!
Citera
2021-04-21, 12:16
Medlem
Tjena fs! Blir en gubbe ladd ikväll och jag sitter även på 4st 1mg ksalol (alprazolam). Frågan lyder då om det skulle vara lugnt att stoppa i sig runt 2mg alpra vid läggdags, alltså runt 2 timmar sedan sista linan. Hittar inte svar någonstans så uppskattas om någon vet <3
Citera
2021-04-21, 12:36
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Tjena fs! Blir en gubbe ladd ikväll och jag sitter även på 4st 1mg ksalol (alprazolam). Frågan lyder då om det skulle vara lugnt att stoppa i sig runt 2mg alpra vid läggdags, alltså runt 2 timmar sedan sista linan. Hittar inte svar någonstans så uppskattas om någon vet <3
Ja.
Citera
2021-04-21, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scheelino
Ja.
Hade det varit farligt om jag tog 1-2mg alpra cirka en halvtimme efter sista linan? Tog väl totalt ungefär 0,4g ladd under en 5 timmars period. Står på många sidor att det är dödligt så de känns väl sådär:/
Senast redigerad av sojaboner 2021-04-21 kl. 22:31.
Citera
2021-04-22, 08:03
Medlem
scheelinos avatar
Citat:
Hade det varit farligt om jag tog 1-2mg alpra cirka en halvtimme efter sista linan? Tog väl totalt ungefär 0,4g ladd under en 5 timmars period. Står på många sidor att det är dödligt så de känns väl sådär:/
Jag tror det ska vara lugnt. Det är ju inga monster doser du har tagit precis.
Citera
2021-04-23, 13:22
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:

Vänta, hur i hela Hälsingland skulle det vara dödligt? Det är ju inte ens skadligt på något sätt, ibland kör jag bara ladd och tjack, ibland bara benzo (ksalol mest), men ofta mixar jag dem. Många tycker att det är slöseri då de anser att de tar ut varandra, men jag upplever det inte så, utan för mig blir det det bästa av två världar: av tjacket får jag energi, blir social, får saker gjorda och är tro det eller ej allmänt mer trevlig och funkar bättre. När jag då lägger till några blåbär så släpper alla tjacknojja och stissighet, man varvar ner lite grann men vafan skulle det behövas kör några linor eller en skön RP till då så är du tillbaka i tjackets förlovade land.

Bästa kombinationen <3
Citera
2021-04-23, 13:31
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izzardking
jo jag hade xanor utskrivet i över 10 år, å efter att jag trappat ut dom så märkte jag hur stor skillnad det blev på minnet, helt jävla sjuk skillnad!!!

Japp, speciellt ksalol går rätt hårt mot minnet, framförallt närtidsminnet tycker jag, men det är ju totalt dosberoende. Det är när man går över 2mg som minnet börjar ta stryk i min erfarenhet.
Men det är klart, det är fortfarande bebisgrejer om man jämför med de riktiga minnesraderarna: Zopiklon, zolpidem, flunitrazepam, FluAlprazolam, Flubromazolam, Clonazolam etc.

Där snackar vi 100% mörker i minnesgarderoben om man tar respektabla mängder.
Citera
2021-04-23, 21:37
Medlem
Någon annan som stött på serbiska ksalol utan brytskåra? Är dessa fake?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in