Citat:
Ursprungligen postat av
panipani
Jo precis, man vet ju inte vad man får ifrån Darknet, annorlunda om man får ifrån Apotek i sin egen hand. Vet du hur du kom i kontakt för att få 0.25 mg Xanor utskrivet?
Jag har har svår GAD, PTSD samt insomnian från helvetet och tar en mängd sömnmediciner. Stod på Imovane och Stilnoct förut men fick biverkningar så doktorn bytte ut dem till 5 mg Nitrazepam till natten. Det hade jag i ett år innan Nitrazepam avregistrerades och jag fick genast sömnsvårigheter igen, trots all annan medicin jag också tar till natten.
Doktorn hade lyckats släcka någon i samma situation som mej med Xanor som hade varit vaken lite för länge, så han skrev ut ett litet recept för att se om det skulle funka även på mej och det gjorde det, trots att jag var jävligt skeptisk i början. Dels för att det var en så låg dos och dels med tanke på min benzotolerans men herrejävlar vad det är drag i dom där tabletterna.
Tar dom endast i nödfall när jag absolut inte kan somna och har väldigt stor respekt för dem överlag. Jag har ätit en hel del benzo dagligen de senaste 4.5 åren och har aldrig kännt något sug efter att ta en extra tablett eller att höja min dagliga dos. Mår jag bra när jag vaknar brukar jag ibland tex skippa min morgon Iktorivil.
Xanor spelar dock i en helt annan liga och efter endast en tablett kände jag stark eufori och ett starkt psykiskt sug efter mer så jag undviker att ta dem annat än när det verkligen är akut. Till skillnad mot all annan benzo jag hittils har testat så har dessa en ruggigt hög missbrukspotential.